Problem z obiegiem paliwa
Problem z obiegiem paliwa
Auto zgaslo mi na srodku skrzyżowania i nie chce zapalić Wymieniałem pompke na nową 2 tyg temu i wszystko grało do dzisiaj. Po włączeniu zapłonu pompka sie wlącza, po chwili wyłącza bo tak ma być (wyłącznik czasowy). Zdjąłem wężyk od wyjścia paliwa z baku i pompka pompuje. Założyłem go spowrotem i zdjąłem wężyk od powrotu paliwa do baku i paliwo nie wraca. Co może być tego przyczyną?? Czy zapchał się filtr paliwa? Gdzie on w ogóle jest?? Czy ktoś wie czy podczas krecenia rozrusznikiem pompka paliwowa znów się włącza czy dopiero po uruchomieniu silnika zaczyna pracowac?? Bo jak się nie włącza przy kręceniu rozrusznikiem to jak ma niby to paliwo dochodzić do silnika?? Prosze o pomoc Peugeot 201 1.1 na wtrysku
- pawel
- Maniak
- Posty: 1120
- Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: Włocławek
Witam
jak filtr jest zapchany to paliwa nie bedzie na podejsciu do wtrysku
brak powrotu paliwa moze wynikać z 2ch rzeczy
- niskie ciśnienie (słaba wydajność pompy) nie moze pokonać napiecia sprężyny regukatora ciśnienia
- zapieczony regulator ciśnienia
stawiam na pierwsza opcje
pozdrawiam Pawel
jak filtr jest zapchany to paliwa nie bedzie na podejsciu do wtrysku
brak powrotu paliwa moze wynikać z 2ch rzeczy
- niskie ciśnienie (słaba wydajność pompy) nie moze pokonać napiecia sprężyny regukatora ciśnienia
- zapieczony regulator ciśnienia
stawiam na pierwsza opcje
pozdrawiam Pawel
P205