Zamiana wtrysku.
- Heler
- Junior
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
- Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
- Numer Gadu-gadu: 975861
- Lokalizacja: Kielce
Zamiana wtrysku.
Przepraszam ze tu na forum ale wiem ze zawsze moge liczyc na wasza pomoc.Moze nie chodzi tu o nasze ukochane 205 ale mam nadzieje ze mi pomozecie. Chodzi mi mianowicie o to czy jest w ogole fizyczna mozliwosc zamiany wielopunktowego wtrysku na jednopunktowy w jakim kolwiek silniku. A jesli tak to co trzeba wymienic? Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI ![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
JEST TO MOZLIWE ALE WIAZE SIA TO Z ZMIANA OSPRZETU DOLOTOWEGO I WIĄZEK KABLI I CZUJNIKÓW KOMPUTERA NAWET TŁOKÓW NP SILNIKI BENZYNOWE NP 1,1 1,4 KTÓRE MAMAY W PEUGOTACH Z CZASEM ULEGŁY ZMIANIE MODYWIKACJI NA WIELOPUNKTOWY WTRYSK ALE PEWNIE JEST TO DUZO ZABAWY
Ostatnio zmieniony 07 kwie pt, 2006 3:56 pm przez blaszka, łącznie zmieniany 1 raz.
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
PRZY WTRYSKU WIELOPUNKTOWYM TŁOKI MAJA NIERAZ KOMORE ZAWIROWAŃ A PRZ ZWYKŁYM MOGA BYC PŁASKIE LUB TA KOMORA JEST INNA
NP W CITROENIE ZX SILNIK 1,4 WTRYSK 1 PUNKTOWY GŁOWICA JEST TAKA SAMA JAK W WIELOPUNKCIE A TŁOKI JUZ NIE
NP W CITROENIE ZX SILNIK 1,4 WTRYSK 1 PUNKTOWY GŁOWICA JEST TAKA SAMA JAK W WIELOPUNKCIE A TŁOKI JUZ NIE
Ostatnio zmieniony 07 kwie pt, 2006 3:55 pm przez blaszka, łącznie zmieniany 1 raz.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
nie wiem czemu chcesz zmieniac cylindry jesli jakiekolwiek roznice jakie sa w bloku to roznica w ksztalcie tloka, tu3m ma wklesle tloki a tu3fm( nie jestem pewien symbolu 1,4 na wtrysku magneto marelli) ma juz plaskie, co to dalo, inny stopien sprezania tu3m 8,8 tu3fm ma fabrycznie 9,3 po planowanku u mnie 10,6 ![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
JESLI CHCE SIE ZACHOWAC WŁASCIWA PRACE I SPALANIE SILNIKA NALEZY ZMIENIC WSZYTKO TAK JAK ZALECA PRODUCENT JAKBY WSZYTKO MIAŁO BYC TAKIE SAME TO NIKT BY NIE ROBIŁ 100 RODZAJI TŁOKÓW DO KAZDEGO SILNIKA TYLKO BYŁBY JEDEN RODZAJ TAKI JAK NP W LEZAKACH ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Ostatnio zmieniony 07 kwie pt, 2006 3:56 pm przez blaszka, łącznie zmieniany 2 razy.
da rade -wystarczy w sumie wypiercic odpowiednia dziure w kolektorze i jakos przymocowac wtrysk -to takie monster garage
a jezeli cie to naprawde interesuje, to wymiana kolektora, wiazki, komputera i niektorych czujnikow
operacja IMHO bezsensowna![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
operacja IMHO bezsensowna
blaszka pisze:JESLI CHCE SIE ZACHOWAC WŁASCIWA PRACE I SPALANIE SILNIKA NALEZY ZMINIC WSZYTKO TAK JAK ZALECA PRODUCENT JAKBY WSZYTKO MIAŁO BYC TAKIE SAME TO NIKT BY NIE ROBIŁ 100 RODZAJI CYLINDRÓW DO KAZDEGO SILNIKA TYLKO BYŁBY JEDEN RODZAJ TAKI JAK NP W LEZAKACH
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
Ostatnio zmieniony 07 kwie pt, 2006 3:45 pm przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.