peugeot 205 rallye
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
Zauważyłem ze w rallye silnik wyglada jak w innych pugach (pomijając gazniki) wiec czy czesci zamienne pasuja ?? Jest to chyba silnik TU tak?? Napiszcie cos wiecej o wytrzymałosci samej jednostki wrallye ile kilcow pojezdzi bez zarzynania no i najwazniejsze jak czest reguluje sie gazniki?? Ktos tam miał namiary na magika od gazników z małopolski. Prosze o info na priva.
Dzieki
Dzieki
Pug sprzedany
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Części są przemienne z TU i 1,6 gti. Najgorzej jest z częściami nietypowymi, są trudno dostępne i drogie, mowa o elementach stylizacyjnych i niektórych elementach silnika i jego osprzętu np. jeden gumowy izolator pod gaźnik 1200zł.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mam nadzieję, że da się to dorobić nawet jeżeli wytrzyma o połowę krótszy okres niż oryginał
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
hmm
hmmmm z tymi tulejami to nie wiem panowie moj kumple lukassss w rallye''ku wymienial wlasnie tuleje i udalo mu sie nowe kupic wiec pewnie sa podobne
-z pierscionkami tez nie ma problemu, natomiast tloki to uz inna sprawa:D:D:D
- czasem moze byc problem z zaworami,
- walek rozrzadu -0nieosiagalny - podobnie z glowica:)
- wałkorbowy jest ponoc wykonany z lepszych stopow metali i nie to samo co w normalnynm TU
- pompa oleju ponoc inna niz w serrii i w salonie firmowym Peugeota baaaaaardzo droga
- tak jak wczesniej koledzy pisali ze2wnetrzne poszerzenia to masakra choc ktos chyba z forum kiedys mowile ze podejmmie sie zrobienia form, he:D
)
Jesli chodzi o zywotnosc RALLYE to zalezy od wlasciciela tak naprawde jak duzo mu wciska, ale spokojnie 150 -200 tys przejedzie(bez KJS, RAjdy itp) chyba ze dostanie mocno w dupe to wiadomo wczesniej
Podstawa do dobry olej, sprawne chlodzenie, i dobre paliwo a rallye bedzie smigal zdrowiutko
Jest to bardzo prosta konstrukcja zero zbednyhc elemntow ktore moge sie psuc:)
A co do wyzwania to mi sie podoba szkoda ze mieszkam na PD Polski, a le czekam na wiesci ze spotu he:) i okaze sie jak to jest GTI kontra Rallye
-z pierscionkami tez nie ma problemu, natomiast tloki to uz inna sprawa:D:D:D
- czasem moze byc problem z zaworami,
- walek rozrzadu -0nieosiagalny - podobnie z glowica:)
- wałkorbowy jest ponoc wykonany z lepszych stopow metali i nie to samo co w normalnynm TU
- pompa oleju ponoc inna niz w serrii i w salonie firmowym Peugeota baaaaaardzo droga
- tak jak wczesniej koledzy pisali ze2wnetrzne poszerzenia to masakra choc ktos chyba z forum kiedys mowile ze podejmmie sie zrobienia form, he:D
)
Jesli chodzi o zywotnosc RALLYE to zalezy od wlasciciela tak naprawde jak duzo mu wciska, ale spokojnie 150 -200 tys przejedzie(bez KJS, RAjdy itp) chyba ze dostanie mocno w dupe to wiadomo wczesniej
Podstawa do dobry olej, sprawne chlodzenie, i dobre paliwo a rallye bedzie smigal zdrowiutko
Jest to bardzo prosta konstrukcja zero zbednyhc elemntow ktore moge sie psuc:)
A co do wyzwania to mi sie podoba szkoda ze mieszkam na PD Polski, a le czekam na wiesci ze spotu he:) i okaze sie jak to jest GTI kontra Rallye
rallyeeeeeee do you feel it :D:D:D:D
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jak juz ktoś mądrze napisał jedno rallye drugiemu nie równe i podobnie z Gti a już różne rzeczy widziałemmoralez pisze:jakie rally jakim gitom ?Sebek pisze:że prawdziwe to wiem ale rallye rzuciły wam Gitom wyzwanie
bo skoro wersja rallye 1,9 105 koni z wiekszym momentem od 1,3 nie daje rady gti z 1,9 122 to 1,3 tymbardziej. Chyba ze kierowca ma niezwykle silna wole i potrafi myslami oddzialywac na przedmioty
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
T16 z nieba nie spadają
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl