da sie przelozyc z 1.4 caly dol i zalozyc glowice z gaznikami i walkiem ale w sumie nie wiem jaki to bedzie efekt sam sie zastanawiam:):D:D
a jesli chodzi o 106 rallye 1.3 to byly tlyko z ganikami, jest wersja 1.4 na pelnym wtrysku (100KM lub z kat. 95KM) ale tych 106 z gaznikami bylo bardzo malutko rarytas:LDL chetnie kupilbym hehe:)
b182 nie mozesz sie zniechecac autko jest na prawde super ale przed kupnem warto znac pewne mankamenty i posprawdzac rzeczy ktore moga kosztowac wiecej niz cale auto a dzieki tej stronce mozesz dowiedziec sie bardzo duzo bo jest kilku uzytkownikow:) hehe:)
acha a rallye ma chyba najkrotsze przelozenie z TU z tego co mi wiadomo@!!!!! i jest wszytsko pasuje do TU
Jesli chcialbys wkladac do cilnika 1.4 tylko walek i gazniki to musisz:
1. dorabiac kolektor bo jest zupelnie inne mocowanie przy orginalnej glowicy do gaznikow
2.spasowac walek i zmienic konty zaworow jesli chcialbys uzyskjac wieksza moc ( bo w rallye wlasnie kat zaworow polaczony z walkiem robi robote)
3. z tego co mi pewnien magik mowil glowica orginalna rallye jest robiona pod wysokie oborty i dlatego czasem na urzadzeniach wychodzi niskie cisnieni na cylindrach a to niestety tak ma byc!!!!
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)