tylny spryskiwacz
- aroslaw
- Junior
- Posty: 439
- Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: dolnoslaskie
tylny spryskiwacz
czy pompka tylnego spryskiwacza ze zbiorniczkiem od peugeot'a 309 podpasuja do puga 205 ??
- Załączniki
-
- PB010041.JPG (143.95 KiB) Przejrzano 3041 razy
- deejay
- Uzalezniony
- Posty: 900
- Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
- Posiadany PUG: 1,6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 3788033
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
na zdjęciach jest zbiornik z 205 i niby leje się tam płyn do spryskiwaczy, w lutym najlepiej zimowy
Jak go nie masz to pewnie ktoś pociągnął wężyk do przodu i połączył z przednim zbiorniczkiem, ewentualnie Chuck Norris biega za tobą z konewką, jest podobno bardzo szybki, mogłeś niezauważyć
Co do święcących spryskiwaczy, gratuluje pomysłu, kupuj świecące i golfa
Jak go nie masz to pewnie ktoś pociągnął wężyk do przodu i połączył z przednim zbiorniczkiem, ewentualnie Chuck Norris biega za tobą z konewką, jest podobno bardzo szybki, mogłeś niezauważyć
Co do święcących spryskiwaczy, gratuluje pomysłu, kupuj świecące i golfa
Powiem wam że wężyk idący od przodu to oryginalny wymysł peugeota!!!
Nie wiem czy chodziło o biedniejsze wersje czy o starsze...
Jak tak miałem w GLD '84
GLD czyli straszna bieda:
-bez bocznych nawiewów na desce, deska twarda
-bez tunelu
-bez dziennego licznika km
-bez zamkniecia schowka
-bez stressrączek
-bez prawego lusterka, lewe bez regulacji
-była za to tylna wycieraczka
I tu ciekawostka- włącznik wycieraczek miał tylko szybkie, wolne, spryskiwacz.
Wycieraczka tylna chodziła zawsze i tylko wtedy jak się włączyło spryskiwacz - jedna pompka psikała na przód i tył i wycieraczka tylna zawsze wtedy pracowała.
Przód nie reagował na spryskiwacz, można było tylko włączyć na stałe szybkie lub wolne
Oczywiście pompka kiepsko dawała radę, wszystko się zapowietrzało, zanim zaczęło dobrze psikać z tyłu to wycieraczka zrobiła dobrych kilka ruchów na sucho, a z przodu wypsikało litr płynu
Dodam że tak było w oryginale Na włączniku razem ze spryskiwaczem narysowana była tylna szyba i tyle instalacja i wężyk oryginalne
Pogratulować pomysłu inżynierom PSA
Nie wiem czy chodziło o biedniejsze wersje czy o starsze...
Jak tak miałem w GLD '84
GLD czyli straszna bieda:
-bez bocznych nawiewów na desce, deska twarda
-bez tunelu
-bez dziennego licznika km
-bez zamkniecia schowka
-bez stressrączek
-bez prawego lusterka, lewe bez regulacji
-była za to tylna wycieraczka
I tu ciekawostka- włącznik wycieraczek miał tylko szybkie, wolne, spryskiwacz.
Wycieraczka tylna chodziła zawsze i tylko wtedy jak się włączyło spryskiwacz - jedna pompka psikała na przód i tył i wycieraczka tylna zawsze wtedy pracowała.
Przód nie reagował na spryskiwacz, można było tylko włączyć na stałe szybkie lub wolne
Oczywiście pompka kiepsko dawała radę, wszystko się zapowietrzało, zanim zaczęło dobrze psikać z tyłu to wycieraczka zrobiła dobrych kilka ruchów na sucho, a z przodu wypsikało litr płynu
Dodam że tak było w oryginale Na włączniku razem ze spryskiwaczem narysowana była tylna szyba i tyle instalacja i wężyk oryginalne
Pogratulować pomysłu inżynierom PSA
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne