Pomóżcie, ja już totalnie się zakręciłem......
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja mam motronica i tam chyba nic się z ta śróbka nie robi, mozna natomiast regulować naciąg sprężyny. Należy sobie zaznaczyć oryginalne położenie na tym wieńcu zembatym żeby można było potem wrócić do oryginalnego ustawienia, chyba że ktoś wcześniej już ta sprężynę ustawiał. Przekręcenie tego wieńca zembatego w prawo powoduje zacieśnięcie spręzyny i zubaża mieszankę (klapa przepływomierza ciężej się uchyla) w lewą stronę luzuje sprężynę i wzbogaca mieszankę.
Jeżeli przepływomierz jest oryginalnie zaklejony to lepiej go nie ruszać a przynajmniej koniecznie zaznaczyć jakimiś punktami oryginalne położenie.
Jeżeli był otwierany to najprawdopodobniej już ktoś go regulował i nie wiadomo jakie jest oryginalne ustawienie. Wydaje mi się, że mam punkt odniesienia do ustawienia sprężyny w oryginalne położenie ale nie potrafię tego opisać, muszę zobaczyć przepływomierz na żywo.
Uwaga: ja miałem ruszony język przepływomierza, oryginalnie na jego śrubkę jest kapnięta kropla kleju, jeżeli język jest ruszony to może być bardzo trudne ustawienie go do oryginalnej pozycji a może nawet niwykonalne. Język prtzekazuje do kompa sygnał jak ma podawać paliwo w stosunku do uchylenia klapy (spręzyny) przestawienie języka powoduje, że dawka ta jest nieoptymalna do wychylenia klapy!!!!
Jeżeli przepływomierz jest oryginalnie zaklejony to lepiej go nie ruszać a przynajmniej koniecznie zaznaczyć jakimiś punktami oryginalne położenie.
Jeżeli był otwierany to najprawdopodobniej już ktoś go regulował i nie wiadomo jakie jest oryginalne ustawienie. Wydaje mi się, że mam punkt odniesienia do ustawienia sprężyny w oryginalne położenie ale nie potrafię tego opisać, muszę zobaczyć przepływomierz na żywo.
Uwaga: ja miałem ruszony język przepływomierza, oryginalnie na jego śrubkę jest kapnięta kropla kleju, jeżeli język jest ruszony to może być bardzo trudne ustawienie go do oryginalnej pozycji a może nawet niwykonalne. Język prtzekazuje do kompa sygnał jak ma podawać paliwo w stosunku do uchylenia klapy (spręzyny) przestawienie języka powoduje, że dawka ta jest nieoptymalna do wychylenia klapy!!!!