PO HAMOWANIU - mała moc

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Banita, zakladajace ze masz kola jak w opisie czyli 195/50/15 i skrzynie z 1.9 to na 3 biegu przy 3500 masz 76,3km/h a 120 przy 5503obr/min.

Adi205 - zakladajac ze masz kola takie jakie miales czyli 185/55/15 i skrzynie z 1.6 gti to na 3 biegu przy 4000obr masz 80,5km/h, a 120,1Km/h masz przy 5961obr/min.

Teraz jeszcze kwestia czy obrotomierze dobrze pokazuja.

Wynika z tego ze Banita musi miec bardzo mocny samochod, albo wyniki nie sa miarodaje ze wzgledu na blad pomiaru, jakim obarczony jest pomiar manualny stoperem..

Co do 0-100 Banita uzyska ta predkosc na 2 biegu, a Adi205 dopiero na 3, wiec u Adiego bedzie gorszy wynik z racji straty czasu na zmiane biegu.

Wyniki przyspieszenia nie sa takze miarodajne mocy sredniej silnika, poniewaz na wyniki wplywaja takze straty mocy, ktore moga wynikac z zuzytych lozysk itp...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

hryno - sobota, niedziele bede w poznaniu -odezwe sie

adi -wezme plan zjazdow i dam ci znac kiedy mam wolne :wink:
Adi205

Post autor: Adi205 »

ja chyba też będe w poznaniu - jade po tego turbiaka :twisted: :twisted:
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Adi205 pisze:ja chyba też będe w poznaniu - jade po tego turbiaka :twisted: :twisted:
A co to za silnik, XU10JT2 czy T16 gdzies wyrwales??
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Adi205

Post autor: Adi205 »

2.0T 150KM z 406


dziś zmierzyłem luzy zaworowe i wychodzi że są ok ( 0,2 i 0,4)

więc już nie wiem co jest przyczyną grania zaworów :? :roll:

czy może to być uszkodzone "ufo" jeśli tak to jak to sprawdzić :?:?
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

a próbowałeś już opóźniać zapłon??
Adi205

Post autor: Adi205 »

jeszcze nie

ale z tego co wiem to ufo opóźnia zapłon wraz ze wzrostem ssania przez węzyk idący do przepustnicy ??

mam racje ??
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

nie wiem jak w gicie ale u mnie zaraz po kupnie samochodu nie dalo sie jezdzic ponizej 2000 obr a pozatym na 1 i 2 przy odjeciu gazu szarpalo. przyczyna byla rozwalona membrana w przyspieszaczu zaplonu
i tu odpowiedz na pytanie ufo tj przyspieszacz zaplonu przyspiesza zaplon wraz ze wzrostem obrotow czyli przy zamknietej przepustnicy (najwieksze podcisnienie) opoznia 8)

co do zaplonu to metoda prob i bledow ustawilem sobie tak pieknie zaplon "na oko" ze az zapieklem pierscienie na 3 tloku :mrgreen:
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

moralez pisze:nie wiem jak w gicie ale u mnie zaraz po kupnie samochodu nie dalo sie jezdzic ponizej 2000 obr a pozatym na 1 i 2 przy odjeciu gazu szarpalo. przyczyna byla rozwalona membrana w przyspieszaczu zaplonu
i tu odpowiedz na pytanie ufo tj przyspieszacz zaplonu przyspiesza zaplon 8)
inaczej- wraz z otwarciem przepustnicy ufo przestaje opozniac zaplon -w koncu najwyzsze podcisnienie jest wlasnie przy zamknietej przepustnicy...
Adi205

Post autor: Adi205 »

zauważyłem ze auto zaczyna świrować z obrotami jak włącze kilka rzeczy pobierających prąd - światła + dmuchawa na maxa i juz obroty falują a jak do tego wcisne stop załacze długie + ogrzewanie szyby to gaśnie mając jałowe na poziomie 1700obr
Awatar użytkownika
205MI16
Uzalezniony
Posty: 601
Rejestracja: 27 wrz wt, 2005 3:28 pm
Posiadany PUG: 205 XS
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Post autor: 205MI16 »

Wygląda na to że akumulator masz dętkę i alternator nie wyrabia po prostu.
Spróbuj po pierwsze podładować go.
Adi205

Post autor: Adi205 »

aku jest raczej oki

obawiam się za to alternator - musze sprawdzić ładowanie
Awatar użytkownika
zawodowiecleon81
Junior
Posty: 120
Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am

Post autor: zawodowiecleon81 »

ze wzrostem obrotow ufo przyspiesza zaplon
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

jak? pytam o zaleznosc przyspieszenie zaplonu-podcisnienie
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

nie ze wzrostemo obrotow tylko wraz ze wzrostem obciazenia silnika np zamknieta przepustnica 8)
wraz ze wzrostem obrotow zaplon przyspiesza regulator odsrodkowy

"w ten sposob wzrost podcisnienia w wyniku przymkniecia przepustnicy wywoluje zwiekszenie kata wyprzedzenia zaplonu"

tłokowe silniki spalinowe tom II k. niewiarowski
ODPOWIEDZ