Początkujący ma parę pytań
Początkujący ma parę pytań
Witam wszystkich!
Przywiozłem sobie 2 miesiące temu śliczną 205. Miała być dla siostry, ale po przejechaniu się parę razy oddałem jej swojego Opelka .
Autko jest w doskonałym stanie (na mój gust) rocznik 1988 wersja XS
Silnik 1,4 na dwóch gaźnikach. Ma niewiarygodny przebieg 127.000 (Mam wszystkie niemieckie papiery) no i jest od pierwszego właściciela.
To mój pierwszy kontakt z "francuzami", więc na razie uczę się tego autka Mam z związku z tym pytanko:
Zastanawia mnie zestawienie obrotów silnika do prędkości. Na 5 biegu przy 90km/h silnik ma 3 tys. Być może to kwestia skrzyni, ale wolę spytać bo na przykład w moim Oplu Corsie 1,4l przy takich obrotach na 5 biegu mam 110-115 km/h. Proszę jakiegoś znawcę o odpowiedź. Kolejny problem objawił się wczoraj: Przycisnoąłem trochę silniczek no i na drugi dzionek niespodzianka - Powyżej 3 tys. silnik się dławi, co ciekawe przy załączonym ssaniu problem znika. Czy to może być kwestia " przytkanego" gaźnika?.
Z góry dzięki za odpowiedzi (pewnie jeszcze parę razy was nawiędzę) z moimi (może nienajmądrzejszymi) pytankami
Pozdrawiam
Przywiozłem sobie 2 miesiące temu śliczną 205. Miała być dla siostry, ale po przejechaniu się parę razy oddałem jej swojego Opelka .
Autko jest w doskonałym stanie (na mój gust) rocznik 1988 wersja XS
Silnik 1,4 na dwóch gaźnikach. Ma niewiarygodny przebieg 127.000 (Mam wszystkie niemieckie papiery) no i jest od pierwszego właściciela.
To mój pierwszy kontakt z "francuzami", więc na razie uczę się tego autka Mam z związku z tym pytanko:
Zastanawia mnie zestawienie obrotów silnika do prędkości. Na 5 biegu przy 90km/h silnik ma 3 tys. Być może to kwestia skrzyni, ale wolę spytać bo na przykład w moim Oplu Corsie 1,4l przy takich obrotach na 5 biegu mam 110-115 km/h. Proszę jakiegoś znawcę o odpowiedź. Kolejny problem objawił się wczoraj: Przycisnoąłem trochę silniczek no i na drugi dzionek niespodzianka - Powyżej 3 tys. silnik się dławi, co ciekawe przy załączonym ssaniu problem znika. Czy to może być kwestia " przytkanego" gaźnika?.
Z góry dzięki za odpowiedzi (pewnie jeszcze parę razy was nawiędzę) z moimi (może nienajmądrzejszymi) pytankami
Pozdrawiam
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
hehe nie wiem jak jest u mnie na 5, ale na 3 przy 80 km/h jest 3900 rpm.Na 5 biegu przy 90km/h silnik ma 3 tys
w xs jest dość krótka skrzynia albo .. hehe sprzęgło Ci się ślizga
a co do gaźnika to nie wiem... mój też miał takie humory, ale nalanie porządnej benzyny i przegazowanie przywracało go do życia
powodzenia w użytkowaniu 205, i gratuluje wyboru
- Załączniki
-
- skrzynia 5 xy8.jpg (49.29 KiB) Przejrzano 2358 razy
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jaka lipa? rewelacja! ja wczoraj pojechałem swoim w traskę i całą przejechałem na 5-tym biegu. Moja predkość maksymalna ok 193km/h i w zasadzie koniec obrotów 6600obr/min, szybciej nie pojedzie więc na 5-tce mogę jechac od 50-195km/h
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Początkujący ma parę pytań
Miezwinsky pisze:rocznik 1988 wersja XS
Silnik 1,4 na dwóch gaźnikach.
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
gazu nie mam, motor 1,9gti na motronicu a skrzynia biegów z 1,9rallye, odciecie na kompie przy 6700obr/min.b182 pisze:sekator ale ty mowisz o rallye?? czy cos innego.Bo gti to raczej ciezko zeby sie na 5 biegu do 6.6 tys obrotów na min. krecił zwłaszcza na gazie 5 z groszami i dosc
Mogę ciągnąć każdy bieg do odcięcia