Jaki silnik najlepiej na SWAP?

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Przecinak pisze:
woocash pisze:obawiam sie że "zwykła, codzienna" jazda p 205 z 200 KM pod maską byłaby.... hemm uciążliwa dla kieszeni, jak i dla nerwów :twisted:
Zamiast 10-11L moze 13-14
to zalezy jak osiagnieto te 200km -jezeli ten silnik dalej jest wolnossacy to wcale moze nie byc tak pieknie...
GONZO

Post autor: GONZO »

dysponuje ktoś fotkami takiego swapa ?? chodzi o turbo bo zastanawiam sie czy dmuchawa sie zmieści :roll:

muszę poszukać w necie o podkręcaniu tych jednostek bo to ciakawa alternatywa dla miga ,czy w 406 też były te silniki ??
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

jaka dmuchawa?? masz 2 -jedna wewnatrz, a druga przed chlodnica
GONZO

Post autor: GONZO »

turbospręzarka 8)
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Banita pisze:
Przecinak pisze:
woocash pisze:obawiam sie że "zwykła, codzienna" jazda p 205 z 200 KM pod maską byłaby.... hemm uciążliwa dla kieszeni, jak i dla nerwów :twisted:
Zamiast 10-11L moze 13-14
to zalezy jak osiagnieto te 200km -jezeli ten silnik dalej jest wolnossacy to wcale moze nie byc tak pieknie...

wydawalo mi sie ze rozmawiamy o silniku z turbo czego juz nie pisalem, dobrze ze inne watpliwosci wyjasnilem w nawiasach 8) :D
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

8V powino sie zmiescic - w koncu TD to tez XU9 -w razie problemow zawsze mozna podklepac grodzie z 16 moze byc troche trudniej... -nie sadze, zeby fotki pomogly- to trzeba pomierzyc
Przecinak pisze: wydawalo mi sie ze rozmawiamy o silniku z turbo
fakt -bije sie w piers _O_
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

z turbina wchodza na bank oba modele.

W galerii 205MI16 jest wrzucony artykul o 205 z silnikiem 8V TURBO o mocy cos ok 245KM.
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
GONZO

Post autor: GONZO »

to dobre wieści , więc zaczynam szukać silnika :) turbo oczywiście :twisted:
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

GONZO pisze:to dobre wieści , więc zaczynam szukać silnika :) turbo oczywiście :twisted:
Budget:
Silnik to 2000 - 3000 ze wszystkim + drugie tyle z zapasem 1000zl zeby wsadzic a jak chcesz miec wiecej niz seria to mnozysz to minmum x 2 :)

Zycze powodzenia bo bedziesz chyba 1 w polsce ;)
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

Przecinak pisze:
woocash pisze:obawiam sie że "zwykła, codzienna" jazda p 205 z 200 KM pod maską byłaby.... hemm uciążliwa dla kieszeni, jak i dla nerwów :twisted:
Zamiast 10-11L moze 13-14 wiec jak kogos stac na zrobienie auta 200KM to chyba na te 3 litry wiecej tez. (spokojna jazda na codzien zeby ktos nie wyskoczyl ze 30 - 40l)
A co nerwow to chyba kazdym autem szybka jazda jest nerwowa i praktycznie kazdym da sie spokojnie jezdzic.

Wiec teza raczej nieprawdziwa.

Ja czasami przy dynamicznej jeżdzie (bez wariactw) mam 10,5 średnią na cały bak , a mam tylko 1,4 bez turbiny - 1.9 nawet nie wiem w jak dobrym stanie nie zejdzie wg moich przypuzczeń poniżej 12 a raczej 13-14 na sto
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Marin205 pisze: 1.9 nawet nie wiem w jak dobrym stanie nie zejdzie wg moich przypuzczeń poniżej 12 a raczej 13-14 na sto
mylisz sie -srednia mam kolo 10 na miescie przy dosc dynamicznej jezdzie :wink:
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Marin205 pisze: Ja czasami przy dynamicznej jeżdzie (bez wariactw) mam 10,5 średnią na cały bak , a mam tylko 1,4 bez turbiny
tzn ze masz cos zj....
pod maska mam 1,4 na wytrysku, generalnie wolno nie jezdze i gdy samochod mi bral 9 l lpg przy sredniej predkosci 100km to zaczynalem sie obawiac ze cos jest nie tak 8)
a gdyby wciagal 10,5 etyliny to wolalbym kupic gti 8)7
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

widzisz masz swoje 1,4 na wtrysku a ja mam swoje na gażniku - 75 KM na wtrysku i 84 KM na gażniku (fakt łożyska mają już opory i dawno nie regulowałem gaźnika) - ale tyle palił na mrozach w zimie - jak go już z garażu wyciągnąłem i wolałbym GTI - nawet oglądałem ostatnio MiamiBlue z krakowa - ale stan był opłakany
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

mi na mrozach 11 bral 8)
GONZO

Post autor: GONZO »

różnice pomiędzy pojemnościami i spalaniem najlepiej odczułem jak się przesiadłem ze scorpio cosworth 2,9 litra aut. na takie samo scorpio ale 2.3 litra aut .
w mieście cosworth palił około 14/100 a 2,3l 13/100 :roll:
na trasie przy 160 km/h cosworth 10,5/100 a 2,3 14,5/100

większe silniki sie poprostu mniej męczą i nie trzeba ich wysoko kręcić dla uzyskania dynamiki , oczywiście znacznie fajniej sie jeżdziło cosworthem :twisted:
Zablokowany