Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 21 lut wt, 2006 10:46 pm
Adi205 pisze: hm... to może jedna zostawie sobie ten silnik
czekam na info z jakiegoś gita
Invictus wsiadaj w auto i pomiar poproszę bo nie wiem czy brać sie za swap
jutro - o ile bedzie w miare sucho, bo dzis na 5 nie idzie depnac bo sie slizga...
PS Wlasnie wrocilem z goleniowa -blaszka ale zadupie
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914 Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:
Post
autor: moralez » 21 lut wt, 2006 10:53 pm
ferguss dobrze ze nie byles w szczecinie
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 21 lut wt, 2006 11:24 pm
Adi, ile mam jeszcze czekać?
Peugeot 205 1,6 GTi
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 22 lut śr, 2006 7:22 pm
mierzylem 80-120 na 3 biegu. Przy 80 mialem kolo 3600 RPM.
Czas = 5.3s
5.73
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 22 lut śr, 2006 11:16 pm
80 - 120 km/h @ 3 bieg 80 km/h @ 3900 rpm
6,95 sek
chyba spoko :>
edit!!! fuck napisałem od 80 -100
już poprawiłem
Ostatnio zmieniony 22 lut śr, 2006 11:24 pm przez
woocash , łącznie zmieniany 2 razy.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
cheatoss
Maniak
Posty: 1656 Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: cheatoss » 22 lut śr, 2006 11:21 pm
jesli od 80 do 100 to kiepsko raczej =]
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 23 lut czw, 2006 1:56 pm
Pomiar na krotkim dolocie bez filtra (nie moglem stozka upchnac
)
80-120 na 3 biegu = 4.8 80km/h dokladnie przy 3500 RPM
0-100 -pierwszy pomiar = 6.91
0-100 -drugi pomiar = 7.42 (na 1 caly czas mielil i wachlowalem gazem, zeby przestal, ale sie nie udalo
)
wszystko sam w aucie -jakies 10 kg gratow w bagazniku i okolo 8-10 L paliwa w baku
Adi205
Post
autor: Adi205 » 23 lut czw, 2006 3:26 pm
ja mam 80 na 3 przy 4000obr
ale coś mi go muli i to bardzo i te jebane granie zaworów
Przecinak
Junior
Posty: 336 Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm
Post
autor: Przecinak » 23 lut czw, 2006 3:50 pm
Banita pisze:
0-100 -pierwszy pomiar = 6.91
Powazny czas, musisz miec ze 140KM jak nic a na stronie pisze ze seria
Chyba jakas specjalna edycja silnika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 23 lut czw, 2006 4:07 pm
a jeszcze narzeka... może Ci błędnik nawala
Ostatnio zmieniony 23 lut czw, 2006 5:50 pm przez
woocash , łącznie zmieniany 1 raz.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 23 lut czw, 2006 4:21 pm
Przecinak pisze: Banita pisze:
0-100 -pierwszy pomiar = 6.91
Powazny czas, musisz miec ze 140KM jak nic a na stronie pisze ze seria
Chyba jakas specjalna edycja silnika
z tego co wiem seria- osobiscie nic nie ruszalem, niedawno przeszedl mini remoncik -pierscienie, panewki korbowodowe, remont glowicy. Tloki sa od motronica -wklesle.
Cudy
Swoja droga sa takie dni, ze ledwo jedzie 0-100 kolo 8s-8,3s ,a sa tez takie, ze musze mocno kieraka trzymac
Przecinak
Junior
Posty: 336 Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm
Post
autor: Przecinak » 23 lut czw, 2006 6:02 pm
Banita pisze: Przecinak pisze: Banita pisze:
0-100 -pierwszy pomiar = 6.91
Powazny czas, musisz miec ze 140KM jak nic a na stronie pisze ze seria
Chyba jakas specjalna edycja silnika
z tego co wiem seria- osobiscie nic nie ruszalem, niedawno przeszedl mini remoncik -pierscienie, panewki korbowodowe, remont glowicy. Tloki sa od motronica -wklesle.
Cudy
Swoja droga sa takie dni, ze ledwo jedzie 0-100 kolo 8s-8,3s ,a sa tez takie, ze musze mocno kieraka trzymac
No wszystko ok, ja tez musze mocno kiere trzymac ale ja na 3 biegu przy 80 mam 4000-4100 wiec na tak dlugiej skrzyni wynik powinien byc jeszcze gorszy albo moc jeszcze wieksza
No chyba ze Ci licznik razem ze stoperem klamie
bo praw fizyki nie da sie oszukac
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 23 lut czw, 2006 6:06 pm
Przecinak pisze:
No chyba ze Ci licznik razem ze stoperem klamie
mejbi
przejade sie do wa-wy to zobaczymy z adim jak jest naprawde
Kaktus
Maniak
Posty: 1567 Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Kaktus » 23 lut czw, 2006 10:32 pm
A ja zapodam wam Zonka
Jakis miesiac temu:
205 1.9 GTI 89r- moj i samera, 120km/h na blacie a za nami jedzie kumpel 205 1.9 GTI 91r, i u niego na blacie 140km/h
I jak tu zmierzyc przyspieszenie od 80-120?
Mysle ze do czasu az Adi sie nie zmierzy z Banit'a ciezko bedzie okreslic.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
hryno
Junior
Posty: 261 Rejestracja: 04 lip pn, 2005 8:12 am
Posiadany PUG: 205 rallye,205 rallye bikera,było 309GTI,405srd-t 405grd-t
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: hryno
Lokalizacja: Bystrzyca klodzka
Post
autor: hryno » 23 lut czw, 2006 10:39 pm