406 coupe
-
- Junior
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 wrz pt, 2005 11:12 am
406 coupe
rozwazam zakup tego modelu chcial bym uslyszec wszystkie za i przeciw odnosnie tego coupe !!!
pozdrawiam
pozdrawiam
Moj Peugeot to typowy SZCZUR !!!
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ale chyba tylko chodzi o szybe kierowcy i ma to wiele innych autblaszka pisze:wypas jezdziłem 3 litrowym , skóra full elektryka poprostu bajera i jeszcze ten wyglad . nawet szyby sie opuszczaja same przy otwieraniu drzwi
autko faktycznie fajne ale tanie to chyba nie koniecznie
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
np. kołem dwumasowym, kołem pasowym, wtrsykiwaczami, czujnikiem ciśnienia w pompie Common Rail. A jeżeli do tego ten samochód bedzie miał filtr cząstek stałych to sie dopiero zabawa rozpoczyna. Dosyć częste usterki i bardzo bolą przy kupnie tego badziewia a używki sie nie opłaca bo czesto też jest zepsuta. Tych rzeczy nie ma w V6 i często wychodzi ona taniej w eksploatacji
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
koło pasowe kosztuje 300zł co to czujnika w pompie zgodze sie jest drogi ok 1500zł ale jak sie nie leje opału to sie nie zepsuje co do filtra czasteczek stalych to nie wiem o co ci chodzi przeciez tego elementu sie nie wymienia sam sie czysci fakt te silniki z poczatku produkcji miały rózne wady najczesciej koła pasowe padały ale reszta usterek nei była bardzo kłopotliwa i nie kosztowało to duzo teraz w tych silnikach poprawiono te niedogodnosci i całkiem dobrze sie takie silniki sprawuja
wogóle jak kogos stac na takie auto z takim silnikiem to i pewnie stac go na jego utrzymanie
wogóle jak kogos stac na takie auto z takim silnikiem to i pewnie stac go na jego utrzymanie
tez mi sie tak wydawało dopóki u mnie w pracy nie pokupowali sobie takich samochodów i teraz płaczą że to tyle kosztuje, że nie stać ich na nową częśc i dorabiają gdzieś po warsztatach albo kupują uzywki które znowu są złe. Dlatego teraz wole powiedzieć potencjalnemu nabywcy co może go czekać.blaszka pisze:
wogóle jak kogos stac na takie auto z takim silnikiem to i pewnie stac go na jego utrzymanie
W końcu nigdy nie wiesz czy ktoś kupując auto za powiedzmy 20 tys. zł ma na koncie 30 tys i stac go potem na naprawy czy ma na koncie 2 tys a reszte bierze na kredyt i potem kwiczy.
Co do filtra cząstek stałych to jest tak że po ok. 60 tys. km dolewa się płynu (w ASO ok. 800 zł) a po 120 tys. musisz wymienić cały ten zbiorniczek w baku paliwa (w ASO 2000 zł)
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
to jest tak w nowych autach z tym filtrem wymienia sie płyn co 80tyz zaleznie od opr auta lub co 120tys lub wymienia sie cały filtr tez zalezne od opr co do reszty czesci to one systematycznie tanieja bo naprawde na poczatku produkcji były one drogie np tak jak mówisz taki filtr kosztował 8000 tys zł
powiem tak jak ktos chce kupic takiego diesla 2,0 lub 2,2 hdi to raczej niech nie bierze tego z poczatku produkcji chyba ze miał juz czesc podzespołow wymienionych bo były wadliwe
Napewno z czasem jak dopracuje te silniki to beda one tak samo niezawodne jak 1,9 d
powiem tak jak ktos chce kupic takiego diesla 2,0 lub 2,2 hdi to raczej niech nie bierze tego z poczatku produkcji chyba ze miał juz czesc podzespołow wymienionych bo były wadliwe
Napewno z czasem jak dopracuje te silniki to beda one tak samo niezawodne jak 1,9 d