kontrolki
- wasia
- Junior
- Posty: 263
- Rejestracja: 13 gru wt, 2005 1:06 pm
- Posiadany PUG: green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kołobrzeg
kontrolki
Witam.
Może ten temat jest głupi ale kto pyta nie błądzi.
Jest tak: przy włączeniu zapłonu wszystkie kontrolki mi się zapalały od razu (olej i inne) ale ostatnio jak silnik się trochę nagrzeje to zapalają się dopiero po dobrych kilku sekundach - czy nie zrypał się jakiś czujnik?
Po odpaleniu wszystko normalnie gaśnie.
Jak to jest u was.
A druga kwestia jest taka : ostatnio hryno pomagał mi przy furze (dzięki) i sprawdzaliśmy które kontrolki są od których czujników. Zapalało się przy temp. silnika i ciśnieniu oleju ale koło świec jest jeszcze trzeci czujnik i ten nic nie zapalał - od czego on może być (silnik 1.4 gażnikowy XY7 leżak)
Pozdrawiam.
Może ten temat jest głupi ale kto pyta nie błądzi.
Jest tak: przy włączeniu zapłonu wszystkie kontrolki mi się zapalały od razu (olej i inne) ale ostatnio jak silnik się trochę nagrzeje to zapalają się dopiero po dobrych kilku sekundach - czy nie zrypał się jakiś czujnik?
Po odpaleniu wszystko normalnie gaśnie.
Jak to jest u was.
A druga kwestia jest taka : ostatnio hryno pomagał mi przy furze (dzięki) i sprawdzaliśmy które kontrolki są od których czujników. Zapalało się przy temp. silnika i ciśnieniu oleju ale koło świec jest jeszcze trzeci czujnik i ten nic nie zapalał - od czego on może być (silnik 1.4 gażnikowy XY7 leżak)
Pozdrawiam.
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
a pokaż mi na rysunku który to czujnik to Ci powiem ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
/masz na główneh stronie PDF w dziale poradnik../ moze sam znajdziesz tam odpowiedź
pozdro
PS.. no ten czujnik jeśli jest po stronie aku od świec, to jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej.. /a nie terostatu jak napisałem na instrukcji
/ i zdajsie jak większość czujników działa na mase, czyli im cieplej tym więcej "masy" puszcza. dotknij tym kabelkiem co do niego idzie do masy, jak sie nie zapali STOP i kontrolka temp, to znaczy że cos jest nie tak...
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
/masz na główneh stronie PDF w dziale poradnik../ moze sam znajdziesz tam odpowiedź
pozdro
PS.. no ten czujnik jeśli jest po stronie aku od świec, to jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej.. /a nie terostatu jak napisałem na instrukcji
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
po pierwsze to chyba masz 1,1
a po drugie tez nie miałem pojęcia co to za czujnik....
chociaz podejrzenia padły na czujnik temperatury do modułu zapłonowego, który steruje przyspieszeniem zapłonu, zdajsie to gdzieś tam szło.
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
a po drugie tez nie miałem pojęcia co to za czujnik....
chociaz podejrzenia padły na czujnik temperatury do modułu zapłonowego, który steruje przyspieszeniem zapłonu, zdajsie to gdzieś tam szło.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
widze ze te lezaki to magiczne wynalazki, w nich poza odsrodkowym i podcisnieniowym przyspieszaczem jeszcze modul przyspiesza zaplonwoocash pisze:po pierwsze to chyba masz 1,1![]()
a po drugie tez nie miałem pojęcia co to za czujnik....
chociaz podejrzenia padły na czujnik temperatury do modułu zapłonowego, który steruje przyspieszeniem zapłonu, zdajsie to gdzieś tam szło.
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
no dobra... to tam jest tak zrobione, że .... w sumie to jak sie odepnie ten moduł, to silnik też zapala, także chyba to nie jest stricte "moduł zapłonowy" to jakiś tam zwitek elektroniki starodawnej, do którego dochodzą kabelki od tego i jeszcze tam kilku czujników, i sa tam zamontowane 2 zaworki elektromagnetyczne, chyba w zależności od danych z tych czujników zaworki się otwierają... przewód podciśnienia idzie z głowicy do tego zaworka, a potem dopiero do "ufo"
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- wasia
- Junior
- Posty: 263
- Rejestracja: 13 gru wt, 2005 1:06 pm
- Posiadany PUG: green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Na filtrze była u mnie naklejka "1.3" a dolot mógł być majstrowany bo nie bardzo pasuje ten plastik przykręcany do gaźnika do gumy od filtra powietrza. Jak tylko zdobędę fotę silnika to ją wkleję i zapytam na forum bo ta fota na której zaznaczyłem czujnik - to nie mój silnik (ale bardzo podobny).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.