PO HAMOWANIU - mała moc
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Banita, zakladajace ze masz kola jak w opisie czyli 195/50/15 i skrzynie z 1.9 to na 3 biegu przy 3500 masz 76,3km/h a 120 przy 5503obr/min.
Adi205 - zakladajac ze masz kola takie jakie miales czyli 185/55/15 i skrzynie z 1.6 gti to na 3 biegu przy 4000obr masz 80,5km/h, a 120,1Km/h masz przy 5961obr/min.
Teraz jeszcze kwestia czy obrotomierze dobrze pokazuja.
Wynika z tego ze Banita musi miec bardzo mocny samochod, albo wyniki nie sa miarodaje ze wzgledu na blad pomiaru, jakim obarczony jest pomiar manualny stoperem..
Co do 0-100 Banita uzyska ta predkosc na 2 biegu, a Adi205 dopiero na 3, wiec u Adiego bedzie gorszy wynik z racji straty czasu na zmiane biegu.
Wyniki przyspieszenia nie sa takze miarodajne mocy sredniej silnika, poniewaz na wyniki wplywaja takze straty mocy, ktore moga wynikac z zuzytych lozysk itp...
Adi205 - zakladajac ze masz kola takie jakie miales czyli 185/55/15 i skrzynie z 1.6 gti to na 3 biegu przy 4000obr masz 80,5km/h, a 120,1Km/h masz przy 5961obr/min.
Teraz jeszcze kwestia czy obrotomierze dobrze pokazuja.
Wynika z tego ze Banita musi miec bardzo mocny samochod, albo wyniki nie sa miarodaje ze wzgledu na blad pomiaru, jakim obarczony jest pomiar manualny stoperem..
Co do 0-100 Banita uzyska ta predkosc na 2 biegu, a Adi205 dopiero na 3, wiec u Adiego bedzie gorszy wynik z racji straty czasu na zmiane biegu.
Wyniki przyspieszenia nie sa takze miarodajne mocy sredniej silnika, poniewaz na wyniki wplywaja takze straty mocy, ktore moga wynikac z zuzytych lozysk itp...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
A co to za silnik, XU10JT2 czy T16 gdzies wyrwales??Adi205 pisze:ja chyba też będe w poznaniu - jade po tego turbiaka
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
nie wiem jak w gicie ale u mnie zaraz po kupnie samochodu nie dalo sie jezdzic ponizej 2000 obr a pozatym na 1 i 2 przy odjeciu gazu szarpalo. przyczyna byla rozwalona membrana w przyspieszaczu zaplonu
i tu odpowiedz na pytanie ufo tj przyspieszacz zaplonu przyspiesza zaplon wraz ze wzrostem obrotow czyli przy zamknietej przepustnicy (najwieksze podcisnienie) opoznia
co do zaplonu to metoda prob i bledow ustawilem sobie tak pieknie zaplon "na oko" ze az zapieklem pierscienie na 3 tloku
i tu odpowiedz na pytanie ufo tj przyspieszacz zaplonu przyspiesza zaplon wraz ze wzrostem obrotow czyli przy zamknietej przepustnicy (najwieksze podcisnienie) opoznia
co do zaplonu to metoda prob i bledow ustawilem sobie tak pieknie zaplon "na oko" ze az zapieklem pierscienie na 3 tloku
inaczej- wraz z otwarciem przepustnicy ufo przestaje opozniac zaplon -w koncu najwyzsze podcisnienie jest wlasnie przy zamknietej przepustnicy...moralez pisze:nie wiem jak w gicie ale u mnie zaraz po kupnie samochodu nie dalo sie jezdzic ponizej 2000 obr a pozatym na 1 i 2 przy odjeciu gazu szarpalo. przyczyna byla rozwalona membrana w przyspieszaczu zaplonu
i tu odpowiedz na pytanie ufo tj przyspieszacz zaplonu przyspiesza zaplon
- zawodowiecleon81
- Junior
- Posty: 120
- Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
nie ze wzrostemo obrotow tylko wraz ze wzrostem obciazenia silnika np zamknieta przepustnica
wraz ze wzrostem obrotow zaplon przyspiesza regulator odsrodkowy
"w ten sposob wzrost podcisnienia w wyniku przymkniecia przepustnicy wywoluje zwiekszenie kata wyprzedzenia zaplonu"
tłokowe silniki spalinowe tom II k. niewiarowski
wraz ze wzrostem obrotow zaplon przyspiesza regulator odsrodkowy
"w ten sposob wzrost podcisnienia w wyniku przymkniecia przepustnicy wywoluje zwiekszenie kata wyprzedzenia zaplonu"
tłokowe silniki spalinowe tom II k. niewiarowski