PO HAMOWANIU - mała moc
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dane fabryczne:
1.6 115KM 850kg
5 bieg od 80-120 - 13,7s
1000metrow: 30,5s
Opony 185/60/14
Skrzynia 1.6 z przelozeniem 4.0
1.9 podaja ze ma 10,2s ten 128km
Dane uzytkownikow:
205 2.0 Turbo CTI:
http://www.205gti.com/aboutme.htm
80-120 5 bieg - 8,15s - skrzynia 1.9gti, shamowane 150km Waga 1035kg
Tutaj jest pare zestawien przyspieszen od 0-100 dla silnikow o roznych mocach.
http://www.205gti.com/gutmann.htm
Mi16 Turbo 2,4s http://www.205turbo.nl/
1.6 115KM 850kg
5 bieg od 80-120 - 13,7s
1000metrow: 30,5s
Opony 185/60/14
Skrzynia 1.6 z przelozeniem 4.0
1.9 podaja ze ma 10,2s ten 128km
Dane uzytkownikow:
205 2.0 Turbo CTI:
http://www.205gti.com/aboutme.htm
80-120 5 bieg - 8,15s - skrzynia 1.9gti, shamowane 150km Waga 1035kg
Tutaj jest pare zestawien przyspieszen od 0-100 dla silnikow o roznych mocach.
http://www.205gti.com/gutmann.htm
Mi16 Turbo 2,4s http://www.205turbo.nl/
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
5,3 sekundy 205 2.0 Turbo CTI 150KM 1030kg
http://www.205gti.com/aboutme.htm
http://www.205gti.com/aboutme.htm
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
tak całkiem serio Adi.... jeśli dobrze Ci się tym śmiga, i masz te poniżej 5 sek 80 -120 to po kija się martwisz??? od razu swap?? człowieku jakie to ma znaczenie że na jakies, jak pisał ktoś dupohamowni wyszło poniżej oczekiwań??
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
adi - fuck it - jeśli jeździ Ci się dobrze i śmiga (według Twoich odczuć) dobrze to zlej co Ci hamownia pokazała. Zresztą - porównaj najlepiej na żywca swojego puga z kimkolwiek z gtików forumowych kiedyś i wszystko będzie jasne. Jeśli kiedyś będziesz na południu to ja chętnie sprawdzę - porównam (tylko nie przed rokiem 2012, bo wcześniej pewnie puga nie odzyskam )
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Mi, przeciez Puga bedziesz odbieral jak tylko Walek swiatka mi dostarczysz Czas realizacji do 2 tygodni, a w tyle uporam sie z wszystkimi postawionymi mi zadaniami odnosnie twojego auta W piatek mi sie sesja konczy, i zabieramy sie do roboty. No chyba ze do 2012 zamierzasz zbierac na jakis wypasiony walek
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora