help - to sirius
- sirius66
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wadowice
help - to sirius
Witam, mam następujący problem, mój 205 1.6 GTI, przerywa na wiekszych obrotac(większych znaczy, powyżej 3.5 tyś, mechanik stwierdził że to jest utrata kompresij, ale kompresja jest następująca:
1 i 3 - - - 12,13
2 i 4 - - - 7,8
neiwiem czy aby napewno ten silnik jest padnęty, pomóźcie jakoś, bo chyba się bede zastanawiał nad zmianą silnika bo remont to droga impreza, ale chciałbym zmienić na diesla lub mniejszy(ze względów ekonomicznych), pomocy!!
1 i 3 - - - 12,13
2 i 4 - - - 7,8
neiwiem czy aby napewno ten silnik jest padnęty, pomóźcie jakoś, bo chyba się bede zastanawiał nad zmianą silnika bo remont to droga impreza, ale chciałbym zmienić na diesla lub mniejszy(ze względów ekonomicznych), pomocy!!
Zaczarowany:)
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
podejrzewam że to nie sprawa kompresji a silnik masz ok tylko coś z osprzętu nie działa
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- sirius66
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 16 mar czw, 2006 10:20 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wadowice
Kurcze już sam niewiem co robić, silnik chodził znakomicie, pewnego dnia przyczy,małem na chwilkę na wyższych obrotach i wtedy jakby troszke przysłabł, ale nie od razu zaczął przerywać, tylko troszke później, może ja go troszke opisze to będzięlepiej, przepływomierz(kołoakumlatora połączony dwoma dość grubymi rurami, która jedna idzie do filtra (chyba powietrza)a druga do (no właśnie jak to nazwać tam jest w każdym bądź razie regulacja obrotów i linka do gazu, a to jest duże aluminiowe), wymieniałem cewke, no ale bez żadnego echa było to samo, mechanicy , tak twierdzą że moduł jest ok., miałem też pomysł z filtrem paliwa, ale nie jestem pewny, co ewentualnie bym mógł sprawdzić ??help
Zaczarowany:)
(zeby nie otwierac obudowy)
wyjmij przeplywomierz -wtyk do kostki ma 5 pinow-zmierz opor miedzy 2 krancowymi pinami blizej metalowego konca przeplywku. odchylaj jakims precikiem klapke i patrz co pokazuje miltimert -opor powinien wzrastac w miare plynnie liniowo od bodajze 200ohm do 900 (lub cos w miare zblizonego)
wyjmij przeplywomierz -wtyk do kostki ma 5 pinow-zmierz opor miedzy 2 krancowymi pinami blizej metalowego konca przeplywku. odchylaj jakims precikiem klapke i patrz co pokazuje miltimert -opor powinien wzrastac w miare plynnie liniowo od bodajze 200ohm do 900 (lub cos w miare zblizonego)