adi205 napisz jeszcze raz dokładnie co chcesz konkretnego zrobic to ci pomoge i opisze co i jak bo w tych wszytkich postach to juz sie pogubiłem jedni pisza o tym a drudzy o tamtym i juz sam nie wiem o co wam dokładnie chodziAdi205 pisze:czyli musze kupic alarm z centralnym zamkiem i ten orginalny z puga wyjać
Pytanie o centralny zamek
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
więc tak:
mam orginalny centralny zamke w GTi
sterownik master w drzwiach od kierowcy który działa jako czujnik i otwiera lub zamyka pozostałe zamki ( nie ma on funkcji siłownika gdyż za pomocą prądu nie da się go otworzyć )
chce założyc alarm który będzie otwierany z pilota i będzie sterował centralnym zamkiem .
Myśle że zrobie to tak:
- ten pseudo siłownik z drzwi kierowcy zastąpię siłownikiem otwieranym za pomocą impulsu z alarmu - wywale wszystkie zamki z drzwi ( zostanie tylko ten w klapie na wszelki wypadek i dletego że nie podoba mi sie 205 z czystą klapą) i mam nadzieje ze wiązka z orginalnego centralnego zamka będzie pasowała do tego siłownika
Pytanie jak ten orginalny master steruje tamtymi zamkami??
mam orginalny centralny zamke w GTi
sterownik master w drzwiach od kierowcy który działa jako czujnik i otwiera lub zamyka pozostałe zamki ( nie ma on funkcji siłownika gdyż za pomocą prądu nie da się go otworzyć )
chce założyc alarm który będzie otwierany z pilota i będzie sterował centralnym zamkiem .
Myśle że zrobie to tak:
- ten pseudo siłownik z drzwi kierowcy zastąpię siłownikiem otwieranym za pomocą impulsu z alarmu - wywale wszystkie zamki z drzwi ( zostanie tylko ten w klapie na wszelki wypadek i dletego że nie podoba mi sie 205 z czystą klapą) i mam nadzieje ze wiązka z orginalnego centralnego zamka będzie pasowała do tego siłownika
Pytanie jak ten orginalny master steruje tamtymi zamkami??
Oryginal ma staly plus i minus i 2 przewody "przemienne" (powiedzmy 1 i 2)
ruszasz nim do gory -podaje (+) na 1 i (-) na 2
ruszasz w dol podaje (+) na 2 i (-) na 1
Ot cale jego zadanie
zamiast niego mozesz dac zwykly silownik (taki jak w drzwiach pasazera), a funkcje oryginalnego mastera moze przejac sterownik alarmu (o ile podaje napiecie na 2 kable "przemiennie" jak oryginalny master)
ruszasz nim do gory -podaje (+) na 1 i (-) na 2
ruszasz w dol podaje (+) na 2 i (-) na 1
Ot cale jego zadanie
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
zamiast niego mozesz dac zwykly silownik (taki jak w drzwiach pasazera), a funkcje oryginalnego mastera moze przejac sterownik alarmu (o ile podaje napiecie na 2 kable "przemiennie" jak oryginalny master)
Gosia sugerowala, zeby mnie na allegro wystawic, albo w podpisie dac numer konta ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
PS jutro i tak musze wyjac jeden silownik, to przy okazji sprawdze czy sie nie pomylilem
, bo wiekszosc obecnie produkowanych silownikow dostaje stale (+) i (-) i dziala na krancowkach.
Nie wiem tez, czy robia sterowniki od alarmu dla silownikow "przemiennych"
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
PS jutro i tak musze wyjac jeden silownik, to przy okazji sprawdze czy sie nie pomylilem
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Nie wiem tez, czy robia sterowniki od alarmu dla silownikow "przemiennych"
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
wiec zrób tak
jak juz bedziesz miał alarm ze sterowaniem centralnym zamkiem
montujesz sobie ten alarm jak zalecia instrukcja gdy juz przystapisz do podłaczenia do niego centralnego zamka bierzesz wiazke która wychodzi ze słupka lewych drzi kontrolka (najlepiej bardzo cienko i ostro zakończona) wbijasz sie w przewody (kontrolka musi byc z jednej strony podłaczona do masy auta) i szukasz przewodu w przy którym po wbiciu kontrolki załaczy sie centralny zamek(otworzy) potem szukasz drugiego przewodu w którym po wbiciu kontrolki zamknie sie centralny zamek Jak juz bedziesz miał te dwa przewody (one sa czesto szare) to podpinasz do nich odpowiednie kable z alarmu (najczesciej to kolor pomarańczowy i fioletowy Jak juz wszytko podłaczysz pilot alarmu bedzie sterował centralnym zamkiem
zycze miłej pracy i sukcesu w osiagnieciu zamierzanego celu
nie słuchaj tych co radza wymienic siłowik bo to jest zbedne a przynajmniej bedziesz mógł tez otwierac wszystkie zamki z kluczyka
jak juz bedziesz miał alarm ze sterowaniem centralnym zamkiem
montujesz sobie ten alarm jak zalecia instrukcja gdy juz przystapisz do podłaczenia do niego centralnego zamka bierzesz wiazke która wychodzi ze słupka lewych drzi kontrolka (najlepiej bardzo cienko i ostro zakończona) wbijasz sie w przewody (kontrolka musi byc z jednej strony podłaczona do masy auta) i szukasz przewodu w przy którym po wbiciu kontrolki załaczy sie centralny zamek(otworzy) potem szukasz drugiego przewodu w którym po wbiciu kontrolki zamknie sie centralny zamek Jak juz bedziesz miał te dwa przewody (one sa czesto szare) to podpinasz do nich odpowiednie kable z alarmu (najczesciej to kolor pomarańczowy i fioletowy Jak juz wszytko podłaczysz pilot alarmu bedzie sterował centralnym zamkiem
zycze miłej pracy i sukcesu w osiagnieciu zamierzanego celu
nie słuchaj tych co radza wymienic siłowik bo to jest zbedne a przynajmniej bedziesz mógł tez otwierac wszystkie zamki z kluczyka
wystarczy zastosowac przekaznik przy podłaczaniu kabli od alarmu które steruja centralnym zamkiemBanita pisze:Nie wiem tez, czy robia sterowniki od alarmu dla silownikow "przemiennych"
- Paweł
- Junior
- Posty: 198
- Rejestracja: 15 sie pn, 2005 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9)
- Numer Gadu-gadu: 46077
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Czasem wymiana "siłownika" kierowcy jest konieczna. Ja zamiast siłownika miałem w tym miejscu sterownik centralnego w obudowie identycznej jak pozostałe, prawdziwe siłowniki. Kluczykiem zamykałem drzwi kierowcy, a reszta drzwi miała siłowniki. Chcąc sterować zamkami z pilota musiałem dokupić sterownik centralnego i siłownik. Slave - jeżeli nie masz zamiaru używać kluczyka, a master - jeżeli chcesz mieć możliwość sterowania centralnym z kluczyka.blaszka pisze:...nie słuchaj tych co radza wymienic siłowik bo to jest zbedne...
205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9Y)
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
wystarczy ze do tego "oryginalnego" siłownika co jest tez centralka podłaczysz dodatkowo centralke i tez bedzie działac bez koniecznosci wymiany na nowy siłownik
jakos ja mam takie siłowniki z centralkami w sobie załozone na drzwich i klapie i dodatkowo drugi sterownik i jakos działa to dziwne nie i to jest jeszcze dobre ze sam to zakładałem a nie ze tak było i teraz gadam
a dlatego takie sobie załozyłem ze jak np otworzez kluczyka drzi pasazera lub bagaznik to zeby mi sie wszytkie otworzyły ale i tak z reguły korzystam z pilota
jakos ja mam takie siłowniki z centralkami w sobie załozone na drzwich i klapie i dodatkowo drugi sterownik i jakos działa to dziwne nie i to jest jeszcze dobre ze sam to zakładałem a nie ze tak było i teraz gadam
a dlatego takie sobie załozyłem ze jak np otworzez kluczyka drzi pasazera lub bagaznik to zeby mi sie wszytkie otworzyły ale i tak z reguły korzystam z pilota
Sprawdzilem -jest tak jak opisalem wczesniej
Jak to dziala juz wiesz -teraz musisz wymyslic jak to wykorzystac/ominac![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Oryginalnego mastera nie otworzysz alarmem -musialbys dac obok mastera drugi silownikblaszka pisze:wystarczy ze do tego "oryginalnego" siłownika co jest tez centralka podłaczysz dodatkowo centralke i tez bedzie działac bez koniecznosci wymiany na nowy siłownik
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Jak to dziala juz wiesz -teraz musisz wymyslic jak to wykorzystac/ominac
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Były takie i takie ![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
-Jak był na kluczyk, to był sam sterownik (wyglądający jak siłownik)
-Jak był oryginalny pilot to musiał być siłownik (ale coś typu master) bo z kluczyka też reaguje.
99% siłowników sterowane jest tak samo - krótkim impulsem (ok. sek. żeby nie spalić) o odpowiedniej polaryazcji- dwa przewody +- albo -+ tak się wysuwa, a tak chowa - coś jak el. szyby
Peugeoowskie, czy tanie z allegro, wszystkie są kompatybilne - wszystkie łączymy razem, równolegle.
Zadanie ich sterowania sekundowym impulsem -+ albo odwrotnie spełnia "sterownik"
Peugeot zrobił to w obudowie takiej jak siłownik a w środku zamiast silnika są dwa mikrostyki, drobna elektronika i przekaźnik.
Może też sterować nimi sterownik od pilota czy sam alarm (większość starszych)
Producenci alarmów się jednak wycfanili i celowo nie montują wewnątrz alarmów samych przekaźników- zazwyczaj są nawet miejsca na płytkach
Celem jest sprzedanie dodatkowego "sterownika" -płacisz za dodatkowe "pudełko"
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
-Jak był na kluczyk, to był sam sterownik (wyglądający jak siłownik)
-Jak był oryginalny pilot to musiał być siłownik (ale coś typu master) bo z kluczyka też reaguje.
99% siłowników sterowane jest tak samo - krótkim impulsem (ok. sek. żeby nie spalić) o odpowiedniej polaryazcji- dwa przewody +- albo -+ tak się wysuwa, a tak chowa - coś jak el. szyby
Peugeoowskie, czy tanie z allegro, wszystkie są kompatybilne - wszystkie łączymy razem, równolegle.
Zadanie ich sterowania sekundowym impulsem -+ albo odwrotnie spełnia "sterownik"
Peugeot zrobił to w obudowie takiej jak siłownik a w środku zamiast silnika są dwa mikrostyki, drobna elektronika i przekaźnik.
Może też sterować nimi sterownik od pilota czy sam alarm (większość starszych)
Producenci alarmów się jednak wycfanili i celowo nie montują wewnątrz alarmów samych przekaźników- zazwyczaj są nawet miejsca na płytkach
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Celem jest sprzedanie dodatkowego "sterownika" -płacisz za dodatkowe "pudełko"
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne