Pomóżcie, ja już totalnie się zakręciłem......

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Pomóżcie, ja już totalnie się zakręciłem......

Post autor: sekator »

Mam 1,9Gti na motronicu. Po zdjęciu klemy dostaje wigoru i 0-100km/h w granicach 7,7 - 8sec, po kilkunastu kilometrach zaczyna go mulić i przyśpieszenie stopniowo schodzi do ok. 9,5sec. Odłaczyłem sondę i było ok. pomijając bogatą mieszankę i palacą się kontrolkę oraz wysokie spalanie. Sondę zmieniłem na inną (uzywaną) i nic się nie zmieniło. Nic nie rozumiem silnik pracuje normalnie tzn. normalnie zapala nie dławi się.
Podłaczenie do komputera nawet przy odłączonej sondzie nie wykazało żadnego błędu, tak samo z przewodem i mruganiem kontrolki - u mnie nie działa. Może to komp? Ma napisy flamastrem, takie jak ze szrotu - BX 1,9 88KW. :(
Mam plastikowy kolektor i w nim kilka otworów z gwintem na śrubę, które z nich są przelotowe i może ssać przez nie lewe powietrze?

Czy wpływ może mieć ładowanie alternatora ok. 13,5V pod obciażeniem spada nawet do 13,3V?
Ostatnio zmieniony 05 lut ndz, 2006 1:11 pm przez sekator, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

oczywiscie ze moze zassac powietrze a z problemem hmm moze sprobuj jakiegos kompa od monotronic 1,9 gti
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com

kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Pomóżcie, ja już totalnie się zakręciłem......

Post autor: Banita »

sekator pisze: Mam plastikowy kolektor i w nim kilka otworów z gwintem na śrubę, które z nich są przelotowe i może ssać przez nie lewe powietrze?
zatkaj paluchem jak bedzie odpalony i sprawa rozwiazana :)

przy takim ladowaniu nie powinno ani zdmuchiwac swiec, ani wywalac zaplonow
Adi205

Post autor: Adi205 »

sprawdz inny komp czy czasem sie nie pierdoli

ja miałem takie cuda w garrosie ale padł mi moduł zapłonowy dostawał prąd i po 3-5 min zaczynał mulić i itp
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

mój komp ma numer: 261 200 162, czy ktos mógłby sprawdzić jaki ma numer w motronicu?
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

261 200 162 -dokladnie taki sam :)
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

w takim razie komputer z BX-a jest taki sam.

Adi, a u Ciebie jak to się objawiało z ta cewką??
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Ten motronic, o którym rozmawialiśmy, też ma końcówke 162.
Jutro kolejny sprawdzę :wink:
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

No własnie jak sie objawia nawalający moduł zapłonowy.??Wszystkie możliwości :)
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Ale co jezdzisz, muli , ok 10s do setki jedziesz na parking, zdejmujesz kleme i zakladasz znowu(okolo 10min) i juz znowu ok 8s do setki ? Czy jedenk z tym resetowaniem kompa tez stygnie silnik ? bo trwa to dosc dlugo ?

A drugie pytanie, sciagales kompa na podlaczonym akumulatorze?
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

jeżdżę, zaczyna mulić, zatrzymuję się na środku ulicy zdejmuję klemę na chwilę, kilkanaście sekund, wsiadam do samochodu zapalam, ustawiam radio i zegarek i jadę. Auto ma znowu buta na kilkanaście kilometrów i stopniowo zaczyna go mulić tzn. jeżdżę ulicą w jedna i w drugą stronę stoperując go i przyśpieszenie stopniowo zaczyna się pogarszać aż dochodzi do ok 9,5sek.
Komputer odłączyłem dopiero wczoraj i faktycznie nie odłaczyłem wcześniej klemy.
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Myslalem ze moze myslisz ze to elektryka, a poprostu silnik stygl i byl mocniejszy. Czyli mechanicznie napewno mozna wykluczyc.

No chyba kompa masz zwalonego, albo sonde, albo jedno i drugie. Wsadz napewno sprawny komputer, a jak nie pomoze, wsadz napewno sprawna sonde. Jak to nie pomoze, trzeba szukac dalej po czujnikach :/
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

sprawdzę kompa i dam znac czy jest ok
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Pomóżcie, ja już totalnie się zakręciłem......

Post autor: Banita »

Piweł pisze: Gdyby silnik zasysał lewe powietrze przez któryś z otworów w kolektorze, to nie byłoby mowy o żadnych 9,5 sek do 100, cieszyłbyś się gdyby w ogóle wolne obroty były 8)
Tu sie mylisz :) ale nie byloby efektu pogarszania sie osiagow -po prostu syczalby i mial ("na oko") jakies 15-20 kucy mniej i trzebaby mu odkrecic srube od regulacji jalowych o jakies 2 obroty
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

podłaczyłem inny komputer, wymieniłem kolektor na metalowy bo w międzyczasie mój pękł ale okazuje się, że nie miało to nic wspólnego ze sprawą bo wciąż go muli.
Udało mi się sprawdzić błędy z kontrolką i pokazuje błąd 31 i czasami 52, resetuję pojeżdżę trochę i znowu te same błędy tzn 31. O co tu kurde może chodzić, czy wrócić do sprawdzenia sondy lambda bo na odłaczonej sondzie nie muli?
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
ODPOWIEDZ