help - to sirius

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
sirius66
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wadowice

help - to sirius

Post autor: sirius66 »

Witam, mam następujący problem, mój 205 1.6 GTI, przerywa na wiekszych obrotac(większych znaczy, powyżej 3.5 tyś, mechanik stwierdził że to jest utrata kompresij, ale kompresja jest następująca:
1 i 3 - - - 12,13
2 i 4 - - - 7,8
neiwiem czy aby napewno ten silnik jest padnęty, pomóźcie jakoś, bo chyba się bede zastanawiał nad zmianą silnika bo remont to droga impreza, ale chciałbym zmienić na diesla lub mniejszy(ze względów ekonomicznych), pomocy!!
Zaczarowany:)
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

podejrzewam że to nie sprawa kompresji a silnik masz ok tylko coś z osprzętu nie działa
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

jakby cos było z cisnieniem w cylindrach to tez by zle chodził na wolnych obrotach jakis czujnik moze przepływomierz (nie wiem czy jest w 1,6 gti tak jak 1,9)
Awatar użytkownika
sirius66
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: sirius66 »

Kurcze już sam niewiem co robić, silnik chodził znakomicie, pewnego dnia przyczy,małem na chwilkę na wyższych obrotach i wtedy jakby troszke przysłabł, ale nie od razu zaczął przerywać, tylko troszke później, może ja go troszke opisze to będzięlepiej, przepływomierz(kołoakumlatora połączony dwoma dość grubymi rurami, która jedna idzie do filtra (chyba powietrza)a druga do (no właśnie jak to nazwać tam jest w każdym bądź razie regulacja obrotów i linka do gazu, a to jest duże aluminiowe), wymieniałem cewke, no ale bez żadnego echa było to samo, mechanicy , tak twierdzą że moduł jest ok., miałem też pomysł z filtrem paliwa, ale nie jestem pewny, co ewentualnie bym mógł sprawdzić ??help
Zaczarowany:)
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

kable wys. napiecia i świece, przepływomierz. kopułka i palec
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

7.8 na cylindrze to bardzo malo...
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

mialem 5,5 i problemow nie bylo :wink:
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Silnik bedzie pracoweac, ale czy to sprawny silnik ?;))

Przerywanie nie mzoe byc spowodowalne mechanicznym zurzyciem, raczej elektryka pada, przeplywka i inne czujniki wtrysku
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

5,5; 6;5; 8,5; 9,5

spalanie:(1.9-122)
miasto -10l
trasa przy 130km/h -8,5l
0-100 -8,4s

wiec tragedii nie bylo :wink:
wszystko zalezy od tego, co rozumiemy przez "sprawnosc"
Awatar użytkownika
sirius66
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: sirius66 »

przepływomierz mówicie , że jest to możliwe, tylko teraz jak sprawdzić ten przepływomierz , bo w mojej miejscowości, albo i okolicach, nie ma chyba fachowców, tylko chyba tu się mogę zwrócić.
Zaczarowany:)
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

(zeby nie otwierac obudowy)
wyjmij przeplywomierz -wtyk do kostki ma 5 pinow-zmierz opor miedzy 2 krancowymi pinami blizej metalowego konca przeplywku. odchylaj jakims precikiem klapke i patrz co pokazuje miltimert -opor powinien wzrastac w miare plynnie liniowo od bodajze 200ohm do 900 (lub cos w miare zblizonego)
ODPOWIEDZ