Tuning silnika.
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Tuning silnika.
Pytanie kierowane raczej do panow jezdzacych w sporcie ale moze i ktos inny moze wiedziec.
Chodzi o to czy przestawiac zaplon przy spalopwani gklowicy 1,2 mm i czy mozna zwiekszyc dawke paliwa(ten niby elektronik mowil ze przplywomierzem mozna)?
Chodzi o to czy przestawiac zaplon przy spalopwani gklowicy 1,2 mm i czy mozna zwiekszyc dawke paliwa(ten niby elektronik mowil ze przplywomierzem mozna)?
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
heh no to fakt ale sprawdxzenie na hamowni kosztuje 200 a chiptuning min 1000:/
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
jaki chiptuning ??
jedyne co można zrobić to jakiś chip w motroniku
jetronik jest nieczipowalny
przestawic załpon tak
zwiększ ciśnienie na listwie paliwowej - regulator załóż
na przepływce pod deklem jest zębate kółko kręcoc nim zmniejszasz lub zwiększasz dawke paliwa - ostrożnoie z tym zwłasza przy samochodach z sondą bo wtedy ona zacznie reagować
jedyne co można zrobić to jakiś chip w motroniku
jetronik jest nieczipowalny
przestawic załpon tak
zwiększ ciśnienie na listwie paliwowej - regulator załóż
na przepływce pod deklem jest zębate kółko kręcoc nim zmniejszasz lub zwiększasz dawke paliwa - ostrożnoie z tym zwłasza przy samochodach z sondą bo wtedy ona zacznie reagować
co do tego przestawiania naciagu sprezyny w przeplywce, to jestem nastawiony sceptycznie, pamietaj ze zadziala to jak mnoznik calej dawki. Regulator,no fajny pomysl ale pamietaj ze wydatek wtryskow rosnie w pierwiastku wzrostu cisnienia na szynie (poza tym wieksze cisnienie nie zdrowo wplywna na w(y)tryski)Adi205 pisze:jaki chiptuning ??
jedyne co można zrobić to jakiś chip w motroniku
jetronik jest nieczipowalny
przestawic załpon tak
zwiększ ciśnienie na listwie paliwowej - regulator załóż
na przepływce pod deklem jest zębate kółko kręcoc nim zmniejszasz lub zwiększasz dawke paliwa - ostrożnoie z tym zwłasza przy samochodach z sondą bo wtedy ona zacznie reagować
Ja polecam piggy back'a do tego porzadne troszke wieksze wtryski i efekcik łil bi grejt.
Nie chodzilo mi o chiptuning tylko o piggy. np cos z oferty PerfectPower'a
Pozdrawiam
Kuba Kogut
Ostatnio zmieniony 13 lut pn, 2006 11:18 pm przez driver_, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
no boje sie go dotknac(tzn przeplywomierza) jak mi ten elektronik mowil to wlasnie Dżony twoja sytuacja mis ie przypomniala :)A co do wypowiedzi drivera_ wszystko ładnie pieknie ale nie kumam co on pisze heheh tzn kompy skroty heh
a Adi ja wlasnei mam Motronika
a Adi ja wlasnei mam Motronika
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jeżeli masz nie otwieraną nigdy przepływkę to lepiej zostaw ją w spokoju, lepiej kup za grosze już otwieraną i nią sie baw metodą prób i błędów, jeżeli już ją ktoś wcześniej otwierał to zaznacz sobie położenie tego koła zębatego żebyś mógł wrócić z powrotem to tego ustawienia jakie masz aktualnie. Przestawiając to koło na zębach regulujesz naciąg sprężyny, kręcąc w prawo zubażasz mieszankę w lewo wzbogacasz. Języka przepływomierza nie dotykaj!!!
AfR to snoda szeroko pasmowa. co do piggy back'a to popularna swinka na ktorej mozesz ustawic trzy mapy. jak czegos nie bedziesz wiedzial to kontaktuj sie z kubusiem:) albo wejdz na strone w jego podpisie i tam jest forum to pytaj to kubus,zbadek,jarek i kisiel ci odpowiedza:)rado83 pisze:no boje sie go dotknac(tzn przeplywomierza) jak mi ten elektronik mowil to wlasnie Dżony twoja sytuacja mis ie przypomniala :)A co do wypowiedzi drivera_ wszystko ładnie pieknie ale nie kumam co on pisze heheh tzn kompy skroty heh
a Adi ja wlasnei mam Motronika
dobra pytanie?
- mialem puga w wersji 105 KM ( męski narząd płciowy... głowica, czarne wtryski , komp Jetronik z sondą)
zrobiłem : głowica N grupa ( taka jak 128PS, wałek świątek GT, ) do tego niedługo dojdzie - kolektor wydechowy supersprint , wstawienie wiązki i kompa z 128PS JEtronika, żółte wtryski, regulator ciśnienia paliwa, chłodzenie prezpustnicy CO2 to swoją drogą,
licze na moc ok 130KM może więcej - kto podejmie się zestrojenia tego ???
czym się różni SMt6 od piggy ??
- mialem puga w wersji 105 KM ( męski narząd płciowy... głowica, czarne wtryski , komp Jetronik z sondą)
zrobiłem : głowica N grupa ( taka jak 128PS, wałek świątek GT, ) do tego niedługo dojdzie - kolektor wydechowy supersprint , wstawienie wiązki i kompa z 128PS JEtronika, żółte wtryski, regulator ciśnienia paliwa, chłodzenie prezpustnicy CO2 to swoją drogą,
licze na moc ok 130KM może więcej - kto podejmie się zestrojenia tego ???
czym się różni SMt6 od piggy ??