![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
przestawienie paska rozrządu
stary nie pisz tu o maluchu... w maluchu pewne czesci mozna bylo przestawiac,przekladac i wszystko bylo ok.ale maluch od 205 znacznie sie rozni.sekator pisze:Jesteście pewni?!! W maluchu tak się robiło na łańcuszku i samochód lepiej się wkręcał na obroty, a ostatnio pojawiły się nawet na rynku do wybranych modeli regulowane koła rozrządu.
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dane techniczne:
· pojemność skokowa 903 ccm
· moc maksymalna 62 KM (hic!) przy 6500 obr/min (max. obroty 7300 !)
· gaźnik wyczynowy Weber 40 DCOE
· zawory Nimonic 40 i 36 mm
· tłumik Gianini
· zmodyfikowana 5-biegowa skrzynia przekładniowa
· wzmocniony układ hamulcowy
· felgi 6,5 X 13 cali, opony Pirelli 175/50/13
· prędkość maksymalna 170 km/h !!!
Może nie jest szybszy niż GTI ale czegoś takiego nie można komentować![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
· pojemność skokowa 903 ccm
· moc maksymalna 62 KM (hic!) przy 6500 obr/min (max. obroty 7300 !)
· gaźnik wyczynowy Weber 40 DCOE
· zawory Nimonic 40 i 36 mm
· tłumik Gianini
· zmodyfikowana 5-biegowa skrzynia przekładniowa
· wzmocniony układ hamulcowy
· felgi 6,5 X 13 cali, opony Pirelli 175/50/13
· prędkość maksymalna 170 km/h !!!
Może nie jest szybszy niż GTI ale czegoś takiego nie można komentować
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
8-zaworówkach w ten sposób nie osiągnie się szczególnie spektakularnych efektów, bo nie zmienia się ustawienia fazowego dolotu i wydechu (to można osiągnąć dopiero wymieniając/dorabiając wałek na wymiar).
Ostatnio zmieniony 27 gru śr, 2006 5:03 am przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
Wlasnie o tym mowiePiweł pisze:8-zaworówkach w ten sposób nie osiągnie się szczególnie spektakularnych efektów, bo nie zmienia się ustawienia fazowego dolotu i wydechu (to można osiągnąć dopiero wymieniając/dorabiając wałek na wymiar).
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
PS W pierwszym poscie jest mowa o przestawieniu, aby wczesniej dostarczac mieszanke, a nie strojeniu w celu poprawienia np. kultury, czy zlikwidowaniu wyciagniecia paska
Juz sie nie wypowiadam, bo widac, ze sie nie znam
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- zawodowiecleon81
- Junior
- Posty: 120
- Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am