1. Musiałem zdjąć obudowę plastikową która nakłada sie na wtrysk i filtr pow. Jak go zakładac spowrotem? Tzn. na wtrysku są dwie gumki
a) one są tej samem wielkości? (czy mi sie jedna rozciągła)
b) czy ten plastki (ma takie nacięcia) który na to nachodzi/przykrywa to ma te gumki w sobie, czy one sa na kołnierzu wtrysku?
c) on [czyli pokrywa] powinien dochodzić do końca kołnierza? bo mi się wydaje że jak docisne to przez te naciecia jest nieszczelny... a dojść do końca nie chce..a dusić młotkiem nie bardzo mam odwagę
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
2. filtr powietrza przy wkładaniu musi być przekręcony aby takie bolce plastikowe z boku weszły, i przy tym ruchu lekko uniosłem go w górę
a) czuję jak by cały ten plastikowy pojemnik z filtrem wyszedł z czegoś na dole. Czy tam są jakieś kanały? Obejmy? jak wymacam ręką sa jakieś nóżki, czy wystarczy włozyć je w otwory i to wszystko? [nie mam kanału i od spodu nie mogłem zaglądnąć]
b) z prawej strony jest rura/kanał do filtra (widać go z góry) czy on powinien miec obejmę/opaske metalową? bo ja mam tylko tak na wcisk, i jak chwyce ręką to sie troszkę rusza...
Dzięki za pomoc.
(Miałem pierwszego 205 ropniaka, potem 1.1 XE i przy nich nie grzebałem, modliłem się tylko aby jechały do przodu po interwencji mechanika. Teraz mam pięknego XS'a, i chciałem się nim bardziej zaopiekować, dlatego te pytania.)