co mam zrobic??(bieze olej)
- 
				pawel120602
 - Nowicjusz
 - Posty: 24
 - Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: pabianice
 
co mam zrobic??(bieze olej)
witam!!moj peugocik bieze olej 1 litra na 1,5 miesiaca,silnik jest nieznacznie ulany pod pokrywa,ale jak sie rozgrzeje to strasznie kopci z rury,i niewjem co powinienem  zrobic w pierwszej kolejnosci(a jestem tez ciekaw ile by kosztował remoncik w najgorszej  opcji)jest to 205-ka 1,1 litra z 89 roku  i mam nakrecone 220 tys.z gory WIELKIE THX  za "pomoc".
Pozdro paweł[/b]
			
			
									
						
										
						Pozdro paweł[/b]
- 
				pawel120602
 - Nowicjusz
 - Posty: 24
 - Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: pabianice
 
.
hmm??ale jak go kupiłem to niekopcił dopiero jak postanowiłem sprwdzic ile poleci,razem z bratem jechalismy nim około 140  na godzinke i po dojechaniu do domu sam zgasł, dopuki nieostygł niemogłem go odpalic!!własnie od wtedy kopci a miezyłem cisnienie i na wszyztkich ma 12,5 a na 3 tłoku od lewej strony na 9!!
			
			
									
						
										
						- Kamkiler
 - Maniak
 - Posty: 1279
 - Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
 - Posiadany PUG: 205 TCTi
 - Numer Gadu-gadu: 3470719
 - Lokalizacja: Łomianki
 
Czy podczas miezenia cisnien w cylindrach zrobiles próbe olejowa??
			
			
									
						
							Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
			
						- 
				pawel120602
 - Nowicjusz
 - Posty: 24
 - Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: pabianice
 
.
a co to ta proba olejowa??bo tak wogóle to jestem noga w mechanice!!
			
			
									
						
										
						- 
				pawel120602
 - Nowicjusz
 - Posty: 24
 - Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: pabianice
 
.
a da sie to"zapieczenie" naprawic czy musze wymieniac wszyztkie pierscionki?? sasiad mowił zebym wlał  na tłok nafty i powinno pomuc !!a inny sasiad mowi ze nafta moze  tylko zaszkodzic.hmm????
			
			
									
						
										
						- szmergiel
 - Junior
 - Posty: 345
 - Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: piotrków trybunalski
 
nafta. raczej nic nie da a po takim zabiegu olej do wymiany a uszkodzonego pierścienia nie naprawi. Albo sie zapiekł pierścien albo pękł. Cisnienie faktycznie bedzie w normie bo to najprawdopodobniej ten zbierający nadmiar oleju z gładzi <no prawie takie samo>. mysle że wymiana samego pierścienia załatwi sprawe <no chyba że sie zapiekł, pękł, rozwalił troszke tłoka albo porysował gładź cylindra, trzeba rozebrac>. tzn. nie jest to mega trwałe i eleganckie rozwiązanie ale najtansze, i powinno  na kilkadziesiąt tyś. kilometrów starczyć. na poczatku nadal będzie troszke brał olej a jak sie ułoży pierscien to przestanie. Przebieg twojej fury nie jest jeszcze strasznie szokujacy wiec troszke pojeżdzisz a możliwe ze i do końca silnika. pozdro!!
			
			
									
						
										
						- 
				pawel120602
 - Nowicjusz
 - Posty: 24
 - Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: pabianice
 
- Kamkiler
 - Maniak
 - Posty: 1279
 - Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
 - Posiadany PUG: 205 TCTi
 - Numer Gadu-gadu: 3470719
 - Lokalizacja: Łomianki
 
Osobiscie wymieniłbym wszystkie na trzecim tłoku bo kompresja jest duzo zanizona,najlepiej wymienic wszystkie na wszystkich ,ale troche trzeba by bylo dołozyc kasy.
			
			
									
						
							Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
			
						- 
				pawel120602
 - Nowicjusz
 - Posty: 24
 - Rejestracja: 09 mar czw, 2006 2:41 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: pabianice
 
- sekator
 - Maniak
 - Posty: 1269
 - Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
 - Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
kupowanie pierścieni na szrocie to tak jakbyś kupował używany olej 
powinieneś wymienić wszystkie pierścienie a ponadto wszystko co warto wymienić jak już będziesz się dostawał do pierścionków (np. sprawdź panewki) a jeżeli będziesz ściągać głowicę to sprawdź szczelność zaworów i wymień rozrząd (koniecznie) jeżeli go jeszcze nie wymieniałeś.
			
			
									
						
										
						powinieneś wymienić wszystkie pierścienie a ponadto wszystko co warto wymienić jak już będziesz się dostawał do pierścionków (np. sprawdź panewki) a jeżeli będziesz ściągać głowicę to sprawdź szczelność zaworów i wymień rozrząd (koniecznie) jeżeli go jeszcze nie wymieniałeś.
- Pieraś
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2978
 - Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
 - Posiadany PUG: sprzedany
 - Numer Gadu-gadu: 696324
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
prawda jest taka ze jak juz otworzysz silnik to bedziesz mial nie tylko pierscienie do wymiany wiec beda to koszta wiec zastanow sie czy warto czy sprzedac go i kupic dobrego puga
			
			
									
						
							Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
 
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
			
						Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.