Toczenie tarcz wentylowanych
-
- Junior
- Posty: 103
- Rejestracja: 14 lis pn, 2005 9:50 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Toczenie tarcz wentylowanych
Ostatnio, przy okazji kontroli klocków, zajrzałem do tarcz i zauważyłem na nich nierówności szczególnie od wewnętrznej strony. Sprawdziłem grubośc tarcz ale obydwie mają po 11 mm więc jeszcze są ok. W związku z powyższym mam pytanko: czy będzie jakiś problem z przetoczeniem nacinanych tarcz? Troszke szkoda mik ich wyrzucać, bo nie są ani bardzo zużyte ani tanie.....
W razie czego zapodam fotke.
Pozdrawiam
W razie czego zapodam fotke.
Pozdrawiam
Tomek
-
- Junior
- Posty: 103
- Rejestracja: 14 lis pn, 2005 9:50 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Krzywa nie jest, bo sprawdzałem (lewarek, przód do góry, sciągnięte koło, jedynka i kółeczko się kręci). Mam natowmiast obawy czy rowki w nacinanej tarczy nie będą przeszkadząc w toczeniu (tu oczywiście moja pomyłka w tytule posyta-chodziło mi o nacinane , a nie wentylowane tarcze).
Fakt, że jeśli się nie uda i tarcze pójdą do kosza to strata niewielka, bo w stanie obecnym nie jest z nimi najlepiej.
Dziś postaram się zrobić fotkę.
Pozdrawiam
Fakt, że jeśli się nie uda i tarcze pójdą do kosza to strata niewielka, bo w stanie obecnym nie jest z nimi najlepiej.
Dziś postaram się zrobić fotkę.
Pozdrawiam
Tomek
-
- Junior
- Posty: 103
- Rejestracja: 14 lis pn, 2005 9:50 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Oto obiecane fotki tarcz. Może pomogą one w określeniu opłacalności mojego pomysłu
BTW jaką grubość mają nowe klocki (np. Ferodo Premier)? Pytam, bo myślałem nad wsadzeniem wentylowanych tarcz; po obliczeniach wywnioskowałem, że jeśli nowe klocki nie mają więcej niż 14 mm grubości to upchne te tarcze (zacisk ma 48 mm miejsca przy maksymalnie cofniętym tłoku).
Pozdrawiam
BTW jaką grubość mają nowe klocki (np. Ferodo Premier)? Pytam, bo myślałem nad wsadzeniem wentylowanych tarcz; po obliczeniach wywnioskowałem, że jeśli nowe klocki nie mają więcej niż 14 mm grubości to upchne te tarcze (zacisk ma 48 mm miejsca przy maksymalnie cofniętym tłoku).
Pozdrawiam
Tomek
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kolega chce miec po prostu idealnie gładkie
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Jitter
- Junior
- Posty: 304
- Rejestracja: 19 lut sob, 2005 9:23 am
- Posiadany PUG: był: 205 Junior (restyled)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Zielona Góra
Chciałbym mieć tarcze w takim stanie Jeśli Ci się już nie podobają, to chętnie przyjmę
Na poważnie: Daj sobie siana z przetaczaniem, bo może to im zaszkodzić Nowe klocki po pewnym czasie się ułożą.
Na poważnie: Daj sobie siana z przetaczaniem, bo może to im zaszkodzić Nowe klocki po pewnym czasie się ułożą.
...:: Postrach Zielonogórskich Ulic ::...
............Przerażająca Moc 45KM.............
Był: Peugeot 205 "Junior" '91, biały, 5d, TU9/K 954ccm
Jest: Ford Fusion "Trend Gold-X" '09, niebieski, 5d, FXJA 1488ccm
............Przerażająca Moc 45KM.............
Był: Peugeot 205 "Junior" '91, biały, 5d, TU9/K 954ccm
Jest: Ford Fusion "Trend Gold-X" '09, niebieski, 5d, FXJA 1488ccm