glowica
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
glowica
Spotakalo mnie widmo remontu silnika wiec korzystajac z okazji chce zrobic wszystko tak zeby bylo dobrze na nawet lepiej
modyfikowal ktos juz glowice w TU3 ewentualnie moze udzielic jakis wskazowek
z gory dzieki
modyfikowal ktos juz glowice w TU3 ewentualnie moze udzielic jakis wskazowek
z gory dzieki
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jezeli chcesz z niej cos wycisnac, to musisz ja splanowac, obrobic kanaly ssace i wydechowe na calej dlugosci, zadbac aby walek byl w igla stanie, i ustawic dobrze luzy zaworowe. Po takiej robocie na pewno poczujesz przyrost mocy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
podpinajac sie pod temat kolegi, podobne pytanie jesli chodzi o 1.9D... co wypadaloby zrobic przy okazji remontu, aby odzyskal swoje fabryczne 64KM bo o jakims wzroscie raczej nie marze... no i co moze miec wplyw w przypadku diesla na przytepienie osiagow.
z gory dzieki za wszelkie wskazowki.
z gory dzieki za wszelkie wskazowki.
sprzedany
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
W dieslu podobnie jak w benzynie... glowica musi zostac zrobiona na tip top, czyli szczelne zawory, idealne luzy zaworowe, idealny walek rozrzadu. Do tego w dieslu bardzo wazne sa pierscienie aby utrzymaly te wysokie cisnienie. Tam jest zaplon samoczynny, wynikajacy z kompresji, wiec jezeli pierscienie lub zawory beda puszczaly, to moze byc problem z detonacja mieszanki.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
planowowanie tak tylko ileKaktus pisze:Jezeli chcesz z niej cos wycisnac, to musisz ja splanowac, obrobic kanaly ssace i wydechowe na calej dlugosci, zadbac aby walek byl w igla stanie, i ustawic dobrze luzy zaworowe. Po takiej robocie na pewno poczujesz przyrost mocy.
kanaly tylko polerka ?
walek w sumie to chetnie bym oddal do podrasowania tylko nie mam jeszcze pomyslu do kogo, a ty kogo bys polecal ? i jak to wyglada w funkcji PLN
a tak pozatym to i tak wymiana uszczelniaczy dotarcie zaworow o ile nie bedzie jakis sensacji
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
walek najlepiej u swiatka, glowice mozesz milimetr zdjac nawet, a sama polerka kanalow nic nie da, chodzi tam o powiekszenie przelywu powietrza... wiec polerke mozesz sobie darowac. najwazniejsze jest obrobienie kanalow.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hehe czyli alexil na codzień jexdzisz wiecej niz 110 na 2 biegu
swoja droga moralez to zrób jak kaktus pisze, ja mam cos takiego i idzie lepiej-pomysl nad wałkiem
swoja droga moralez to zrób jak kaktus pisze, ja mam cos takiego i idzie lepiej-pomysl nad wałkiem
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl