1.9GTI muli na wolnych i gasnie po zejsciu z wysokich ob.
1.9GTI muli na wolnych i gasnie po zejsciu z wysokich ob.
Potrzebuje pomocy, mam Pegeota205 1.9 GTI 87r.p. z silnikiem XU9J1 (wersja z sonda i kat'em czyli tylko 75KW) ktory ma dziwna usterke: na wolnych obrotach dlawi i nie chce sie wkrecac na wyzsze przy gwaltownym dodaniu gazu miedzy 900 a 1300obr/min, bo poznieju idzie jak przeciag oraz czesto gasnie przy zejsciu na wolne. Silnik jest po remoncie glowicy (planowanie, uszczelniacze, szlif gniazd i zaworow, regulacja luzow na zaw.), ma nowe swiece palec i kopulke(kable ok), ustawiony zaplon (LU2Jetronic wiec wersja z aparatem) na 10stopni przed GMP przy 900 obr/min, sprawny czujnik pol. przepustnicy, sprawny zaw. pow dodatkowego,szczelne doloty, sprawny przeplywomierz, cisnienie paliwa miedzy 3,5 a 4,0 bara. Sprawdzilem chyba wszystko, moze jednak nie? Pomóżcie prosze!!!
Co do przeplywomierza to podpinalem inny i objawy pozostaly. Sonde musze sprawdzic to fakt a z temperatura to czesciej na niedogrzanym silniku ale bez reguly, na cieplym obroty nie spadaja az tak nisko zeby zgasl(tak apropos to czujnik temperatury tez sprawdzalem i jest ok) . Silnik zachowuje sie dobrze jak mu wolne ustawie na 1200or/min bo wtedy przy odjeciu gazu spadaja troche ponizej 1000 i wracaja do poprzedniej wartosci. Zaczne od wyczyszczenia przepustnicy, jak nie pomoze to biore sie za sonde.
Dzieki za odpowiedz!
Pozdrawiam gunjack
Dzieki za odpowiedz!
Pozdrawiam gunjack
-
- Junior
- Posty: 137
- Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wiśniowa
a jak tam z filtrem paliwa albo z pompą ?
http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke
a moze masz nieszczelny uklad paliwa?? i moze auto kiedy dostaje buta i pompa powinna dac duze cisnienie to cisnienie(razem z paliwem) gdzies Ci uchodzi bokiem przez jakas malenka dziurke.i w danym zakresie obrotow mozesz nie miec wystarczajacego cisnienia a co za tym idzie wystarczajace ilosci paliwa.niewiem czy dobrze to napisalem ale wiem co mysle a niewiem czy dobrze napisalem:)
Pompa paliwa wyglada na sprawna daje miedzy 3.5 a 4 bary w zaleznosci od obrotow, czy mozliwe zeby nawalil regulator cisnienia i bylo ono zbyt duze?? jesli dobrze pamietam to ma byc do 3.2 bara. No nic wymienie regulator i napisze czy pomoglo...
A filtr paliwa tez by sie przydalo wymienic bo nie znam daty ani przebiegu ostatniej wymiany.
A filtr paliwa tez by sie przydalo wymienic bo nie znam daty ani przebiegu ostatniej wymiany.