Jaki to silnik?
- Adams
- Nowicjusz
- Posty: 85
- Rejestracja: 03 mar czw, 2005 5:14 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Czaniec
- Kontakt:
Nie powiem Ci jakie, ale jak mi założyli silnik i z ciekawości pojechałem do mechanika żeby mi sprawdził to powiedział że pozazdrościć. A łańcuszek mogli przestawić jak głowice zdejmowali (bo nie wierze że nigdy nie byla podnoszona). O jeden ząbek mogli się machnąć. Ale to tylko moje domysły z racji słabości jego.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
hehehe no wiesz, jesli masz zobaczyć te znaki na kołach... do ustawienia łańcucha.. to chyba tak. obudowa łańcucha jest połączona z lewą łapą silnika.. więc bedzie trudno to zrobić bez wyjmowania, ale może bedzie się dało.. najgorsze jak się okaże, że to nie to
ja już prędzej próbowałym po prostu na próbe przestawic o jeden ząbek w tą i w tamtą... to sie chyba da zrobić z silnikiem w budzie
ja już prędzej próbowałym po prostu na próbe przestawic o jeden ząbek w tą i w tamtą... to sie chyba da zrobić z silnikiem w budzie
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
hehehe chciałem to delikatnie ując ale wychodzi na to samo...
wiesz... zawsze możesz spróbować zdjąc pokrywe zaworów, i nie pamiętam.. kółko górne też da się wtedy chyba zdjąć... jesli tak, to trzeba zadbać o to, żeby nie wciągnęło łańcucha, i można go obrócić o ten jeden -dwa ząbki na kółku, i ponownie założyć.. tak czy owak to kupa grzebania i niepewne efekty, ja bym sobie odpuścił.. chyba
wiesz... zawsze możesz spróbować zdjąc pokrywe zaworów, i nie pamiętam.. kółko górne też da się wtedy chyba zdjąć... jesli tak, to trzeba zadbać o to, żeby nie wciągnęło łańcucha, i można go obrócić o ten jeden -dwa ząbki na kółku, i ponownie założyć.. tak czy owak to kupa grzebania i niepewne efekty, ja bym sobie odpuścił.. chyba
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
wiedziałem tak naprawde sam bym tak zrobił, jak bediecie sie do tego zabierać, to daj mi znać, udziele Ci kilku wskazówek... bo tam można naprawde niepotrzebnie sie narobić :>
a tak w ramach przygotowania, polecam ściągnięcie instrukcji do leżaka Haynesa, tylko ona jest do citroena BX, takze musisz poszukać troszke /chyba dałem kiedyś linka na forum, ale nie pamiętam już / ona jest o wiele bardziej przydatna niż ta do 205
a tak w ramach przygotowania, polecam ściągnięcie instrukcji do leżaka Haynesa, tylko ona jest do citroena BX, takze musisz poszukać troszke /chyba dałem kiedyś linka na forum, ale nie pamiętam już / ona jest o wiele bardziej przydatna niż ta do 205
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]