co to jest klasa historyczna?

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

co to jest klasa historyczna?

Post autor: mi »

kto mi napisze co to jest klasa historyczna? Może link jakiś do przepisów, bo na stronce pzm nie znalazłem...
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Do grupy HR (HOBBY REPLICA) zaliczane sa auta ktorych homologacja wygasla 4 lata temu. Samochody musza spelniac wymogi zalacznika J dotyczace wyposazenia. HR jest podzielona na 4 klasy zaleznie od pojemnosci silnik: HR9 (do 750cm), HR10 (750 - 1300cm), HR11 (1300 - 1600cm) i HR12 (powyzej 1600cm). Samochody grupy HR startuja na koncu stawki.

Masz to ladnie wypisane na stronie PZM w regulaminie o Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski:
http://www.pzm.pl/regulaminy/k_2/Regula ... P_2006.pdf
Ostatnio zmieniony 15 sty ndz, 2006 4:26 pm przez Michal, łącznie zmieniany 1 raz.
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

hr12 - hmmmm, może być :)
Jakieś ograniczenia odnośnie roczników?
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Auto musi miec homologacje ktora wygasla co najmniej 4 lata temu.

http://www.pzm.pl/regulaminy/k_2/Regula ... P_2006.pdf
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

samochody muszą być zgodne z homologacją, dlatego potrzebuję kopii homologacji do 1,9gti
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

No to w zasadzie wszystko jasne. kiedy wygasła homologacja gti 1.9?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Klasa historyczna w GSMP to auta wyprodukowane do 86 roku, a Hobby Replika wystepujaca w RSMP to rzeczywiscie wygasnieta homo + 4 lata, ale aby jezdzic w RSMP w HR, to trzeba miec miedzynarodowa licencje.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

czyli:

1.Rok w kjs-ach - licencja
2.Rok w PZMot - licencja
3.I już można startować w HR :D

Ps. Miałby ktoś do wglądu taką homologację do 1,9gti?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Zaznaczam ze homologowany byl tylko 1.9 GTI 130KM, te 122 nie mialy homo.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Nie koniecznie rok :) KJSy mozesz spokojnie zrobic w pol roku, a PPZM czasami zajmuje wiecej jak rok :)
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

Michal pisze:Nie koniecznie rok :) KJSy mozesz spokojnie zrobic w pol roku, a PPZM czasami zajmuje wiecej jak rok :)
Tak napisałem żeby nakreślić temat, tu jest lista homologowanych kiedyś samochodów http://www.fia.com/resources/documents/ ... ions_a.pdf
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

Kaktus pisze:Zaznaczam ze homologowany byl tylko 1.9 GTI 130KM, te 122 nie mialy homo.

Jesteś pewien, czy tzn., że nawet w PZM nie mógłbym swoim startować? :cry:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Dokladnie!

Ale inna sprawa to przepisy, a inna ich przestrzeganie.

W polsce jezdzi nawet 205 1.6 A6 na motronicu, co nigdy nie bylo homologowane, kiedys jezdzi; 205 1.9 GTI motronic i kolektorem wydehcowym baran co tez nie bylo homo....

malo kto sie na tym zna :( I jezdza czasem przekrety...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

ale w RSMP w HR chyba to nie przejdzie?

Wniosek z tego taki, że jak mi się uda kupić to 1,3rallye na które mam oko to chyba lepiej w nie zainwestować. Tylko skąd wziąć do niego części
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
wojti
Nowicjusz
Posty: 87
Rejestracja: 19 mar sob, 2005 8:04 pm
Numer Gadu-gadu: 0

heh

Post autor: wojti »

Do sekatora:) z co to za rallye 1.3 chcesz kupic jakas dobra oferta cenowa?

czesci hmmm z czesciami silnika to rzeczywiscie jest problem( bo w zakladach i sklepach motoryzacyjnych ludzie nie wiedza o jakim pojezdzie ja mowie oni mysla ze jak powiem TU to to narmlany pug a tak ni jest:)
ale jesli chodzi o inne podzespoly to jest ok:) takie same jak w GTi:)

jesli uda ci sie kupic jakas czesc to zycze powowdzneia(kumpel szukal pol roku walka i nie znalazl musial doro0bic u swiatka) najlepiej sprowadzic cale auto lub silnik z niemiec badz anglii!:) ale jak nie kupisz strasznie zajezdzonego to nie wymaga wkladow finansowych chyba ze jezdzi na "LOtosie" badz wlasciiel o niego w ogole nie dbal:) jesli uzywasz dobrych materialow ekploatcyjnych( oleje,beznyna98 only:D, plyny ) masz dobry uklad chlodzacy potworka to nic strasznego nie poiwinno sie dziac:)
inna sprawa jak przy motorze juz bylo grzebane - szczegolnie mam na mysli domowe garazowe mechanikowanie:)
pzdr
rallyeeeeeee do you feel it :D:D:D:D:D
ODPOWIEDZ