...(po wyjeciu kluczyka zeby nadal tam byl prad), wszystkie swiatla z tylu sa dostepne po przekreceniu kluczyka, czy to oznacza ze musze ciagnac kable przez cale auto? najlepiej gdyby kabelki byly w poblizu bagaznika
juz mam pociagniete kable prosto od akumulatora pod halogeny wiec tutaj problem z glowy... jejku ale tyle kabla ciagnac a masz/macie pomysl jakby tu rozwiazac problem wlaczenia oswietlenia? chcialbym zeby swiecilo po otwariu klapy bagaznika, w bogatszych wersjach niby jakas kulka jest w innych autach pstryczek jak przy drzwiach ale to juz wiercenie jest a tego bym nie chcial...
Zastanawiam sie jeszcze nad dwoma kabelkami ktore kiedys widzialem kolo silniczka wycieraczki tylnej bodajze brazowy i CHYBA niebieski mialy jakas koncowke kwadratowa wie ktos co to?
jak ile kabla raptem z 1,5 2 metry pociagnij najlepiej od zapalniczki pod wykładzinka
najlepszym i bezproblemowym sposobem bedzie zainstalowanie czujnika krańcowego
taki czujnik w klapie z kulka jest o tyle kłopotliwy ze musiałbys pociagnac kabel z klapy do wnetrza auta a to jest troche zabawy zwłacza zeby przeciagnac go w samej klapie wiem bo sam sie meczyłem z przewodami od siłownika centralnego zamka
od 5zł do 10 zalezy jaki czy pikny lub pikniejszy na czujnik jest eleganckie miejsce w tych plastikach po bokach ja tam bede mocował bo lampke juz załozyłem a jeszcze musze czujnik załozyc a nie mam kiedy bo zimno
jeśli moge słowo...jeżeli bawisz sie ze stałym plusem to wrzuć w obwód bezpiecznik <jeśli jedziesz bezpośrednio z aku> bo jak Ci sie przetrą kiedyś kable <a mogą bo wszystkie nie założone przez fabryke mają tendencje do tego> to będzie fire. POZDRO!!
a to halogeny też masz bez bezpiecznika?? dwa halogeny po 55 W, razem 110 wat, 110W/12V=9,16 A, czyli żeby sie nie palił ciagle 15 A powinno być git. POZDRO!!
brawo!! prąd ten sam!! ale jak zrobisz zwarcie do masy w obwodzie między aku a bezpiecznikiem to tak jak bys nie miał bezpiecznika, wszystko sie zjara. mówimy tu o samochodzie, drganiach, kablach które moga sie z czasem poprzecierac <zwłaszcza te co nie są fabrycznie montowane>. logika nakazuje skrócić odcinek niezabezpieczony do minimum. kolega sie spytał, odpisałem jak jest najlepiej. można walnać 2 bezpieczniki przy samych zarówkach, też zadziała, ale co to da?? mozna olać bezpieczniki. wiele mozna!! pozdro.