ta wylozy sie 200 PLN i dalej sie nic nie wie- wypasdriver_ pisze:lepsza nawet marna hamownia niz jej brak
PO HAMOWANIU - mała moc
za 200zl to nawet nie kupisz g-techa...Banita pisze:ta wylozy sie 200 PLN i dalej sie nic nie wie- wypasdriver_ pisze:lepsza nawet marna hamownia niz jej brak
co do niewiedzy, dla niektorych lepiej jest nie wiedziec... prawda bywa czasami zbyt okrutna
a takie wypowiedzi traktuje jak krzyk frustratów
Pozdrawiam
Kuba Kogut
Polecam cennik na stronie...woocash pisze:hmm.. ile wogóle kosztuje taka przyjemność na hamowni ?? czy są zniżki za hurtowe odwiedziny ??
http://www.projectxs.pl
Tak kiedys byly znizki za tzw Dyno Day.
Dalej pozdrawiam
Kuba Kogut
tak... za 100 to pugiem 80km zrobisz, ale jak budujesz auto na 400 czy 500PS to za 100 to najwyzej po fajki pojedziesz...
Ja wiem, ze w Naszej Ojczyźnie tunign lezy i kwiczy, nie ma zwyczaju korzystania z hamownii, AFR'a, loggerow podczas jazdy. Ale obnoszenie sie z "kozactwem: typu "testowanie aut przyjemnoscia z jazdy" jest potwierdzaniem wlasnego braku wiedzy... a przedewszystkim doswiadczenia.
Pozdrawiam
Kuba Kogut
Ja wiem, ze w Naszej Ojczyźnie tunign lezy i kwiczy, nie ma zwyczaju korzystania z hamownii, AFR'a, loggerow podczas jazdy. Ale obnoszenie sie z "kozactwem: typu "testowanie aut przyjemnoscia z jazdy" jest potwierdzaniem wlasnego braku wiedzy... a przedewszystkim doswiadczenia.
Pozdrawiam
Kuba Kogut
no dokladnie -samochody sie kupuje, zeby jechac na hamownie, a nie, zeby jazda nim sprawiala przyjemnosc -tylko dzieki wydrukowi z hamowni poczujemy sie naprawde mescy -dobrze zrozumialemdriver_ pisze: "testowanie aut przyjemnoscia z jazdy" jest potwierdzaniem wlasnego braku wiedzy... a przedewszystkim doswiadczenia.
swoja droga byle jaka hamownia jest znakiem rozpoznawczym niekompetencji
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
driver_ pisze:tak... za 100 to pugiem 80km zrobisz,
dzizas 80 km na ponad 27 l ?
moze po takim "uzywanym tuningu"
Instalacje turbo
System XS-StreetBasic
-za zgodą klienta nie "zaglądamy" do silnika
-silnik pozostaje nie odprężony
-używana, regenerowana turbosprężarka
-używany, dopasowywany intercooler (nie robiony na wymiar)
-filtr stożkowy
-układ dolotowy ze stali nierdzewnej
-zawór upustowy
-kolektor wydechowy
-używana, wydajniejsza pompa paliwa
-używane wtryski odpowiedniej wielkości
-przewody olejowe, wodne itp.
-elektronika - piggyback wraz ze strojeniem
pugi zaczynaja tyle palic
O kompetencji moga wypowiadac sie moi klienci, ktorym modyfikowalem auta, a z pewnoscia nie Ty...Banita pisze:no dokladnie -samochody sie kupuje, zeby jechac na hamownie, a nie, zeby jazda nim sprawiala przyjemnosc -tylko dzieki wydrukowi z hamowni poczujemy sie naprawde mescy -dobrze zrozumialemdriver_ pisze: "testowanie aut przyjemnoscia z jazdy" jest potwierdzaniem wlasnego braku wiedzy... a przedewszystkim doswiadczenia.
swoja droga byle jaka hamownia jest znakiem rozpoznawczym braku kompetencji
Hehehe widzisz... Ty bawisz sie w moce rzędu stokilkadziesiat koni mechanicznych, my skladamy auta ktore maja kilkakrotnie wiecej mocy... mimo naszego braku kompetencji.
Ja w pelni rozumiem ze lepiej wydac 100zl na lansowanie sie po miescie niz badanie auta. Tuning to nie jest tania zabawa, ale zabawa w tuning jest calkiem tania...
Pojedz np do Promotora albo do TTC i zajmij im ponad 1,5 godz na hamowni z logowaniem AFR z modyfikacjami na hamowni to zobaczysz czy dostaniesz cene 200 czy 2000zl?
Poza tym pewnie i tak nie stac Cie na hamownie, wiec o czym my rozmawiamy
Pozdrawiam
Kuba Kogut
Na ile hamowaniach pracowales??
tak -slyszalem, ze macie problemy ze znalezieniem okienka diagnostycznego do ustawiania zaplonudriver_ pisze:
O kompetencji moga wypowiadac sie moi klienci, ktorym modyfikowalem auta, a z pewnoscia nie Ty...
wielki brat jest pod wrazeniemHehehe widzisz... Ty bawisz sie w moce rzędu stokilkadziesiat koni mechanicznych, my skladamy auta ktore maja kilkakrotnie wiecej mocy... mimo naszego braku kompetencji.
jakbym skladal 500PS wozidlo, to 2K zl nie byloby znacznym wydatkiem za poprawne wynikiPojedz np do Promotora albo do TTC i zajmij im ponad 1,5 godz na hamowni z logowaniem AFR z modyfikacjami na hamowni to zobaczysz czy dostaniesz cene 200 czy 2000zl?
troche nedzna proba dowartosciowania siePoza tym pewnie i tak nie stac Cie na hamownie, wiec o czym my rozmawiamy
pracowac to ja moge nawet w ministerstwie transportu -wazniejsze co sie tam robiNa ile hamowaniach pracowales??
27l za 100zl to gdzie Ty tankujesz... Na Shellu????moralez pisze:driver_ pisze:tak... za 100 to pugiem 80km zrobisz,
dzizas 80 km na ponad 27 l ?
moze po takim "uzywanym tuningu"
Instalacje turbo
System XS-StreetBasic
-za zgodą klienta nie "zaglądamy" do silnika
-silnik pozostaje nie odprężony
-używana, regenerowana turbosprężarka
-używany, dopasowywany intercooler (nie robiony na wymiar)
-filtr stożkowy
-układ dolotowy ze stali nierdzewnej
-zawór upustowy
-kolektor wydechowy
-używana, wydajniejsza pompa paliwa
-używane wtryski odpowiedniej wielkości
-przewody olejowe, wodne itp.
-elektronika - piggyback wraz ze strojeniem
pugi zaczynaja tyle palic
V-power Racing 4,98zl to chodzi lekko ponad 20l.
Pisalem ze tuning nie jest tania zabawa.
Pozdrawiam
Kuba Kogut
ps. Silniki z serii XU9 raczej nie nadaja sie do uturbienia ich mozliwosci koncza sie na jakis 270PS.