Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Kaktus
Maniak
Posty: 1567 Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Kaktus » 25 gru ndz, 2005 7:25 pm
Ari badal na hamowni auto ze wspomaganiem, a potem to samo auto bez i wyszlo 7km - z tego co pamietam, a mowil mi o tym dosc dawno.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
zowa
Post
autor: zowa » 26 gru pn, 2005 1:48 am
a Ari to bardzo wiarygodny czlowiek
ps.pozdro Łukasz
rado83
Junior
Posty: 191 Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:
Post
autor: rado83 » 27 gru wt, 2005 5:13 pm
mozliwe.A to ze np nie pisza w prospektach 205 ze sa slabsze to blad lub lekkie klamstewko firmy Peugeote;)?
senior_edmundo
Post
autor: senior_edmundo » 31 sty wt, 2006 11:11 am
dlaczego wspomaganie zabiera moc?
Pagi
Maniak
Posty: 1027 Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: Pagi » 31 sty wt, 2006 11:42 am
bo pompa jest dodatkowym obciazeniem dla silnika...
A powiedzcie, czy do zwyklej wersji z dieslem da sie zalozyc wspomaganie bez problemu?
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601 Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Post
autor: 205MI16 » 31 sty wt, 2006 12:36 pm
Pagi pisze: bo pompa jest dodatkowym obciazeniem dla silnika...
A powiedzcie, czy do zwyklej wersji z dieslem da sie zalozyc wspomaganie bez problemu?
Da się prawie bez problemu. Największym problemem jest zdobycie łapy mocującej pompę do skrzyni biegów. Reszta jeśli masz pompę vakkum na pasku z głowy to bułka z masłem.
Pagi
Maniak
Posty: 1027 Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: Pagi » 31 sty wt, 2006 3:39 pm
A nie da sie tak jak w GTi, na tym pasku co alternator? Ja Vacu mam na wałku rozrzadu od razu.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601 Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Post
autor: 205MI16 » 31 sty wt, 2006 4:18 pm
Pagi pisze: A nie da sie tak jak w GTi, na tym pasku co alternator? Ja Vacu mam na wałku rozrzadu od razu.
Nie za bardzo - próbowałem i nie wydało bez grubszych modernizacji ponieważ w dieslu masz pompę wtryskową na górze a alternator mniej więcej na wysokości pompy wspomy w gti.
W 405 to się mieści bez problemu natomiast w 205 może jakaś specjalna łapa występuje do takiego zamocowania - ja nie znalazłem.
Pagi
Maniak
Posty: 1027 Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: Pagi » 31 sty wt, 2006 10:06 pm
musze popatrzec jak jest w 405, mam takiego ze wspomaganiem...
Czyli gdyby chciec montowac takie do diesla po stronie skrzyni to nie pasuje wspomaganie od GTI ?
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182 Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:
Post
autor: Para » 31 sty wt, 2006 10:47 pm
no nie to sie zdziwiłem czytając ze wspomaganie kradnie 7KM
ładnie..do tego rośnie też spalanie
Peugeot 205
GTI S16 -
Galeria
Peugeot 205
GTI GTI6 2.0 -
Galeria
Megane Coupe 1.4
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
cheatoss
Maniak
Posty: 1656 Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: cheatoss » 01 lut śr, 2006 1:33 am
7KM, ale to raczej przy 130 =] bo jakby tak w dieslu z 64 skradlo =]
trzeba liczyc okolo 5%... to w sumie duzo, w zamian trzeba zalozyc magnetyzery i sporotwa galke zmiany biegow zeby wrocic do fabrycznej mocy
Przecinak
Junior
Posty: 336 Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm
Post
autor: Przecinak » 01 lut śr, 2006 8:38 am
cheatoss pisze: 7KM, ale to raczej przy 130 =] bo jakby tak w dieslu z 64 skradlo =]
trzeba liczyc okolo 5%... to w sumie duzo, w zamian trzeba zalozyc magnetyzery i sporotwa galke zmiany biegow zeby wrocic do fabrycznej mocy
Napewno nie 5% jak juz to jakas stala wartosc ale jakos nie wydaje mi sie zeby to bylo 7KM bo to strasznie duzo. Moze blad w pomiarze.
Jedno jest pewne ze samo z siebie nie wspomaga ale zeby az 7KM toz to 6 mocnych ludzi.
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182 Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:
Post
autor: Para » 01 lut śr, 2006 3:08 pm
a czym to jest napędzane..nie da sietego jakos podłączyć niezależnie do silnika żeby nie kradło mocy
?
Peugeot 205
GTI S16 -
Galeria
Peugeot 205
GTI GTI6 2.0 -
Galeria
Megane Coupe 1.4
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 01 lut śr, 2006 4:12 pm
hehehehe tak, pedałki po stronie pasażera
pytałem o elektryczne... ale odpadło...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]