Chce zbudować do rajdów.....
stary zapamietaj sobie raz na zawsze!!!! jesli chcesz jezdzic w rajdach to nie rob partyzantki!! bo zrobisz sobie krzywde sobie lub komus...
nie toczy sie tarcz hamulcowych dla 80zl...a za toczenie tez cos zaplacisz wiec zostaje tylko rozica cenowa.co do tarczy sprzegla to valeo do GTI kosztuje 140zl
oczywiscie mozesz sobie nabic ale ja np juz w 2 tarczach kupionych oryginalnie zerwalem oklazine.wybor nalezy do Ciebie "antykoncepcja codziennie czy raz w miesiacu"?? chodzi o to ze jesli nabijesz tarczeto moze Ci sie za miesiac zerwac i koszty ponownej wymiany tarczy i kupno nowej przewyzsza Ci koszty tego jakbys kupil sobie nowe komletne sprzeglo np valeo.wiec wybor nalezy do ciebie... wszyscy ci mowimy pytasz sie wszystkich co i jak zrobic.kazdy Ci doradza czego sie nie robi a jak sie powiino robic a Ty dalej sie upierasz przy swoim.pamietaj ze to co na poczatku pozornie jest tanie to pozniej okazuje sie o wiele drozsze... naucz sie tego a wyjdziesz na tym dobrze.
nie toczy sie tarcz hamulcowych dla 80zl...a za toczenie tez cos zaplacisz wiec zostaje tylko rozica cenowa.co do tarczy sprzegla to valeo do GTI kosztuje 140zl
oczywiscie mozesz sobie nabic ale ja np juz w 2 tarczach kupionych oryginalnie zerwalem oklazine.wybor nalezy do Ciebie "antykoncepcja codziennie czy raz w miesiacu"?? chodzi o to ze jesli nabijesz tarczeto moze Ci sie za miesiac zerwac i koszty ponownej wymiany tarczy i kupno nowej przewyzsza Ci koszty tego jakbys kupil sobie nowe komletne sprzeglo np valeo.wiec wybor nalezy do ciebie... wszyscy ci mowimy pytasz sie wszystkich co i jak zrobic.kazdy Ci doradza czego sie nie robi a jak sie powiino robic a Ty dalej sie upierasz przy swoim.pamietaj ze to co na poczatku pozornie jest tanie to pozniej okazuje sie o wiele drozsze... naucz sie tego a wyjdziesz na tym dobrze.
Policz sobie koszt startu w takim Rajdzie Magurskim:
-komplet używanych opon np. sprowadzanych z Szwecji z kolcem ok 500 zł
-wpisowe 1000 zł
-paliwo do rajdówki i na zapoznanie 300-500 zł
+noclegi, wyżywienie dla Ciebie i pilota (w trakcie rajdu pasowało by żeby serwis też coś zjadł)
Przy wersji minimum można się zamknąć w kosztach w ok 2.5 tys złotych.
Teraz druga sprawa... jeżeli ktoś zamierza w przyszłości coś więcej startować i nie ma ku temu możliwości finansowych, czyli liczy na jakiś sponsoring to niech odrazu porzuci plan budowania 205 GTi... prawda jest taka że z marketingowego punktu widzenia ten samochód jest wogóle "nie wyjściowy". No chyba że masz znajomą firme która będzie skłonna wydać na Ciebei kase... w innym przypadku wątpliwe... wiem to z własnego doświadczenia tzn cały czas chcemy zebrać budżet dla Wojtka i jakoś nie za bardzo to wychodzi.
Wracając do tego co trzeba do takiego auta wsadzić... na rajdy szutrowe czy też Magurski spokojnie może być seryjna zawieszka od GTi... Wojtek na takiej jechał Krakowski i Wisłe na Krakowskim w debiucie notując całkiem niezły wynik. Wiadomo że b6 sport np. to to nie jest ale myśle że na luźnej nawierzchni spokojnie daje rade. Ba my napewno byśmy wkładali serie na Magurski czy też własnie eliminacje szutrowe.
-komplet używanych opon np. sprowadzanych z Szwecji z kolcem ok 500 zł
-wpisowe 1000 zł
-paliwo do rajdówki i na zapoznanie 300-500 zł
+noclegi, wyżywienie dla Ciebie i pilota (w trakcie rajdu pasowało by żeby serwis też coś zjadł)
Przy wersji minimum można się zamknąć w kosztach w ok 2.5 tys złotych.
Teraz druga sprawa... jeżeli ktoś zamierza w przyszłości coś więcej startować i nie ma ku temu możliwości finansowych, czyli liczy na jakiś sponsoring to niech odrazu porzuci plan budowania 205 GTi... prawda jest taka że z marketingowego punktu widzenia ten samochód jest wogóle "nie wyjściowy". No chyba że masz znajomą firme która będzie skłonna wydać na Ciebei kase... w innym przypadku wątpliwe... wiem to z własnego doświadczenia tzn cały czas chcemy zebrać budżet dla Wojtka i jakoś nie za bardzo to wychodzi.
Wracając do tego co trzeba do takiego auta wsadzić... na rajdy szutrowe czy też Magurski spokojnie może być seryjna zawieszka od GTi... Wojtek na takiej jechał Krakowski i Wisłe na Krakowskim w debiucie notując całkiem niezły wynik. Wiadomo że b6 sport np. to to nie jest ale myśle że na luźnej nawierzchni spokojnie daje rade. Ba my napewno byśmy wkładali serie na Magurski czy też własnie eliminacje szutrowe.
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
Cecot ma tez poloneza albo miał niedawno bo był do sprzedania(no chyba ze ktos inny sprzedawał juz auto od niego).Qbus wiem ze 205 gti jest ciulowy do budowy rajdówki(drogo) ale wyjasnie dokładnie co masz na mysli ze jeste"niewyjsciowy"
P.S. mieszkam w gorlicach wiec odpada nocleg i dojazd na rajd. Mam tez kumpli mechaników wiec jakby co serwis za "flaszke"
P.S.2 Juz pisałem ze niebede budował 205 gti do rajdów tylko kupie jakiegos taniego tuka
P.S. mieszkam w gorlicach wiec odpada nocleg i dojazd na rajd. Mam tez kumpli mechaników wiec jakby co serwis za "flaszke"
P.S.2 Juz pisałem ze niebede budował 205 gti do rajdów tylko kupie jakiegos taniego tuka
Pug sprzedany
z tym ze jest niewyjsciowy to chodzi o to ze dla potencjalnego sponsora nei jest autem reprezentacyjnym.bo jak do tej pory to bylo caly czas szukanie kasy po zaprzyjaznionych firmach a i dokladanie z kieszeni wojtkab182 pisze:Cecot ma tez poloneza albo miał niedawno bo był do sprzedania(no chyba ze ktos inny sprzedawał juz auto od niego).Qbus wiem ze 205 gti jest ciulowy do budowy rajdówki(drogo) ale wyjasnie dokładnie co masz na mysli ze jeste"niewyjsciowy"
P.S. mieszkam w gorlicach wiec odpada nocleg i dojazd na rajd. Mam tez kumpli mechaników wiec jakby co serwis za "flaszke"
P.S.2 Juz pisałem ze niebede budował 205 gti do rajdów tylko kupie jakiegos taniego tuka
a co do tomka cecota to posiadal kiedys czerwonego poloneza.ale obecnie ma fiata 131
- dauit
- Nowicjusz
- Posty: 76
- Rejestracja: 06 lut pn, 2006 10:24 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
Heh... panowie... no ok... od belki juz sie uzdrowilem, bedzie na bebnach... tarcze kupie brembo za 160 zl chyba sztuka... a sprzeglo poki co zostanie... to co mam... bo i tak ciezko mi wbic bieg bez "stukniecia" sprzegła... jeszcze mi nienapisaliscie o tym dolocie i o tym wydechu... :> aa... jeszcze pytanko o plyte pod silnik... czy mozna to gdzies tanio kupic? bo to w cholere kasy... 900zl nowa... za kawalek blachy... albo samemu zrobic?
Peugeot 205 GrEEn... 1.4 75KM TU3M.
co do plyty to alu 5mm PA11 na plyte wlasnie za metr kwadratowy ok 300zl wiec dochodzi do tego docinanie giecie itp... wiec niewiem czy oplaca sie kabinowac z plyta czy nei lepjej kupic gotowadauit pisze:Heh... panowie... no ok... od belki juz sie uzdrowilem, bedzie na bebnach... tarcze kupie brembo za 160 zl chyba sztuka... a sprzeglo poki co zostanie... to co mam... bo i tak ciezko mi wbic bieg bez "stukniecia" sprzegła... jeszcze mi nienapisaliscie o tym dolocie i o tym wydechu... :> aa... jeszcze pytanko o plyte pod silnik... czy mozna to gdzies tanio kupic? bo to w cholere kasy... 900zl nowa... za kawalek blachy... albo samemu zrobic?
Miał... sprzedał... był ostatnio gdzieś na hodze tylko już od innego właściciela.Cecot ma tez poloneza albo miał niedawno bo był do sprzedania
Kiedy zaczynaliśmy rozmowy z potencjalnym sponsorem były często spore szanse na uzyskanie pieniędzy do momentu aż nie zapytał o samochód na jakim by reklama widniała. "205 GTi eee to auto to było dobre jak bylem młody" itp itd.Qbus wiem ze 205 gti jest ciulowy do budowy rajdówki(drogo) ale wyjasnie dokładnie co masz na mysli ze jeste"niewyjsciowy"
odgrzewam trupa ale mam pytanko czy wiecie moze gdzie mozna znalesc zalacznik
"J" z 1986r czyli roku w ktorym zostala wydana homologacja rajdowa dla 205 1,6gti chce zbudowac autko do klasy historycznej i potrzebuje dokladnie ten zalacznik bo to autko podobno pod niego podlega a jest mniej restrykcyjny niz terazniejszy zalacznik "J"
ps.co do kosztow budowy nie musi mnie nikt uswiadamiac bo juz jedna rajdowke mialem i troszke kaski zbudowanie jej kosztowalo pomimo ze to byl tylko fiat 126p
a i jeszcze jedno czy do klasy historycznej klata wystarczy ze bedzie zalacznikowa i przejdzie BK czy musi miec jakies papiery??
"J" z 1986r czyli roku w ktorym zostala wydana homologacja rajdowa dla 205 1,6gti chce zbudowac autko do klasy historycznej i potrzebuje dokladnie ten zalacznik bo to autko podobno pod niego podlega a jest mniej restrykcyjny niz terazniejszy zalacznik "J"
ps.co do kosztow budowy nie musi mnie nikt uswiadamiac bo juz jedna rajdowke mialem i troszke kaski zbudowanie jej kosztowalo pomimo ze to byl tylko fiat 126p
a i jeszcze jedno czy do klasy historycznej klata wystarczy ze bedzie zalacznikowa i przejdzie BK czy musi miec jakies papiery??
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
wystarczy załącznikowa (choć niedawno wprowadzono jakieś zmiany w zał. J). Hehe kiedyś pisałem ze delikatnie pojade pugiem w KJS-ach po punkty- jase , tak delikatnie pojechałem że belka poszła sie jeb... nie mam punktu za KJS i wszystko kosztowało 400 zeta :)Ale spoko, nie odstraszyło mnie to :p.
Pug sprzedany