Pomóżcie, ja już totalnie się zakręciłem......
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pomóżcie, ja już totalnie się zakręciłem......
Mam 1,9Gti na motronicu. Po zdjęciu klemy dostaje wigoru i 0-100km/h w granicach 7,7 - 8sec, po kilkunastu kilometrach zaczyna go mulić i przyśpieszenie stopniowo schodzi do ok. 9,5sec. Odłaczyłem sondę i było ok. pomijając bogatą mieszankę i palacą się kontrolkę oraz wysokie spalanie. Sondę zmieniłem na inną (uzywaną) i nic się nie zmieniło. Nic nie rozumiem silnik pracuje normalnie tzn. normalnie zapala nie dławi się.
Podłaczenie do komputera nawet przy odłączonej sondzie nie wykazało żadnego błędu, tak samo z przewodem i mruganiem kontrolki - u mnie nie działa. Może to komp? Ma napisy flamastrem, takie jak ze szrotu - BX 1,9 88KW.
Mam plastikowy kolektor i w nim kilka otworów z gwintem na śrubę, które z nich są przelotowe i może ssać przez nie lewe powietrze?
Czy wpływ może mieć ładowanie alternatora ok. 13,5V pod obciażeniem spada nawet do 13,3V?
Podłaczenie do komputera nawet przy odłączonej sondzie nie wykazało żadnego błędu, tak samo z przewodem i mruganiem kontrolki - u mnie nie działa. Może to komp? Ma napisy flamastrem, takie jak ze szrotu - BX 1,9 88KW.
Mam plastikowy kolektor i w nim kilka otworów z gwintem na śrubę, które z nich są przelotowe i może ssać przez nie lewe powietrze?
Czy wpływ może mieć ładowanie alternatora ok. 13,5V pod obciażeniem spada nawet do 13,3V?
Ostatnio zmieniony 05 lut ndz, 2006 1:11 pm przez sekator, łącznie zmieniany 1 raz.
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
oczywiscie ze moze zassac powietrze a z problemem hmm moze sprobuj jakiegos kompa od monotronic 1,9 gti
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Re: Pomóżcie, ja już totalnie się zakręciłem......
zatkaj paluchem jak bedzie odpalony i sprawa rozwiazanasekator pisze: Mam plastikowy kolektor i w nim kilka otworów z gwintem na śrubę, które z nich są przelotowe i może ssać przez nie lewe powietrze?
przy takim ladowaniu nie powinno ani zdmuchiwac swiec, ani wywalac zaplonow
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jeżdżę, zaczyna mulić, zatrzymuję się na środku ulicy zdejmuję klemę na chwilę, kilkanaście sekund, wsiadam do samochodu zapalam, ustawiam radio i zegarek i jadę. Auto ma znowu buta na kilkanaście kilometrów i stopniowo zaczyna go mulić tzn. jeżdżę ulicą w jedna i w drugą stronę stoperując go i przyśpieszenie stopniowo zaczyna się pogarszać aż dochodzi do ok 9,5sek.
Komputer odłączyłem dopiero wczoraj i faktycznie nie odłaczyłem wcześniej klemy.
Komputer odłączyłem dopiero wczoraj i faktycznie nie odłaczyłem wcześniej klemy.
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Myslalem ze moze myslisz ze to elektryka, a poprostu silnik stygl i byl mocniejszy. Czyli mechanicznie napewno mozna wykluczyc.
No chyba kompa masz zwalonego, albo sonde, albo jedno i drugie. Wsadz napewno sprawny komputer, a jak nie pomoze, wsadz napewno sprawna sonde. Jak to nie pomoze, trzeba szukac dalej po czujnikach :/
No chyba kompa masz zwalonego, albo sonde, albo jedno i drugie. Wsadz napewno sprawny komputer, a jak nie pomoze, wsadz napewno sprawna sonde. Jak to nie pomoze, trzeba szukac dalej po czujnikach :/
Re: Pomóżcie, ja już totalnie się zakręciłem......
Tu sie mylisz ale nie byloby efektu pogarszania sie osiagow -po prostu syczalby i mial ("na oko") jakies 15-20 kucy mniej i trzebaby mu odkrecic srube od regulacji jalowych o jakies 2 obrotyPiweł pisze: Gdyby silnik zasysał lewe powietrze przez któryś z otworów w kolektorze, to nie byłoby mowy o żadnych 9,5 sek do 100, cieszyłbyś się gdyby w ogóle wolne obroty były
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
podłaczyłem inny komputer, wymieniłem kolektor na metalowy bo w międzyczasie mój pękł ale okazuje się, że nie miało to nic wspólnego ze sprawą bo wciąż go muli.
Udało mi się sprawdzić błędy z kontrolką i pokazuje błąd 31 i czasami 52, resetuję pojeżdżę trochę i znowu te same błędy tzn 31. O co tu kurde może chodzić, czy wrócić do sprawdzenia sondy lambda bo na odłaczonej sondzie nie muli?
Udało mi się sprawdzić błędy z kontrolką i pokazuje błąd 31 i czasami 52, resetuję pojeżdżę trochę i znowu te same błędy tzn 31. O co tu kurde może chodzić, czy wrócić do sprawdzenia sondy lambda bo na odłaczonej sondzie nie muli?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej