Chce zbudować do rajdów.....

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

heh no a w tym Roku na Magurskim widzaielm jak pchano auta ze startu bo nie mogly ruszyc na odcinek heheh
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com

kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

Spoko spoko kółeczka moge miec za 80 zeta za sztuke(no nie micheliny rajdowe ale zwykłe bawarskie zimówki z kolcem,używki)
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
rado83
Junior
Posty: 191
Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: rado83 »

heh no coz widze ze nic cie nie przekona zycze powodzenia ale wem jedno rajdy sa bardzo pieknym sportem ale niestety dosc kosztownym w kazdym wydaniu;)powodzenia;)
Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com

kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
zowa

Post autor: zowa »

i nie licz na to ze przejdziesz sie do pierwszej lepszej firmy o sponsoring i nie powiedzia Ci dziekujemy.i tak moze byc ze 100 innych firm.... wiem cos na ten temat.chyba ze masz znajomosci
Awatar użytkownika
dauit
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 06 lut pn, 2006 10:24 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: dauit »

rajdy to jak studnia bez dna :P caly czas cos... b182... a ty masz licencje? bo do ppzm trza miec licencje... ja teraz tez szykuje sobie autko do KJSow... i sie mi teraz zacznie... belka... wogole niewiem co zrobic... czy nowe tarcze czy dac do przetoczenia... i czy zrobic dolot powietrza jakis taki bezposredni do wtrysku... na stozku... czy seria i dac inny filtr... aha b182... a z tego co mi wiadomo na taka eliminacje trzeba miec cos okolo 2000-3000 zł... a z innymi zeczami masz problemy zakupu... no... drogo drogo :) ale powodzenia zycze :)
Peugeot 205 GrEEn... 1.4 75KM TU3M.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

dault tarcze do przetoczenia -w koncu naprezenia sa wzdluzne :P 8)7
skoro masz FSI to po co ci powietrze do wtrysku?? 8)
Awatar użytkownika
dauit
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 06 lut pn, 2006 10:24 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: dauit »

a co to FSI? a o tarcze mi chodzi bo mam nierownosci... gory i doliny... niema płaskiej powierzchni... z przodu na tarczach... a wiem ze mozna zebrac nierownosci tokarka... dac nowe klocki i bedzie oki doki... a to sie porobilo chyba bo klockow sie komus niechcialo wymienic... i tak sie porobily nierownosci... a dodatkowo lewe kolo lapie mi odrazu na sniegu czy na mokrym... a prawe po chwili... wiec musze cos z tym zrobic...
Peugeot 205 GrEEn... 1.4 75KM TU3M.
zowa

Post autor: zowa »

a nie prosciej wydac 80 zl na nowe tarcze i miec pewnosc ze sie nie zabijesz???? jak masz toczyc tarcze to lepjej nie bierz sie za ten sport.taka jest prawda... takim kombinowaniem mozesz zrobic krzywde sobie i komus...
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

dauit pisze:a co to FSI?
Fajny Silnik Indukcyjny
wiem ze mozna zebrac nierownosci tokarka... dac nowe klocki i bedzie oki doki...
polecam dobra polise na zycie

a to sie porobilo chyba bo klockow sie komus niechcialo wymienic... i tak sie porobily nierownosci..
sadze, ze piachy i pyly maja tu tez duze znaczenie 8)
dodatkowo lewe kolo lapie mi odrazu na sniegu czy na mokrym... a prawe po chwili... wiec musze cos z tym zrobic...
jak zrobisz tarcze i klocki to warto by przeczyscic prowadnice zacisku i tloczka :wink:
Awatar użytkownika
dauit
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 06 lut pn, 2006 10:24 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: dauit »

Hmmmm... Banita... ale jesli masz jeszcze tarcze naprawde niezbyt zjechana... tylko ze sa nierownosci... to zebranie 1mm to chyba nie tak duzo... i z jednej strony tylko jest nierownosc... bo zazwyczaj sie ktoras z okladzin klocow pierwsze zuzywa... tak wiec... mysle ze bedzie dobrze tak zrobic... a co powiesz ze niektorzy wierca dziurki w tarczach... i robia wentylowane :> nawet na DSFie pokazywali jakies BMW sportowe... na tor... i gosc tak wlasnie robil...
Peugeot 205 GrEEn... 1.4 75KM TU3M.
zowa

Post autor: zowa »

dauit pisze:Hmmmm... Banita... ale jesli masz jeszcze tarcze naprawde niezbyt zjechana... tylko ze sa nierownosci... to zebranie 1mm to chyba nie tak duzo... i z jednej strony tylko jest nierownosc... bo zazwyczaj sie ktoras z okladzin klocow pierwsze zuzywa... tak wiec... mysle ze bedzie dobrze tak zrobic... a co powiesz ze niektorzy wierca dziurki w tarczach... i robia wentylowane :> nawet na DSFie pokazywali jakies BMW sportowe... na tor... i gosc tak wlasnie robil...
obawiam sie ze jeden milimetr nie wystarczy.zazwyzaj sie ktoras pierwsza zuzywa jak sa zapieczone prowadnice:) telewizja klamie :) tyle ze gosc pewnie mial jakies wyjebane tarcze w kosmos... wiekszosc dostepnych u nas sie poprostu krzywi... wytlumacz mi tylko jakim sposobem ozrobil tarcze wentylowane???? a nei czasem nawiercane?? :wink:
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

tarcza miedzy nowka a kwalifikujaca sie do wymiany ma 2mm roznicy -co powiesz na to?? -i powiedz mi, ze tarcza o 6mm grubosci (nowka 10- to co zjechales czyli jakies 1-2mm - przetoczenie...)wytrzyma jakis ostry kjs 8)
Awatar użytkownika
dauit
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 06 lut pn, 2006 10:24 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: dauit »

zowa... dobra... nawiercane... pomylone misie... :) Banita... jak wyciagne tarcze to Ci powiem co i jak... ile tam mm jest teraz... :) ale to jak sie ociepli troszku:) ale do 19.III napewno to zrobie :) I zobacze czy wymieniac czy "lizać"
Peugeot 205 GrEEn... 1.4 75KM TU3M.
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Tak jak pisze Banita... Nowa tarcza ma 10mm a dopuszczalne zuzycie to 8mm... Wiec nie wiem gdzie Ty to chcesz toczyc... Ale ja juz z Toba rozmawialem na gg i jak Ty chcesz nabijac okladzine na sprzeglo to i tarcze przetoczysz... Ja Ci juz napisalem, ze nauczysz sie jak Ci cos p...dolnie na kjsie albo nawet przy normalnej jezdzie...
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

Widze ze rozpoczeła sie fajna dyskusja-właśnie to miałem nadzieje osiągnąc pisząc ten post :) dauit-wiem że trza mieć licencje ;). Nic sie nie bój. Ale ty mocny jesteś -nabijać okładzine na tarcze sprzęgła :roll: podziwiam :)A niemyślałeś zeby zacząć robić "nalewki opony" ze starych gumiaków,weży ogrodniczych ,co?? Nie no żartuje. Ja też lubie oszczędzać ale na zawiasie itp. nigdy. Niedawno wymieniłem w lewku całe zawieszenie z przodu bez amorów bo były extra-drążki, wahacze,tarcze hamulcowe,w przekładni kierowniczej tulejke teflonową,gumki na stabilizatorze i teraz Jezus jak.....sie nic nie tłucze jak nowe auto:). Ale raczej nic nie toczyłem. :mrgreen: Co do budowy rajdówki to już pisząć posta wiedziałem że nic z tego niebędzie:). Przy takich cenach za używki to jest bez sensu. A tym lewkiem przejade KJS-y na spokojnie byle punkty zrobić i nieskatować autka bo fajne. POtem przesiadka do ccs N0 lub też z kumplem myślimy o polonezie od Cecota(moze ktoś zna??) Magurski bedzie nasz :roll:
Pug sprzedany
ODPOWIEDZ