Zamiana wtrysku.

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Heler
Junior
Posty: 299
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
Numer Gadu-gadu: 975861
Lokalizacja: Kielce

Zamiana wtrysku.

Post autor: Heler »

Przepraszam ze tu na forum ale wiem ze zawsze moge liczyc na wasza pomoc.Moze nie chodzi tu o nasze ukochane 205 ale mam nadzieje ze mi pomozecie. Chodzi mi mianowicie o to czy jest w ogole fizyczna mozliwosc zamiany wielopunktowego wtrysku na jednopunktowy w jakim kolwiek silniku. A jesli tak to co trzeba wymienic? Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI :D
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

JEST TO MOZLIWE ALE WIAZE SIA TO Z ZMIANA OSPRZETU DOLOTOWEGO I WIĄZEK KABLI I CZUJNIKÓW KOMPUTERA NAWET TŁOKÓW NP SILNIKI BENZYNOWE NP 1,1 1,4 KTÓRE MAMAY W PEUGOTACH Z CZASEM ULEGŁY ZMIANIE MODYWIKACJI NA WIELOPUNKTOWY WTRYSK ALE PEWNIE JEST TO DUZO ZABAWY
Ostatnio zmieniony 07 kwie pt, 2006 3:56 pm przez blaszka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

a dlaczego zmieniac cylindry?? to chyba ten sam blok i cylindry?? np TU3M i TU3JP

ale roboty pewnie dużo, i w sumie nie wiem po co :)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

PRZY WTRYSKU WIELOPUNKTOWYM TŁOKI MAJA NIERAZ KOMORE ZAWIROWAŃ A PRZ ZWYKŁYM MOGA BYC PŁASKIE LUB TA KOMORA JEST INNA

NP W CITROENIE ZX SILNIK 1,4 WTRYSK 1 PUNKTOWY GŁOWICA JEST TAKA SAMA JAK W WIELOPUNKCIE A TŁOKI JUZ NIE
Ostatnio zmieniony 07 kwie pt, 2006 3:55 pm przez blaszka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

nie wiem czemu chcesz zmieniac cylindry jesli jakiekolwiek roznice jakie sa w bloku to roznica w ksztalcie tloka, tu3m ma wklesle tloki a tu3fm( nie jestem pewien symbolu 1,4 na wtrysku magneto marelli) ma juz plaskie, co to dalo, inny stopien sprezania tu3m 8,8 tu3fm ma fabrycznie 9,3 po planowanku u mnie 10,6 8)7
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

JESLI CHCE SIE ZACHOWAC WŁASCIWA PRACE I SPALANIE SILNIKA NALEZY ZMIENIC WSZYTKO TAK JAK ZALECA PRODUCENT JAKBY WSZYTKO MIAŁO BYC TAKIE SAME TO NIKT BY NIE ROBIŁ 100 RODZAJI TŁOKÓW DO KAZDEGO SILNIKA TYLKO BYŁBY JEDEN RODZAJ TAKI JAK NP W LEZAKACH :)
Ostatnio zmieniony 07 kwie pt, 2006 3:56 pm przez blaszka, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

da rade -wystarczy w sumie wypiercic odpowiednia dziure w kolektorze i jakos przymocowac wtrysk -to takie monster garage :D a jezeli cie to naprawde interesuje, to wymiana kolektora, wiazki, komputera i niektorych czujnikow
operacja IMHO bezsensowna
blaszka pisze:JESLI CHCE SIE ZACHOWAC WŁASCIWA PRACE I SPALANIE SILNIKA NALEZY ZMINIC WSZYTKO TAK JAK ZALECA PRODUCENT JAKBY WSZYTKO MIAŁO BYC TAKIE SAME TO NIKT BY NIE ROBIŁ 100 RODZAJI CYLINDRÓW DO KAZDEGO SILNIKA TYLKO BYŁBY JEDEN RODZAJ TAKI JAK NP W LEZAKACH :)
8)7
Ostatnio zmieniony 07 kwie pt, 2006 3:45 pm przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

jesli juz to nie cylindry tylko tloki panie serwisant 8)
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

SORKI MOJE PRZEJEZYCZENIE MYSLAŁEM O JEDNY M A NAPISAŁEM O DRUGIM TAK TŁOKI POPRAWKA
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

ale po co??
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

Banita pisze:ale po co??
JUZ PISAŁEM PO CO LEPIEJ ZMINIC TŁOKI SA INNE PRZY WIELPOUNKCIE
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

ale czemu?? to ze sa inne jakie ma znaczenie??
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

TO WSADZ NP CAŁKIEM PŁASKI TŁOK DO AUTA 2 LITROWEGO Z TŁOKAMI W KTÓRYCH JEST KOMORA ZAWIROWAN TO ZOBACZYSZ JAKA BEDZIE RÓZNICA W PRACY SILNIKA
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

wlasnie nie chce zmieniac tlokow -to ty mowisz, zeby je zmienic
ja sie pytam co ma do rzeczy zmiana sposobu zasilania -wielopunkt tez nie wtryskuje paliwa bezposrednio do komory spalania -przynajmniej nie ten wielopunkt
wyjasniaj dalej :P
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

ALE TŁOKI SA INNE IDZ DO SKLEPU I ZOBACZ TŁOK TAKIEGO SAMEGO AUTA Z JEDNOPUNKTEM I TŁOK AUTA Z WIELOPUNKTEM

JEST INNE CISNIENIE WTRYSKU TLATEGO TŁOK MUSI BYC INACZEJ UFORMOWANY DLA DOBREGO SPALANIA MIESZANKI I OPTYMALNEGO ZUZYCIA PALIWA
ODPOWIEDZ