PO HAMOWANIU - mała moc
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Inna kwestia!
Hamowal ktos z Was kiedys swoje GTI? Ile hamownia pokazala??
Hamowal ktos z Was kiedys swoje GTI? Ile hamownia pokazala??
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
A ty masz 205 1.9 GTI ??
To mocy malo ale moment calkiem.
Zapodaj moze jakies wykresy z hamowania 205 GTI
To mocy malo ale moment calkiem.
Zapodaj moze jakies wykresy z hamowania 205 GTI
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Z odlaczonym jednym wtryskiem -czyli jeszcze jest pusta kompresja na jednym garze idzie jak 1.4 XS (75 km)Kaktus pisze:
Bo karnijcie sie pugiem z odjetym jednym garem, wykreccie swiece... i niby bedzie 97,5km ... a zaloze sie ze Garros ktory ma mniej koni, was objedzie... poniewaz te "rzekome" konie beda musialy jeszcze pokonac opory tego 3 gara.
swoja droga ja na kazdym garku mam 11 bar i nie sadze, ze sa az takie straty( 405 mi16 lykam na lekko ze sporym zapasem)
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
łoł - faktycznie - jak mi dowali na mocno splanowanej głowicy wałkiem otwartym duuuużo dłużej to mi 98 oktanów nie starczy
Zresztą - za 2 tygodnie będę wiedział (mam nadzieję ) i jeśli już hamownia opolska odpali to będę mógł zapodać wykres, później zweryfikujemy i porównamy w projectxs i będzie wiadomo jaką wiarygodność ma hamownia jedna z drugą
Zresztą - za 2 tygodnie będę wiedział (mam nadzieję ) i jeśli już hamownia opolska odpali to będę mógł zapodać wykres, później zweryfikujemy i porównamy w projectxs i będzie wiadomo jaką wiarygodność ma hamownia jedna z drugą
najwieksza wiarygodność ma hamownia obciązeniowa silnikowa. Nasza hamownia nie jest hamownia najwyzszej jakosci (mala inercja rolek) jednakze porownujac wyniki naszej hamownii a wynikami obciazeniowki Daniela z TTC, to auta do 200koni maja wrecz identyczne wyniki.
Aha im dluzszy walek tym niższe cisnienie sprezania...
Aha im dluzszy walek tym niższe cisnienie sprezania...