wałki do 1,6

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
majkelus205
Junior
Posty: 118
Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy-Pawłowice

wałki do 1,6

Post autor: majkelus205 »

jak w temacie czy morze ktoś wie czy wałek od 1,6 115 koni morzna wsadzić do wersji 105 koni i czy będzi wszystko grało na cacy
Adi205

Post autor: Adi205 »

ja mam wałek od świątka chyba do 1.6 GTi wsadzony do 1.9GTi 105PS i wszystko cacy
Awatar użytkownika
majkelus205
Junior
Posty: 118
Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy-Pawłowice

Post autor: majkelus205 »

A na odwrót będzie pasował ?

edit:
Morze ktoś wie jakie są naj ostrzejsze wałki do GTI,chodzi mi o wymiary krzywek.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

47,9 wysokosc krzywki to najwyzszy seryjny walek.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

czy to przypadkiem, Kaktusie, nie taki będę miał do sprzedania?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Wlasnie taki...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
majkelus205
Junior
Posty: 118
Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy-Pawłowice

Post autor: majkelus205 »

Ja sprawdziłem u siebie na nowym, ale używanym jak mierzyłem to mam prawie 48 wysokość krzywki czy są morze jakieś oznaczenia na wałku, po których można je sklasyfikować. :mrgreen:
Awatar użytkownika
majkelus205
Junior
Posty: 118
Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy-Pawłowice

Post autor: majkelus205 »

:wink: Ile na takim wałku można zyskać na mocy albo, jaką będzie miał charakterystykę, czyli muł na dole obrotów czy bardziej płynnie.
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

no jeśli sie nie myle to na ostrym dołu raczej nie bedziesz posiadał 'wcale' ;)
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Ja tylko zaznacze ze "ostry" walek (wyczynowy), ma gladkie krzywki, niemalze owalne, a walek seryjny ma "ostre" krzywki.

Wiec mowiac OSTRY walek ciezko stwierdzic co osoba wypowiadajaca te slowa ma na mysli.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ