DO CZEGO DOKLADNIE JEST STEROWNIK ZAPŁONU
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Aha czekaj piszesz o tym GMP tak?a tam jest napisane jaki pin to jaki?
Oki a wiec tak:
Sprawdzilem ten GMP sa trzy piny w srodku jest masa i jest.Ale dalej no nie wiem za bardzo jak sie za to zabrac.
Przekaznik od pompy ogolnie pzekladalem go i dziala(jako przekaznik )ale
napiecie jest na jednym przewodzie caly czas jest jak przekrece kluczyk to pojawia sie na drugim takze napiecie ale przekaznik nei tyka ani ten ani inny.na chlopski rozum ze nie ma stykku no alee jest:/
Oki a wiec tak:
Sprawdzilem ten GMP sa trzy piny w srodku jest masa i jest.Ale dalej no nie wiem za bardzo jak sie za to zabrac.
Przekaznik od pompy ogolnie pzekladalem go i dziala(jako przekaznik )ale
napiecie jest na jednym przewodzie caly czas jest jak przekrece kluczyk to pojawia sie na drugim takze napiecie ale przekaznik nei tyka ani ten ani inny.na chlopski rozum ze nie ma stykku no alee jest:/
Ciezka sprawa z toba bedzie
Wez ksiazke Haynes do 205, na stronie 201 jest schemat tego silnika. Napisz mi co na ktorym przewodzie sie pojawia (opisz tylko przekazniki 19 i 20 to te u gory lekko po lewej). Po podaniu zaplonu i podczas pracy rozrusznika.
Wez ksiazke Haynes do 205, na stronie 201 jest schemat tego silnika. Napisz mi co na ktorym przewodzie sie pojawia (opisz tylko przekazniki 19 i 20 to te u gory lekko po lewej). Po podaniu zaplonu i podczas pracy rozrusznika.
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
kurde ogupialem juz calkiem
patrz teraz o zaplonie
na cewce sa oznaczenia 1 i 15 czyli masa i plus badz odwrotnie ale jest do brze podpiete tylko nie pamietam oznaczen i jak przekrecam kluczyk pojawia sie napiecie 12v na plusie tam gdzi ema byc a znika masa na masie:/ a jak wylacze kluczyk to jest odwrotni czyli plus ginei(poprawnie) a masa sie pojawia:/
patrz teraz o zaplonie
na cewce sa oznaczenia 1 i 15 czyli masa i plus badz odwrotnie ale jest do brze podpiete tylko nie pamietam oznaczen i jak przekrecam kluczyk pojawia sie napiecie 12v na plusie tam gdzi ema byc a znika masa na masie:/ a jak wylacze kluczyk to jest odwrotni czyli plus ginei(poprawnie) a masa sie pojawia:/
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
kompletnie nie wiem o co biega. pisz co i jak powolujac sie na schemat i oznaczenia przewodow bo tak sie nigdy niedogadamy.
Mam przed soba Wiring diagrams 12.27 o tytule Typical engine management (XU9JA/L engine models), wydrukuj to, nanies pomiary i bedzie wtedy cos wiecej wiadomo bo tak to jest wrozenie z fusow.
Mam przed soba Wiring diagrams 12.27 o tytule Typical engine management (XU9JA/L engine models), wydrukuj to, nanies pomiary i bedzie wtedy cos wiecej wiadomo bo tak to jest wrozenie z fusow.
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
a skad mam wziasc ten diagram?
doszedlem do tego ze:
nie ma jednak jednej masy na przekazniku do pomy probowalem zlokazizowac kabel gdzie idzie ale niestety nie moge go odnalesc z tym ze jesli zmostkuje ten kabelek (tzn ta mase od przekaznika pompy) z kabelkiem zielonym wchodzacym do modulu zaplonowego to wlacze sie pompa:
a iskra wogole kopulka wygladala mi raczej na srednia wiec pojechalem i kupilem nowa(kopulke mozna wykluczyc) i iskra jest ale jak krece silnikiem i ktos zwiera i rozwiera szybkimi ruchami minusa cewki wtedy iskra gdzies tam na swiecy zaczyna skakac.
doszedlem do tego ze:
nie ma jednak jednej masy na przekazniku do pomy probowalem zlokazizowac kabel gdzie idzie ale niestety nie moge go odnalesc z tym ze jesli zmostkuje ten kabelek (tzn ta mase od przekaznika pompy) z kabelkiem zielonym wchodzacym do modulu zaplonowego to wlacze sie pompa:
a iskra wogole kopulka wygladala mi raczej na srednia wiec pojechalem i kupilem nowa(kopulke mozna wykluczyc) i iskra jest ale jak krece silnikiem i ktos zwiera i rozwiera szybkimi ruchami minusa cewki wtedy iskra gdzies tam na swiecy zaczyna skakac.
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
wiesz kupilem ja nei dlatego ze tamta jest zla ale juz kiedys mialem to zrobic wiec zrobilem to teraz . a napisalem to po to zeby ktos nie pisal zebym sprawdzil kopulke:) pytalem tez o modul ale jest drogi i nie chce ryzykowac...
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Schemat jak juz napisal Przecinak jest w haynes'ie
Co do minusa na przekazniku od pompy -to pewnie ten podawany przez kompa
Zmieniles kopulke... a palec?? Czesto nie widac zuzycia, ale on sie zuzywa 4x szybciej od kopulki...
Co do minusa na przekazniku od pompy -to pewnie ten podawany przez kompa
Zmieniles kopulke... a palec?? Czesto nie widac zuzycia, ale on sie zuzywa 4x szybciej od kopulki...
nie zabardzo to rozumiem... ale chyba chodzilo ci o to, ze iskry nie ma, ALE jak ktos strzela minusem na cewke to iskra sie pojawia -right?iskra jest ale jak krece silnikiem i ktos zwiera i rozwiera szybkimi ruchami minusa cewki wtedy iskra gdzies tam na swiecy zaczyna skakac.
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
tak tak palec te jest .no dokladnei tak jak napisales jak strzela a jedna osoba kreci .
ale posuchajacie .Minus jest na cewce jak nie ma zaplonu(tzn jak jest wylaczony kluczyk) jak przekrece na dwa to znika tam minus na przewodach:/
a co do ksiazki mam H.R.Etzold:/ i sa niby schematy ale neistety jet-tronic i monotronic jakiegos 60km i disla:/
ale posuchajacie .Minus jest na cewce jak nie ma zaplonu(tzn jak jest wylaczony kluczyk) jak przekrece na dwa to znika tam minus na przewodach:/
a co do ksiazki mam H.R.Etzold:/ i sa niby schematy ale neistety jet-tronic i monotronic jakiegos 60km i disla:/
wysle ci cala ksiazke mailem, tak za godzinke
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
juz sciaglem ale dzieki bardzo obejrzalem ten schemat tam no ale ogolnie nie jestem az tak zaawansowany:/troche namodzone i jeszcze po angielsku a taka biegla techbniczna angielszczyzna nei biegam:/
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij