Witam Jestem Tu Nowy Wiec Jesli Watek Nie W tym Miejscu Co Byc Powinien To Sorki..
Mam Taki Problem Z Moja 205 '89 1.1L Poniewaz Slizga Sie Sprzeglo Ale Dopiero Po Przejechaniu Kilku KM Lub Dobrym Rozgrzaniu Silnika. Jest To Starszy Typ Wiec 'Wszystko' Jest Razem Zlaczone. Znajomy Twierdzi Ze Dostaje Sie Do Sprzegla Olej I To Jest Powodem (Mam Wymienic Uszczelke I Bedzie Okay) Jeden Mechanik Chce 300zł Poniewaz Twierdzi Ze Wymiana Jest Mozliwa TylKo Wtedy Jak Wyciagnie Caly Silnik. Nie Wiem Juz Sam Co Robic. Co Waszym Zdaniem Jest Przyczyna Tego I Co Najlepiej W takim Przypadku Zrobic. Z Gory Wielkie Dzieki Za Pomoc.
)-: sprzeglo
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
co fajnie??
odpowiem więc
niestety sprawa wygląda tak.... średnio sobie wyobrażam wymiane simeringa wału od strony sprzęgła w leżaku bez wyjmowania silnika... naprawde łątwiej go najpiewr wyjąć...
poza tym... sam miałem tak samo, wybuliłem 45 zł za simering /uszczelkę/ i dupa, nic to nie zmieniło, poprostu to jeszcze zależy chyba od tego, czy miejsce "ślizgu" simeringu nie jest wytarte...
poza tym, to wcale nie musi być wina tego simeringu, jak wiesz, skrzynia jest razem z silniekiem smarowana tym samym olejem, i olej płynie sobie kanałami do przekładni, która przenosi napęd ze sprzęgła do skrzyni... mogła jeszcze walnąć tamta uszczelka (koło 100 kosztuje)
albo mógł pójść simering wałka łożyska przy docisku, i tamtędy leje sie olej....
aha mogła pęknąć obudowa przekładni, i kiedy sie nagrzeje silnik, to puszcza olej, słyszałem od jednego kolesia co miał leżaka o takim czymś
w sumie to powiem Ci... że kapa
ale powodzenia, jeśli ten mechanik gwarantuje usunięcie usterki za te 300 zł to spoko moim zdaniem, ja bym nie zagwarantował i za 1000
odpowiem więc
niestety sprawa wygląda tak.... średnio sobie wyobrażam wymiane simeringa wału od strony sprzęgła w leżaku bez wyjmowania silnika... naprawde łątwiej go najpiewr wyjąć...
poza tym... sam miałem tak samo, wybuliłem 45 zł za simering /uszczelkę/ i dupa, nic to nie zmieniło, poprostu to jeszcze zależy chyba od tego, czy miejsce "ślizgu" simeringu nie jest wytarte...
poza tym, to wcale nie musi być wina tego simeringu, jak wiesz, skrzynia jest razem z silniekiem smarowana tym samym olejem, i olej płynie sobie kanałami do przekładni, która przenosi napęd ze sprzęgła do skrzyni... mogła jeszcze walnąć tamta uszczelka (koło 100 kosztuje)
albo mógł pójść simering wałka łożyska przy docisku, i tamtędy leje sie olej....
aha mogła pęknąć obudowa przekładni, i kiedy sie nagrzeje silnik, to puszcza olej, słyszałem od jednego kolesia co miał leżaka o takim czymś
w sumie to powiem Ci... że kapa
ale powodzenia, jeśli ten mechanik gwarantuje usunięcie usterki za te 300 zł to spoko moim zdaniem, ja bym nie zagwarantował i za 1000
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
może i tak... ale z tym "spokojnie" to sie nie zgodzespokojnie
trzeba by... podeprzeć silnik... bo na tej obudowie masz łape z silnika... i liczyć na to, żę te 11 czy 14 śrub odkręcisz bez problemu... i jeszcze kilka rzeczy... naprawde chyba łatwiej już wyjąc silnik
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]