Rezerwa
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Stary to jest naprawde dobre pytanie
Mi sie zdaje ze to bedzie te 5 - 6 litrow. Ja mam diesla, ale jak mi zaczyna ta przekleta lampka migac to jeszcze 60 - 70 km po miescie przejade.
Pozniej to juz wole zatankowac zeby potem nie pchac...
Tak do konca to go jeszcze nigdy nie wysuszylem, ale jestem ciekaw ile tam moze byc tej rezerwy.
Ciekawe czy do 100 km bym dociagnal...
Mi sie zdaje ze to bedzie te 5 - 6 litrow. Ja mam diesla, ale jak mi zaczyna ta przekleta lampka migac to jeszcze 60 - 70 km po miescie przejade.
Pozniej to juz wole zatankowac zeby potem nie pchac...
Tak do konca to go jeszcze nigdy nie wysuszylem, ale jestem ciekaw ile tam moze byc tej rezerwy.
Ciekawe czy do 100 km bym dociagnal...
Ja kiedyś wysuszyłem mojego 1,8 D z ropuchy w baku :)
Alw do rzeczy - kiedyś , a był to rok 1997 na rezerwie zrobiłem 150-170 km w trybie mieszanym: Ciechanów - Płońsk - Ciechanów - Płońsk i tak jeszcze kilka razy jeździłem, także po obu tych miastach. Ale zgadzam się z przedmówcami, że sygnalizator rezerwy to wielki znak zapytania, a nawet sam wskaźnik pojemności ropy w baku, bo mnie niekiedy "dziwnym" trafem paliwa w baku przybywa :), a innym razem niespodziewania spada jego poziom :)
Alw do rzeczy - kiedyś , a był to rok 1997 na rezerwie zrobiłem 150-170 km w trybie mieszanym: Ciechanów - Płońsk - Ciechanów - Płońsk i tak jeszcze kilka razy jeździłem, także po obu tych miastach. Ale zgadzam się z przedmówcami, że sygnalizator rezerwy to wielki znak zapytania, a nawet sam wskaźnik pojemności ropy w baku, bo mnie niekiedy "dziwnym" trafem paliwa w baku przybywa :), a innym razem niespodziewania spada jego poziom :)
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Jak staniesz jednym kolem na krawezniku i paliwo ci sie "zleje" w jedna strone to ci go przybywa, jak staniesz drugin kolem i ci wacha poleci w druga strone to wskaznik pokaze ze jej ubylo
Ja jak mam malo paliwa i dam mocniej gazu to mi sie rezerwa zapala, a jak dam po hamulcach to gasnie
Tam jest chyba jakis plywak czy cos takiego co wskazuje poziom i zalezy jak to paliwo w czasie jazdy "chlupnie" to tak pokaze.
Ja jak mam malo paliwa i dam mocniej gazu to mi sie rezerwa zapala, a jak dam po hamulcach to gasnie
Tam jest chyba jakis plywak czy cos takiego co wskazuje poziom i zalezy jak to paliwo w czasie jazdy "chlupnie" to tak pokaze.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Mi jak mrugnie to juz zeruje licznik.
Na rezerwie robie okolo 30km... a tematej zimy robilem max 22km ... po czym zalewalem 5 litrow benzyny i rezerwa gasla na 1 km i znowosz sie zaswiecala... zerowalem i po 22-24 km autko gaslo ...
Teraz gasnie gdzies po 35-40km... ale wole na rezerwie nie jezdzic.. zreszta jak jest rezerwa to czasem autko lubi sie "przydlawic" lub przerwac a bardzo tego nie lubie...
Na rezerwie robie okolo 30km... a tematej zimy robilem max 22km ... po czym zalewalem 5 litrow benzyny i rezerwa gasla na 1 km i znowosz sie zaswiecala... zerowalem i po 22-24 km autko gaslo ...
Teraz gasnie gdzies po 35-40km... ale wole na rezerwie nie jezdzic.. zreszta jak jest rezerwa to czasem autko lubi sie "przydlawic" lub przerwac a bardzo tego nie lubie...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
No to malo wrazliwy jestes...ZoNNk pisze:nigdy nie było przerywania wiec pompa cały czas tłoczyła paliwo a ssie i tak z dna zbiornika wiec chodziła by na sucho jak by było bardzo bardzo duzo przejechane tak ze juz kompletna susza i moze 1cm benzynki na dnie
Mi slabnie juz wtedy gdy wskazowka schodzi na zero (przed zapaleniem rezerwy)...
Szczegolnie przy gwaltownym otwarciu przepustnicy i dlugiej jezdzie na WOTcie...
Na zawody zawsze dbalem zeby przynajmniej pol baku bylo...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"