PROJEKT 205 MI 16
heja
panowie widze ze rozmawiacei o klatkach i NMike napisal ze nie chce miec klatki zgodnej z zalczanikeim J ok ale pwoiem ci tak skoro robisz klatke to zrob sobie porzadna klatke szkoda pakowac kasy w jakis badziew a pozniej 100 tys razy ja przerabiac:0 polecam mopjego koelgev-ce mistrza GSMP robi swietne klatki jakie sob9ie tylko zazyczysz :0 jedyny minus to ze mieszka w krosnie:) a co do roznicy klatki do KJS a do RAjdow widomo ze chodzi o rozbudowanie orurowania ale chlopaki przeciez jesli sie ma trefna klatke to w KJS mozna wlasnie od tego zginac slyszalem o wielu takich przypadkach wiec goraco was zachacam jesli juz cos wkladacie do wonu to przemyslcie rozsadnie i wlozcie cos co ma was zabezpieczac a nie tlyko rury zeby fajnie wygladalo jak rajdowka:)::) pozdrawiam!:) Wojti
rallyeeeeeee do you feel it :D:D:D:D
- Michal
- Junior
- Posty: 465
- Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: heja
KJSy sa tak robione ze nawet klatka nie jest potrzebna... Od trefnej klatki mozna zginac na jakims rallysprincie czy chocby na zwyklej drodze... Jezeli klatka jest robiona na 'odpieprz sie' to po prostu wygina sie nie tak jak trzeba i szkodzi jeszcze bardziej... Na rajdach juz musi byc zgodna z zalacznikiem J... Jeszcze nie slyszalem zeby ktos zginal na KJSie, bo proby sa tak robione zeby nie bylo alejek drzew, slupow i tego typu przeszkod... My jak robimy KJSa to wszystkie 'ewentualne' miejsca wypakowania obkladamy oponami... Niestety trzeba w takim wypadku myslec za zawodnika, bo czasami przyjedzie jakis 'napał' i bedzie robil cuda (Grzesku, na pewno kojarzysz Honde Prelude z Kreciolka w Wieliczce)... Co do klatki to ja robilbym od razu zgodna z zalacznikiem J, nie ma sensu tysiac razy kombinowac, a bedzie bezpieczniej na pewno...wojti pisze: jesli sie ma trefna klatke to w KJS mozna wlasnie od tego zginac
NMike, co do wymiarow klatki to nie ma jednoznacznych wymiarow... Jedynie co powinienes wiedziec to grubosc scianki i srednice wg. zal. J a reszte robisz sam jak Ci pasuje, czyli doginasz na gietarce ile trzeba...
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
to jest wykres z hamowni 205Mi16 z tego tematu ?Dusan pisze:http://fotky1.azet.sk/fotka.phtml?i9=1a ... ft=6326888
swap motora