Chce zbudować do rajdów.....
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
Chce zbudować do rajdów.....
Myśle o przygotowaniu gti do rajdu np. Magurskiego 2007 w PZM (jesli bedzie)Nie chce robic nic poza obowiązkowym wyposarzeniem czyli klatka,kubły,pasy,system gasniczy,oklejenie szybek,wył.pradu. Moje pytanie czy ktos ma te czesci i ile za nie chcecie. Oczywiscie wszystko musi miec homologacje. Nie chce tuningowac silnika ani takie tam no ew. zmienie panewki i sprawdze zawory. Poprostu autko ma psołużyc do zabawy a nie do walki o jak najwyższe lokaty. Prosze o jakąś pomoc i o info kto cos ma i ile za to by chciał. dzieki
I tak pewnie kupa z tego wyjdzie no ale warto spróbować:)
I tak pewnie kupa z tego wyjdzie no ale warto spróbować:)
Pug sprzedany
- Michal
- Junior
- Posty: 465
- Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Klatka u Siekierki w Dobczycach, kombinezon, kask, bielizna, system gasniczy, folia na szyby, kubly z homologacja, hebel, otulina na klatke, pasy... Musisz to wszystko kupic... Najlepiej poszukaj sobie kublow z homologacja ale uzywanych w dobrym stanie... Nowki kosztuja troche... Pasy tak samo... Jakbys chcial zrobic tak na full profi bez grzebania w silniku to i tak jest troche roboty...
- 205MI16
- Uzalezniony
- Posty: 601
- Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
- Posiadany PUG: 205 XS
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Nie żebym był złośliwy ale szukałem przez prawie 3 lata uzywanej klatki do puga i jakoś nie znalazłem. Większość klatek jest wspawywana więc pojawia się mały problem jak ją wyjmiesz i potem włożysz? I oczywiście czy dalej to będzie klatka bezpieczeństwa czy niebezpieczeństwa. Szybciej znajdziesz silnik od T16 niż używaną skręcaną klatkę do 205.b182 pisze:napewno niezrezygnuje ale moze znajde klatke używke.czasem mozna cos trafic:).
Też myslałem nad budową 205 do PZM - ale to nie ma sensu ze względu na to że wielu ludzi sprzedaje gotowe auta za "śmieszne pieniądze" bo przesiada się do RSMP.
Włożyć w rajdówkę można wiele ale sprzedać drogo nie ma szans więc raczej z tego bym skorzystał.
pozdr
- Michal
- Junior
- Posty: 465
- Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Co do uzywanej klaty to nie polecam... Cholera wie co to moze byc a mysle ze te 1600 u Siekiera to nie wygorowana cena w stosunku do bezpieczenstwa w razie wypadku... Przykladowo Ireco robi klatke za 3500zl... Poza tym lepiej wspawac klatke w bude, od razu to pewniej wyglada...
Reszte gratow mozesz pozyczyc, byle to wszystko mialo homologacje... Ale to sie tak wydaje ze zrobi sie minimalnym kosztem... Oprocz wymienionych rzeczy dobrze by miec podporke pod nogi pilota, dobra kierownice zamszowa, rekawiczki musisz miec, pare gratow w srodku zeby to sie kupy trzymalo, intercom, kask z intercomem, dobrze by bylo miec plyte pod silnik i bak i koniecznie dobre zawieszenie...
Nie zebym Cie chcial przerazic ale tak jak pisze Grzesiek... Dostaniesz za smieszna kase porzadna rajdowke, co prawda nie wiesz co sie w niej kryje ale jednak zbudowanie auta od nowa to kuupa kasy... Nie wiem czy nie wyjdzie nawet 3 razy drozej (jesli bys chcial zrobic profi) jak kupienie gotowej...
Reszte gratow mozesz pozyczyc, byle to wszystko mialo homologacje... Ale to sie tak wydaje ze zrobi sie minimalnym kosztem... Oprocz wymienionych rzeczy dobrze by miec podporke pod nogi pilota, dobra kierownice zamszowa, rekawiczki musisz miec, pare gratow w srodku zeby to sie kupy trzymalo, intercom, kask z intercomem, dobrze by bylo miec plyte pod silnik i bak i koniecznie dobre zawieszenie...
Nie zebym Cie chcial przerazic ale tak jak pisze Grzesiek... Dostaniesz za smieszna kase porzadna rajdowke, co prawda nie wiesz co sie w niej kryje ale jednak zbudowanie auta od nowa to kuupa kasy... Nie wiem czy nie wyjdzie nawet 3 razy drozej (jesli bys chcial zrobic profi) jak kupienie gotowej...
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
heh powiem ci ze tez przygotwuje auto do rajdow i w sumie mam wszystko oproczk klatki i jednych pasow .I powiem ci jesli nie masz kupy kasy to lepiej wypozycz sobie od kogos auto wyjdzie taniej i mniej nerwowo.A co do kasy pozyczajac kask i reszte ciuchow watpie zebys zmiescil si ew 5000 ale hmm to piekny sport warto miec wiele wyrzeczen...
dla przykladu : kupilem kubelek z homologacja nowy sparco i zaplacilem 800zl
za kierownice zamszowa z osadzeniem 90mm zaplacilem ok 500zl
rekawiczki sparco sciagniete z wloch to koszt ok 30 euro takie wlasnie zakupilem.
do tego bilstein B6 na grubej ladze to koszt ok 1700zl
plyta ok 600zl
klata u siekiera tak jak piszecie ok 1600zl
pasy zalezy czy trafiz uzywki czy nowki.ok 700-800zl nowe
wylacznik pradu ok 80zl
system gasniczy ok 1400zl
co do np interkomow to pozyczalem od kolegow z kokoszka& chelmecki rally team wiec nie musialem wydawac na start w krakowskim na zakup interkomow
za kierownice zamszowa z osadzeniem 90mm zaplacilem ok 500zl
rekawiczki sparco sciagniete z wloch to koszt ok 30 euro takie wlasnie zakupilem.
do tego bilstein B6 na grubej ladze to koszt ok 1700zl
plyta ok 600zl
klata u siekiera tak jak piszecie ok 1600zl
pasy zalezy czy trafiz uzywki czy nowki.ok 700-800zl nowe
wylacznik pradu ok 80zl
system gasniczy ok 1400zl
co do np interkomow to pozyczalem od kolegow z kokoszka& chelmecki rally team wiec nie musialem wydawac na start w krakowskim na zakup interkomow