OZzi pisze:Nie jestem wygodny, ale wole cos miec zrobionego dobrze, bo mnie wkurza jak mam cos zle....:/ Wiec wole osobe kompetentna do tego zadania...a jak nie znajde no to oddam w rece elektryka, zaplace taka kwote, ale wiem ze bede mial OK zrobione...Taki juz jestem
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
Wcale nie jest powiedziane, ze jak oddasz do elektryka to bedzie dobrze... Ja tam nie ufam takim ludziom i wole co sie da robic samemu, zwlaszcza ze nasze autka na to pozwalają.
Wez sie za to sam, nic nie popsujesz, trzeba tylko poprzekladac piny w kostkach i dorobic jeden pin do kostki 6-pinowej - ja poproostu przykleimem do niej jeden styk, taki pojedynczy. Niektore kabelki tez trzeba przedluzyc. Do kierunkow wezmiesz zasilanie z przelacznika przy kierownicy... hmm... co tam jeszcze. Obrotomierz to byl na innym forum walkowany, do wskaznika temperatuty tez prawdopodobnie bedziesz musial pociagnac osobny kabelek...
Takze śmiało do roboty, poswiecisz dniowke i powoli zrobisz, a pozniej bedziesz sie nam chwalił ze zrobiles i napijesz sie piwa zamiast placic ogromna kase elektrykowy.
Jak cos to robilem pare dni temu rozpiske PIT_R'owi, bo tez jest na etapie przekladania. Troche moim zdaniem bardziej pomocne niz poradnik JJta, bo opisalem co dokladnie jest na ktorym pinie w obu licznikach, starym i nowym veigli. Jak cos to pisz, zeskanuje Ci i przesle.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...