DO CZEGO DOKLADNIE JEST STEROWNIK ZAPŁONU
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
DO CZEGO DOKLADNIE JEST STEROWNIK ZAPŁONU
No wlasnei do czego dokladnie jest sterownik zapolnu i w jaki sposub dziala?Wie ktos moze?
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
kurcze nei mam w autku ani iskry ani pompa si enei wlacza i jedna osoba na forum mnei nakierowała ze ten moduł jest m.in za to odpowiedzialny i fakt w ksiazce jest to jakos połaczone lecz schemat jest dosc pogladowy i pytam ogolnie o zasade dzialania ewentualeni czy mozna to jakos sprawdzic ?czy od motronic bedzie psaowac do jetronic i na odwrot?
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
przekaznik pompy i reszty bebechow pewnie siadl, jest w schowku
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
no ale co dokaldnie moglo siasc? jak nei ma iskry doszedlem ze ten modul ale nei jestem pewnien? jesli przekaznik pompy to zemu nie ma iskry?bezpieczniki sa ok
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Jak masz schemat to bedziesz wiedzial dlaczego
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
no powiem ci mam schemat i jakos nei wiem o co biega no ale do strikte wiesz mzoe na jakiej dokladnie zasadzie dziala modul i jak go mozna spawdzic?
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
to jest chyba po prostu przekaźnik, czyli taki włącznik magnetyczny /ale jakby co to się nie sugeruj/ prosta sprawa, dorwij kogoś z takim samym, włóź, jak bedzie działać, to już wiesz co wymienić... a jak nie.. to niestety szukać trzeba dalej...
nie wiem czy gdzieś są opisy tych pinów..
nie wiem czy gdzieś są opisy tych pinów..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Nie wiem o co to jest ten "modul" czy chodzi ci o modul zaplonowy czy o sterwnik wtryskow?? z opisu ustaerki wynika ze nie dziala pompa a pompa zaczyna dzilac gdy komp wie ze silnik sie kreci, wtedy klapie przekaznik z pompy ktory przy okazji zamyka obwody kolejnych czujnikow itp. jak wszystko ok to paliwko plynie i silniczek pali (moze nawet koslawo ale chodzi). wiec albo komp nie wie ze silnik sie kreci albo przekaznik pompy nie klapie albo gdzies znikla masa.
Oczywiscie moge sie mylic bo pisze z pamieci
Oczywiscie moge sie mylic bo pisze z pamieci
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
no jak bys zobaczyl na naglowek wiedzail bys ze chodzi o sterownik zaplonu:.tzw modul zaplonu a to co piszesz to fakt tak mneij wiecej jest ale jest po drodze cos takiego jak moduł zaplonu ktory zalacza pompe i ... wlasnei i co on dokladnie robi to chce ustalic pogladowo tak jak napisales to ja dokladnie wiem jak jest.A sluchaj moze wiesz czy czujnik GMP jest powiazany z iskra i pompa?
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
nie nie to jest 1,9 gti motronic sluchajcie sprawa wyglada tak auto jest przygotoiwywane do rajdow .Zostal wyjety silnik obspawane nadwozie i zrobiony silnik .Po wlozeniu go spowrotem stracila sie iskra i pompa tak jak by cos mu brakowalo a wszytskie czujnik sa podpiete jak bylo .Sprawdzane bylo to 1000 razy:/
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
a jaki ty masz uklad wtryskowy Jet czy Mot??
No najpierw idzie sygnal od GMP ze silnik sie kreci a potem komp wlacza pompe i inne pierdoly (MODUL TEZ). sprawdz czy na modul przychodzi napiecie po przekreceniu kluczyka i czy po przekreceniu rozrusznika komp podaje sygnal do dzialania (trudno to woltomierzem zmieerzyc ale cos powinno sie tam wachac).
jak dziala modul (ale jak pompa nie dziala to modul pewnie tez nie dostaje sygnalu) to cewka, jak nie cewka, to rozdzileacz. ALE POMPA MUSI DZILAC JAK KOMP WIE ZE SIE SILNIK KRECI wiec dlatego napisalem o przekazniku pompy (jak kazdy, lubi sie zawiesic szasami)
No chyba ze komp siadl ale 1/1000
No najpierw idzie sygnal od GMP ze silnik sie kreci a potem komp wlacza pompe i inne pierdoly (MODUL TEZ). sprawdz czy na modul przychodzi napiecie po przekreceniu kluczyka i czy po przekreceniu rozrusznika komp podaje sygnal do dzialania (trudno to woltomierzem zmieerzyc ale cos powinno sie tam wachac).
jak dziala modul (ale jak pompa nie dziala to modul pewnie tez nie dostaje sygnalu) to cewka, jak nie cewka, to rozdzileacz. ALE POMPA MUSI DZILAC JAK KOMP WIE ZE SIE SILNIK KRECI wiec dlatego napisalem o przekazniku pompy (jak kazdy, lubi sie zawiesic szasami)
No chyba ze komp siadl ale 1/1000
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
kurde... zaraz... chodzi o małą kostkę 2x2 cm ?? czy kompa?? bo naprawde dyskusja jest, a nic nic nie wie...
ja niestety raczej nie znam się na rajdówkach więc się wypisuje z dyskusji...
a co do..
ja niestety raczej nie znam się na rajdówkach więc się wypisuje z dyskusji...
a co do..
to najczęściej właśnie najlepiej, jak zrobi to kto inny, niż to rozłączał...Sprawdzane bylo to 1000 razy:/
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]