glowica

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

glowica

Post autor: moralez »

Spotakalo mnie widmo remontu silnika wiec korzystajac z okazji chce zrobic wszystko tak zeby bylo dobrze na nawet lepiej
modyfikowal ktos juz glowice w TU3 ewentualnie moze udzielic jakis wskazowek
z gory dzieki
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Jezeli chcesz z niej cos wycisnac, to musisz ja splanowac, obrobic kanaly ssace i wydechowe na calej dlugosci, zadbac aby walek byl w igla stanie, i ustawic dobrze luzy zaworowe. Po takiej robocie na pewno poczujesz przyrost mocy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

podpinajac sie pod temat kolegi, podobne pytanie jesli chodzi o 1.9D... co wypadaloby zrobic przy okazji remontu, aby odzyskal swoje fabryczne 64KM bo o jakims wzroscie raczej nie marze... no i co moze miec wplyw w przypadku diesla na przytepienie osiagow.

z gory dzieki za wszelkie wskazowki.
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

W dieslu podobnie jak w benzynie... glowica musi zostac zrobiona na tip top, czyli szczelne zawory, idealne luzy zaworowe, idealny walek rozrzadu. Do tego w dieslu bardzo wazne sa pierscienie aby utrzymaly te wysokie cisnienie. Tam jest zaplon samoczynny, wynikajacy z kompresji, wiec jezeli pierscienie lub zawory beda puszczaly, to moze byc problem z detonacja mieszanki.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Kaktus pisze:Jezeli chcesz z niej cos wycisnac, to musisz ja splanowac, obrobic kanaly ssace i wydechowe na calej dlugosci, zadbac aby walek byl w igla stanie, i ustawic dobrze luzy zaworowe. Po takiej robocie na pewno poczujesz przyrost mocy.
planowowanie tak tylko ile 8)
kanaly tylko polerka ?
walek w sumie to chetnie bym oddal do podrasowania tylko nie mam jeszcze pomyslu do kogo, a ty kogo bys polecal ? i jak to wyglada w funkcji PLN :)
a tak pozatym to i tak wymiana uszczelniaczy dotarcie zaworow o ile nie bedzie jakis sensacji
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

walek najlepiej u swiatka, glowice mozesz milimetr zdjac nawet, a sama polerka kanalow nic nie da, chodzi tam o powiekszenie przelywu powietrza... wiec polerke mozesz sobie darowac. najwazniejsze jest obrobienie kanalow.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
alexil
Junior
Posty: 103
Rejestracja: 14 lis pn, 2005 9:50 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: alexil »

Czyżby kolega Moralez był zazdrosny o czyjś silniczek?:>


Pozdrawiam
Tomek
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

lepiej wysylaj te pasy bo jak nie to z mafia wpadne i silnik tez wezme 8) :mrgreen:
co do silniczka to podaj jakis 1 argument czemu mialbym nie byc 8)7
alexil
Junior
Posty: 103
Rejestracja: 14 lis pn, 2005 9:50 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: alexil »

Pasy już zdemontowane:-)
A co do argumentów hmmmm... tylko 110km/h idzie na 2 biegu :(
Lipa okrutna :-)


Pozdrawiam
Tomek
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

hehe czyli alexil na codzień jexdzisz wiecej niz 110 na 2 biegu :D
swoja droga moralez to zrób jak kaktus pisze, ja mam cos takiego i idzie lepiej-pomysl nad wałkiem
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

pomyslec to ja moge napewno , zobaczymy jak z $, ale docelowo tak jak napisalem chcialbym go dac do przerobki 8)
ODPOWIEDZ