DO CZEGO DOKLADNIE JEST STEROWNIK ZAPŁONU
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
no wlasnie chodzi o to ze kolo zamachowe jest inne ale tez od motronica takei samo jak to co bylo ale czy to moze byc to?Komp byl podpinnany do kompa i sie polaczyl tzn jest sprawny.czekaj czekaj to moze wiesz jak sprawdzic czy idzie sygnal od czujnika gmp?
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
no wlasnei nei pamietam czy sa dwa czy trzy piny .Ale zasada jest taka ze kolo zamachowe si eobraca i tam sa takie zabki w pewnym momencie jest przerwa i wtedy daje chyba sygnal ale czy woltomierzem mozna to zmierzyc?
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
rado... jedno pytanie, i tak całkiem no offence... czy to Ty składałeś ten silnik??
dobra.. a tak serio, to jasne ze da się zmierzyć, raczej omomierzem /który w każdym multimetrze jest/ myśle że metodą prób i błędów znajdziesz odpowiednie piny, obracając wałem, albo chyba prościej, wymontuj ten czujnik /nie wiem jak w XU, ale w XY/leżaku:P/ bez problemu się go da wymontować... zewrzyj tam co trzeba i zmierz piny, potem zamontuj, i sprawdź, czy koło daje też zwarcie na te piny.... tak mi się wydaje..
dobra.. a tak serio, to jasne ze da się zmierzyć, raczej omomierzem /który w każdym multimetrze jest/ myśle że metodą prób i błędów znajdziesz odpowiednie piny, obracając wałem, albo chyba prościej, wymontuj ten czujnik /nie wiem jak w XU, ale w XY/leżaku:P/ bez problemu się go da wymontować... zewrzyj tam co trzeba i zmierz piny, potem zamontuj, i sprawdź, czy koło daje też zwarcie na te piny.... tak mi się wydaje..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Do modulu musi byc doprowadzona masa. Modul przykrecany jest 2 srubami, ma 2 otwory, w jednym otworze jest wstawka metalowa, i tam musi byc podana masa. Nie bedzie masy, nie bedzie iskry.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Teoretycznie sie da ale tego nie robilem (zeby sprawdzic czy dobrze dzial trzeba miec albo oscyloskop) albo tak tylko ze wogole cos to .... szukam opisu kompa .... no gdzies mi wcielo kurde a bylo podane jaki jest zakres napiec.
Jutro ci napisze jak bo w pracy na kompie mam napewno opis i schemat kompa.
SPrawdz te dwa glowne przekazniki, a pozniej sprawdaj czujnik. (byl tez gdzies opis prawidlowego montazu). A kolo napewno jest identyczne z tym pierscieniem itp?? wielkosc zabkow jest taka sam??
Jutro ci napisze jak bo w pracy na kompie mam napewno opis i schemat kompa.
SPrawdz te dwa glowne przekazniki, a pozniej sprawdaj czujnik. (byl tez gdzies opis prawidlowego montazu). A kolo napewno jest identyczne z tym pierscieniem itp?? wielkosc zabkow jest taka sam??
Peugeot 205 GRIFFE
Sliczny zielony i z sercem lwa ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
tak ja skladalem .![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
ale silnik jest zlozony ok
tylko to mnei zaskoczylo musze to pomierzyc i moze pojade do znajomego (dzon dobrfa nadzieja nasz klubowicz)i rozbiore mu pol puga:)
wiesz mam zamiar sie tym bawic u innych glebiej wiec musze zglebic pugi jak najbardziej:)
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
ale silnik jest zlozony ok
tylko to mnei zaskoczylo musze to pomierzyc i moze pojade do znajomego (dzon dobrfa nadzieja nasz klubowicz)i rozbiore mu pol puga:)
wiesz mam zamiar sie tym bawic u innych glebiej wiec musze zglebic pugi jak najbardziej:)
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
najpier do Kaktusa wlasnie dzis wyczyscilem wszystko na wysoki polysk i zauwazylem ten pierscien i wszystko juz ma mase ale dalej nic:/ a ten czujnik jak by nie dzialal moga byc takie przyczyny,a co do opisu koma jak najbardziej bym prosil wszystko sie przyda
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Zazwyczaj jest tak ze to bedzie jakas mega pierdola ale i czujnik cos moze nawalac.
Peugeot 205 GRIFFE
Sliczny zielony i z sercem lwa ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
tyle jest rzeczy ze juz zgupialem:/
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
A tyka przekaznik od pompy?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
hheh dobra dobra
wszystk obedzi eok(trza miec nadzieje) kurcze ale teraz serio kaktus i inni ratujcei jak myslicie co zrobic i wyrzej kaktus co napisalem o tym czujniku co o tym myslisz?
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
no wlasnie nic nie tyka wszystko umarło:/ale czemu by nie bylo iskry
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
jezeli czujnik GMP na skrzyni biegow jest walniety to auto nie odpali.
Odapalo przed remontem? Mysle ze tak... czujnik nie byl wyjmowany, nie zostal udezony? To na pewno jest dobry, to sa czujniki ktore same z siebei sie nie psuja.
Nie ma ani iskry ani paliwa? Na pewno paliwa nie ma? Na pewno na listwie nie pojawia sie cisnienie? Jezeli nie ma cisnienia, to zaczalbym od uruchomienia tej nieszczesnej pompy.
Nie bedzie dzialala jezeli walniety jest przekaznik od pompy ktory jest w schowku kolo komputera. Nie bedzie tez dzialala jezeli bedzie jakas przerwa w obwodzie zasilania elektrycznego.
Nie ma iskry? A Cewka jest dobra? Cewka wytwarza iskre, ale cewka steruje modul zaplonowy, natomiast samym modulem zaplonowym steruje aparat zaplonowy (ktory pelni 2 funkce, sterowania modulem, i rozdzielacza iksry poprzez palec i kopolke).
Walniety moze byc nawet sam kabelek laczacy aparat z modulem, taki 2 pinowy. Jak wlaczysz zaplon, kluczyk na 2 pozycje, i wyjetym (odkreconym) od glowicy aparatem bedziesz krecil to powinna sie pojawiac na cewce (przewodach) iskra, jezeli walniety jest modul badz aparat, badz cewka - iskry nie bedzie.
Ale ikskry takze nie bedzie jezeli bedzie padniety czujnik GMP o ile sie nie myle.
Odapalo przed remontem? Mysle ze tak... czujnik nie byl wyjmowany, nie zostal udezony? To na pewno jest dobry, to sa czujniki ktore same z siebei sie nie psuja.
Nie ma ani iskry ani paliwa? Na pewno paliwa nie ma? Na pewno na listwie nie pojawia sie cisnienie? Jezeli nie ma cisnienia, to zaczalbym od uruchomienia tej nieszczesnej pompy.
Nie bedzie dzialala jezeli walniety jest przekaznik od pompy ktory jest w schowku kolo komputera. Nie bedzie tez dzialala jezeli bedzie jakas przerwa w obwodzie zasilania elektrycznego.
Nie ma iskry? A Cewka jest dobra? Cewka wytwarza iskre, ale cewka steruje modul zaplonowy, natomiast samym modulem zaplonowym steruje aparat zaplonowy (ktory pelni 2 funkce, sterowania modulem, i rozdzielacza iksry poprzez palec i kopolke).
Walniety moze byc nawet sam kabelek laczacy aparat z modulem, taki 2 pinowy. Jak wlaczysz zaplon, kluczyk na 2 pozycje, i wyjetym (odkreconym) od glowicy aparatem bedziesz krecil to powinna sie pojawiac na cewce (przewodach) iskra, jezeli walniety jest modul badz aparat, badz cewka - iskry nie bedzie.
Ale ikskry takze nie bedzie jezeli bedzie padniety czujnik GMP o ile sie nie myle.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora