tak -slyszalem, ze macie problemy ze znalezieniem okienka diagnostycznego do ustawiania zaplonuBanita pisze:driver_ pisze:
O kompetencji moga wypowiadac sie moi klienci, ktorym modyfikowalem auta, a z pewnoscia nie Ty...
udalo sie znalezc
driver_ pisze:
27l za 100zl to gdzie Ty tankujesz... Na Shellu????
V-power Racing 4,98zl to chodzi lekko ponad 20l.
Pisalem ze tuning nie jest tania zabawa.
Pozdrawiam
Kuba Kogut
ps. Silniki z serii XU9 raczej nie nadaja sie do uturbienia ich mozliwosci koncza sie na jakis 270PS.
tak... ale przy turbo jest problem z tulejami, nie wytrzymuja cisnienia... podobny przypadek jak w hondach D16Kaktus pisze:Jako ciekawostka!
co do XU9 to mialy 285KM, bez Turbo A XU10 blisko 310KM
XU7 mialy na turbo 480KM
XU10 osiagaja na turbo blisko 600KM
przepraszam zapomnialem, nadrobie zaleglosciwieczoremwoocash pisze:no spoko _driver.... po pierwsze dzięki za tekst o tym, że za te 100 zł będe sie lansował po mieście... pewnie, nagram sobie muzyczke z need for speeda, włoże pod spód jarzeniówke i bede robił umc umc po Katowicach z zawrotną prędkością 10 km/h, co by laski nadążały ze spisaniem numerów rejestracyjnych...
ja tankuje 95 i to nie za 3,6 tylko za 3,49 na shellu
a samochód jest do jazdy, a nie do mierzenia...
poza tym ... przypominam tylko, że miałeś mi coś napiać na temat silników TU3M... i troszke nic z tego...
no spoko, jeśli sie tam nie zajmujecie takimi kosiarkowymi silnikami to rozumiem...