PO HAMOWANIU - mała moc

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

driver_ pisze:lepsza nawet marna hamownia niz jej brak :)
ta wylozy sie 200 PLN i dalej sie nic nie wie- wypas 8)
driver_

Post autor: driver_ »

Banita pisze:
driver_ pisze:lepsza nawet marna hamownia niz jej brak :)
ta wylozy sie 200 PLN i dalej sie nic nie wie- wypas 8)
za 200zl to nawet nie kupisz g-techa...
co do niewiedzy, dla niektorych lepiej jest nie wiedziec... prawda bywa czasami zbyt okrutna

a takie wypowiedzi traktuje jak krzyk frustratów :wink:

Pozdrawiam

Kuba Kogut
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

driver_ pisze:
za 200zl to nawet nie kupisz g-techa...
miazdzacy argument...
driver_

Post autor: driver_ »

Banita pisze:
driver_ pisze:
za 200zl to nawet nie kupisz g-techa...
miazdzacy argument...
na czym Ty testujesz swoje samochody?

Pozdrawiam, coraz bardziej ubawiony tematem

Kuba Kogut
driver_

Post autor: driver_ »

woocash pisze:hmm.. ile wogóle kosztuje taka przyjemność na hamowni ?? czy są zniżki za hurtowe odwiedziny ?? :wink:
Polecam cennik na stronie...

http://www.projectxs.pl


Tak kiedys byly znizki za tzw Dyno Day. :)

Dalej pozdrawiam

Kuba Kogut
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

przyjemnoscia plynaca z jazdy -polecam :)
driver_

Post autor: driver_ »

Banita pisze:przyjemnoscia plynaca z jazdy -polecam :)
tzw Dupohamownia....

grejt dżast grejt :lol:

To jest temat typu Poljisz tjuning (Heniu, jedzie??? Tak, Maniuś jest lepiej!!!) :lol:

Pozdrawiam

Kuba Kogut
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

hehe... 100 spoko.... darujcie sobie te hasełka... bo sie zrobił głupawkowy troszke offtopic.. a za 100.. to ja wole już nalać benzynki i poszaleć pugiem... choćby i tam było 45 KM :P
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

driver_ pisze:
tzw Dupohamownia....

grejt dżast grejt :lol:

To jest temat typu Poljisz tjuning (Heniu, jedzie??? Tak, Maniuś jest lepiej!!!) :lol:
chyle czola przed tunerskim doswiadczeniem _O_ - w koncu od czegos trzeba zaczac prawda?? :)
driver_

Post autor: driver_ »

tak... za 100 to pugiem 80km zrobisz, ale jak budujesz auto na 400 czy 500PS to za 100 to najwyzej po fajki pojedziesz... 8)7

Ja wiem, ze w Naszej Ojczyźnie tunign lezy i kwiczy, nie ma zwyczaju korzystania z hamownii, AFR'a, loggerow podczas jazdy. Ale obnoszenie sie z "kozactwem: typu "testowanie aut przyjemnoscia z jazdy" jest potwierdzaniem wlasnego braku wiedzy... a przedewszystkim doswiadczenia.

Pozdrawiam

Kuba Kogut
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

driver_ pisze: "testowanie aut przyjemnoscia z jazdy" jest potwierdzaniem wlasnego braku wiedzy... a przedewszystkim doswiadczenia.
no dokladnie -samochody sie kupuje, zeby jechac na hamownie, a nie, zeby jazda nim sprawiala przyjemnosc -tylko dzieki wydrukowi z hamowni poczujemy sie naprawde mescy -dobrze zrozumialem :lol:

swoja droga byle jaka hamownia jest znakiem rozpoznawczym niekompetencji :wink:
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

driver_ pisze:tak... za 100 to pugiem 80km zrobisz,

dzizas 80 km na ponad 27 l ? :shock:

moze po takim "uzywanym tuningu"

Instalacje turbo

System XS-StreetBasic
-za zgodą klienta nie "zaglądamy" do silnika
-silnik pozostaje nie odprężony
-używana, regenerowana turbosprężarka
-używany, dopasowywany intercooler (nie robiony na wymiar)
-filtr stożkowy
-układ dolotowy ze stali nierdzewnej
-zawór upustowy
-kolektor wydechowy
-używana, wydajniejsza pompa paliwa
-używane wtryski odpowiedniej wielkości
-przewody olejowe, wodne itp.
-elektronika - piggyback wraz ze strojeniem

pugi zaczynaja tyle palic :lol: :?:
driver_

Post autor: driver_ »

Banita pisze:
driver_ pisze: "testowanie aut przyjemnoscia z jazdy" jest potwierdzaniem wlasnego braku wiedzy... a przedewszystkim doswiadczenia.
no dokladnie -samochody sie kupuje, zeby jechac na hamownie, a nie, zeby jazda nim sprawiala przyjemnosc -tylko dzieki wydrukowi z hamowni poczujemy sie naprawde mescy -dobrze zrozumialem :lol:

swoja droga byle jaka hamownia jest znakiem rozpoznawczym braku kompetencji :wink:
O kompetencji moga wypowiadac sie moi klienci, ktorym modyfikowalem auta, a z pewnoscia nie Ty...
Hehehe widzisz... Ty bawisz sie w moce rzędu stokilkadziesiat koni mechanicznych, my skladamy auta ktore maja kilkakrotnie wiecej mocy... mimo naszego braku kompetencji.
Ja w pelni rozumiem ze lepiej wydac 100zl na lansowanie sie po miescie niz badanie auta. Tuning to nie jest tania zabawa, ale zabawa w tuning jest calkiem tania...

Pojedz np do Promotora albo do TTC i zajmij im ponad 1,5 godz na hamowni z logowaniem AFR z modyfikacjami na hamowni to zobaczysz czy dostaniesz cene 200 czy 2000zl?
Poza tym pewnie i tak nie stac Cie na hamownie, wiec o czym my rozmawiamy :lol:

Pozdrawiam

Kuba Kogut

Na ile hamowaniach pracowales??
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

driver_ pisze:
O kompetencji moga wypowiadac sie moi klienci, ktorym modyfikowalem auta, a z pewnoscia nie Ty...
tak -slyszalem, ze macie problemy ze znalezieniem okienka diagnostycznego do ustawiania zaplonu :wink:
Hehehe widzisz... Ty bawisz sie w moce rzędu stokilkadziesiat koni mechanicznych, my skladamy auta ktore maja kilkakrotnie wiecej mocy... mimo naszego braku kompetencji.
wielki brat jest pod wrazeniem
Pojedz np do Promotora albo do TTC i zajmij im ponad 1,5 godz na hamowni z logowaniem AFR z modyfikacjami na hamowni to zobaczysz czy dostaniesz cene 200 czy 2000zl?
jakbym skladal 500PS wozidlo, to 2K zl nie byloby znacznym wydatkiem za poprawne wyniki :)
Poza tym pewnie i tak nie stac Cie na hamownie, wiec o czym my rozmawiamy :lol:
troche nedzna proba dowartosciowania sie :wink:

Na ile hamowaniach pracowales??
pracowac to ja moge nawet w ministerstwie transportu -wazniejsze co sie tam robi :)
driver_

Post autor: driver_ »

moralez pisze:
driver_ pisze:tak... za 100 to pugiem 80km zrobisz,

dzizas 80 km na ponad 27 l ? :shock:

moze po takim "uzywanym tuningu"

Instalacje turbo

System XS-StreetBasic
-za zgodą klienta nie "zaglądamy" do silnika
-silnik pozostaje nie odprężony
-używana, regenerowana turbosprężarka
-używany, dopasowywany intercooler (nie robiony na wymiar)
-filtr stożkowy
-układ dolotowy ze stali nierdzewnej
-zawór upustowy
-kolektor wydechowy
-używana, wydajniejsza pompa paliwa
-używane wtryski odpowiedniej wielkości
-przewody olejowe, wodne itp.
-elektronika - piggyback wraz ze strojeniem

pugi zaczynaja tyle palic :lol: :?:
27l za 100zl to gdzie Ty tankujesz... Na Shellu????

V-power Racing 4,98zl to chodzi lekko ponad 20l.

Pisalem ze tuning nie jest tania zabawa.

Pozdrawiam

Kuba Kogut

ps. Silniki z serii XU9 raczej nie nadaja sie do uturbienia ich mozliwosci koncza sie na jakis 270PS.
ODPOWIEDZ