DO CZEGO DOKLADNIE JEST STEROWNIK ZAPŁONU

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

wiec tak cewke byla sprawdzana i ogolnie cewka dziala pompa dziala takrze(podpinanan na krotko) przed remontem oczywiscie auto hulało.a czujnik chodzi o to ze jest inne koło tzn koło jak koło jest takie samo (wizualnie) wiec teoretycznie nie powinno byc roznicy.I wlasnei chcial bym sprawdzic ten czujnik czy to koło jest dobre i jak mozna o sprawdzic:/Tylko meczy mnie ten dwu pinowy kabelek hmmm kurze nic takiego nie kojarze :roll:
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com

kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Wrrryyy moj blad.... motronic nie ma tego.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

no i Kaktus co moze byc?ten przekaznik od pompy jest kolo kompa czy tam wpiety gdzies na tej calej desce od bezpiecznikow?on ma tykac jak sie kreci?
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com

kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Tak pozna powiedziec, ze "pod" kompem -nie ma tykac, ale tyknac (jak to przekaznik -takie gluche "T")
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

... u mnie podczas gdy stacyjka idzie na II :) i tylko ten raz...
kiedy pompa nie dawała paliwa, to wraz ze skakaniem samochodu, cykało jak głupie, ciągle traciło kontakt... także tak jak pisze invictus, raz ma cyknąć..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

powinien tykac, albo chociaz raz tyknac, jest kolo kompa w schowku. 11 pinowy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

nie no serio :] tzn pod kompem tam gdzies bo naprawde nei wiem dokladnie:)(
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com

kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

kurcze no bylem w garazu fakt za kompem jest taki zoty przekaznik ale 11pinowy? jesli to jest ten zolty to nie tyka nic a nic:/
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com

kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

to ciekawe, bo ja mam tam przekaznik 4 pinowy :) zreszta po co mialoby byc 11 pinow od przekaznika pompy??


@woocash -o ile mnie pamiec nie myli twoj sie zalacza 2 razy -1 na II pozycji chodzi jakies 1,5s pozniej zalacza sie drugi raz z rozrusznikiem, ale glowy nie dam
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

mozliwe ze jest 4 pinowy.... cos mi sie pokielbasilo
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

eee no napewno 4 piny :) a czy 2 razy.. no ..chyba masz racje...

PS. jeśli w jakimś przekaźniku miało by byc 11 pinów, to tylko w peugeocie :)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

heh dobra nei tyka jaki wniosek:Dze nie ma tam pradu:Dheh i co dalej?czy do tego przekazika idzie prad i tyle jak sie przekreci stacyjke to juz jest sygnal?
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com

kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

hmm ale co do pompy to w sumie jak w rajdowce mozna ja spiac i zrobic przelacznik przeciez prawda:)
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com

kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Jasne, ze mozna, ale wydaje mi sie to powiazane z iskra, a zapalniczka do gazu nie bedziesz raczej strzelal z kabiny :)

Co do tykniecia, to zmierz, czy do przekanika dochodzi jakikolwiek + i -
sygnal dopiero daje komp(lub modul -nie wiem, ale stawialbym na kompa) po tym, jak dostanie sygnal z GMP, ze silnik kreci
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Wiec wedlug schematu lacze ma 3 piny. 1 sygnal do kompa, 2 powrot z kompa, 3 masa

Sprawdz czy napewno jest masa na wtyczce 3pin. po przekreceniu rozrusznika na pin 47 kompa powinno pojawic sie ok 4V AC. na wolnych okolo 8V ktorych narazie niema.

Odlacz ten czunnik i zmierz jaka ma opronosc pomiedzy PIN 1 i 2.

czujnik PIN 1 - PIN 47 kompa
czujnik PIN 2 - PIN 48 kompa
czujnik PIN 3 - masa

No dokladnie ten przekaznik taki zolty ja nie cyka to go wyjmij i sprawdz czy dziala.
Jesli dziala to sprawdz czy przychodzi 12v (to jest te same co od wtryskiwaczy) i czy z PIN3 komp zwiera to do masy zeby uruchimic przekaznik.
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
ODPOWIEDZ