głowica problem
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
głowica problem
Mam maki problem że robię sobie remoncik silnika składam wszystko do kupy. Przyszedł czas na głowice i okazało się po załrzeniu wałka seryjny, ale ten największy bodajże 47,9 mm brak, jakich kolwiek luzów na zaworach, nawet po wyciągnięću podkładek do regulacji. Bardzo dziwne i tu moje pytanie ile można ze braci materiału z wałka żeby go nie zepsuć i czy to opłacalne na dłószą metę [głowica to 1,6 PTI 105kucyków].
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jak miales krotkie, a teraz kupiles dluzsze (chodzi mi o wysokosc zaworu) to przeciec przy zamknietym zaworze "glowka" zaworu pojdzie wyzej(w strone walka) o tyle o ile dluzszy jest ten nowy zawor. Nie bedzie dalo sie ustawic luzow.
Zapewne jest to glowica z 1.9 105KM, a nie 1.6 105KM , tam cala komora sprezania z gniazdami zaworowymi jest wpuszczona bardziej w glab glowicy, aby obnizyc stopien sprezania. Przy takim rozwiazaniu musieli dac krotsze zawory.
Zapewne jest to glowica z 1.9 105KM, a nie 1.6 105KM , tam cala komora sprezania z gniazdami zaworowymi jest wpuszczona bardziej w glab glowicy, aby obnizyc stopien sprezania. Przy takim rozwiazaniu musieli dac krotsze zawory.
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Glowice do 205 1.6 GTI 105KM mamy na sprzedaz.
Dodatkowo mozemy ja troche "poprawic"
Ty masz z cala pewnoscia glowice z 1.9 105km, zawory maja srednice 40mm i 33mm, ale sa krotkie, ich dlugosc to bodajrze 105,2mm a nie 108,8mm, dlatego nie mozna ustawic luzow.
Z walka bron boze nie mozna nic materialu zdejmowac.
Dodatkowo mozemy ja troche "poprawic"
Ty masz z cala pewnoscia glowice z 1.9 105km, zawory maja srednice 40mm i 33mm, ale sa krotkie, ich dlugosc to bodajrze 105,2mm a nie 108,8mm, dlatego nie mozna ustawic luzow.
Z walka bron boze nie mozna nic materialu zdejmowac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No mozna zawory wymienic na krotkie, ale glowica ta ktora masz jest LIPNA! Bo aby doprezyc silnik do normalnej wartosci czyli do 9.8:1 a nie 8.5:1 musialbys te glowice splanowac o 4mm, a wtedy juz ci sie moga fazy rozrzzadu zmienic, bo zmieni sie odleglosc gornego kola zebatego od walka rozrzadu wzgledem bloku...
Wlozenie normalnej glowicy z 1.6 gti na pewno podniesie moc o pare %
Wlozenie normalnej glowicy z 1.6 gti na pewno podniesie moc o pare %
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
- majkelus205
- Junior
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Tychy-Pawłowice
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
stopień sprężania to wartość teoretyczna,
oznacza w jakim stopniu zmniejsza się objętość komory spalanie podczas ruchu tłoka, i zależy od jego skoku (czego raczej nie zmienisz..) i objętości komory spalania gdy tłok znajduje się w GMP (czyli max na górze) i tą objętość możesz zmienić, jest ona ograniczona z jednej strony przez tłok, możesz miec tłoki wklęsłe, i z takich masz mniejszy st. spręzania, albo płaskie, z nich masz większe
z drugiej strony masz głowice, i po prostu jeśli ją splanujesz, to komora spalania bedzie mniejsza, czyli stopień spręzania większy
chyba dobrze napisałem...
oznacza w jakim stopniu zmniejsza się objętość komory spalanie podczas ruchu tłoka, i zależy od jego skoku (czego raczej nie zmienisz..) i objętości komory spalania gdy tłok znajduje się w GMP (czyli max na górze) i tą objętość możesz zmienić, jest ona ograniczona z jednej strony przez tłok, możesz miec tłoki wklęsłe, i z takich masz mniejszy st. spręzania, albo płaskie, z nich masz większe
z drugiej strony masz głowice, i po prostu jeśli ją splanujesz, to komora spalania bedzie mniejsza, czyli stopień spręzania większy
chyba dobrze napisałem...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]