głowica problem

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
majkelus205
Junior
Posty: 118
Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy-Pawłowice

Post autor: majkelus205 »

Kaktus pisze:No mozna zawory wymienic na krotkie, ale glowica ta ktora masz jest LIPNA! Bo aby doprezyc silnik do normalnej wartosci czyli do 9.8:1 a nie 8.5:1 musialbys te glowice splanowac o 4mm, a wtedy juz ci sie moga fazy rozrzzadu zmienic, bo zmieni sie odleglosc gornego kola zebatego od walka rozrzadu wzgledem bloku...

Wlozenie normalnej glowicy z 1.6 gti na pewno podniesie moc o pare %
Kaktus a jak wymienię same zawory to, co morze stać się głowicą padnie? Czy nie, co do zaworów czy grzybki od zaworów tych krótkich do 1,9 są takie same jak od tych długich?. :wink:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Zawory krotkie czyli 105,2x8 maja srednice grzybkow 40mm ssacy i 33mm wydech.

Zawory dlugie z 1.6 gti 108,8x8mm maja srednice grzybkow 40mm ssacy i 33mm wydech.

Zawory dlugie z 1.9 gti maja srednice 41,6mm i 34,5mm ale tych nie wlozysz do swojej glowicy, mozna takie wlozyc do mojej glowicy ale trzeba rozwiercac gniazda zaworowe (nie oplaca sie).

Moja glowice sprzedam za 150zl z uzywanymi zaworami i sprezynami zaworowymi. Badz za 100zl sama gola glowice (sam odlew), badz za 350zl glowice obrobiona przezemnie (kanaly ssace i wydechowe). Placisz tylko za robote, a glowice dostajesz free.

Zmierz u siebie glebokosc komory sprezania, czyli od dolnej powierzchni glowicy zmierz glebokosc do gniazda zaworowego. Pewnie masz okolo 7,7mm. Moja glowica ma okolo 2 moze 3mm.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
majkelus205
Junior
Posty: 118
Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy-Pawłowice

Post autor: majkelus205 »

Kaktus pisze: Moja glowica ma okolo 2 moze 3mm.
Kaktus coś dużo zebrane z tej twojej głowicy, :shock: zobaczę ile mnie wyjdą krótsze zawory przeliczymy i zadecydujemy, bo morze się skuszę na twoją głowice i z góry dzięki za informacje. :D
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Moja jest nie ruszana, nigdy nie planowana!! To jest glowica SERIA, a ta ktora ty masz to kaszana, 1.6 na takiej glowicy jak ty masz czyli z 1.9 105km, bedziesz mial moze z 90KM!!

Bo masz stopien sprezania 8.5:1 zamiast 9.8:1. Zakladajac seryjna glowice z 205 1.6 GTI bedziesz mial wiecej mocy niz na tej co masz teraz... i ja wlasnie taka seryjna glowice mam.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
majkelus205
Junior
Posty: 118
Rejestracja: 09 gru pt, 2005 12:53 am
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy-Pawłowice

Post autor: majkelus205 »

Moja jest nie ruszana, nigdy nie planowana!! To jest glowica SERIA
A jak zawory w twojej głowicy, jakim są stanie chodzi o gładzi na zaworach i gniazdach. Trzeba będzie docierać?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Majkelus, jak chcesz pogadac to zadzwon do mnie 51399440, bo wydaje mi sie ze nei wiesz o czym rozmawiamy.

Skoro masz krotkie zawory, to masz glowice z 1.9 105KM, czyli masz glowice ktora MOCNO ODPREZA SILNIK.

I jezeli masz 1.6 GTI to na takiej glowicy chocbys nie wiadomo co robil to 100KM nie uzyskasz, a nie ruszajac jej bedziesz mial okolo 90km.

Rozumiem ze kupiles zawory nowe, wiec proponuje Ci sprzedaz glowicy ktora bedzie pasowala do tych zaworow, glowicy ktora pochodzi z 1.6 GTI czyli takiej jaka powinna byc na tym silniku.

U ciebei albo ktos wczesniej cos robil i wlozyl beznadziejna glowice, albo masz silnik 1.9 105KM i o tym nie wiesz.

Tak czy siak, masz najgorsza z molziwych seryjnych glowic. Jest poprostu NAJSLABSZA.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ